Telekom reklám
*************************
Magenta 1 – 40s +++ Értékelés: 3,4/10
Mivel mindig új és újabb módokon kell bemutatni olyan helyzeteket, amelyben valamiért elengedhetetlen a termék használata, ezért szegény kreatívoknak egyre távolabb kell merészkedniük a trivialitásoktól, mert a trivialitásokon belül újat mondani, na ahhoz már komolyabb fantázia szükségeltetne. No nem arra gondolok, hogy nem kéne elmozdulni mondjuk a telefon esetében attól, vedd, mert ezzel távolba lehet beszélni, hanem hogy mégse vetődjön fel a kérdés, nade most hogy jön ide a telefon?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 970
Bővebben: Hülye lettem 1 napra
GLOBUS Ketchup reklám
*************************
ketchup – 30s +++ Értékelés: 5,8/10
Élelmianyagok reklámozásánál természetesen elsődleges az élelmianyag étvágygerjesztő bemutatása, vagyis a képi megfogalmazásnak itt nagy szerepe van. Szinte nem is érdekes, miről szól a történet, ha a megennivaló kellően kívánatosnak tűnik. Elég csak megnevezni, már ha nem volna amúgy is felismerhető, és kész is az igény felébresztése. Minden más, csak ronthat a helyzeten, és csak kivételesen tehetséges kreatív munka tudhat ehhez értéket hozzáadni. Általánosságban viszont ezekre a munkákra elmondható: jobb lett volna, ha hallgattál volna…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2355
telenor reklám
*************************
– Hiper M Net és M Talk #Belefér 40s +++ Értékelés: 3,8/10
Mert ezt sem lehet megunni. Az úgynevezett telefonnovellákat. Ezek többnyire néhány másodperc időtartamú történetek egy reklámfilmen belül elbeszélve, és arról szólnak, miért kell azonnal de rögtön valamiért telefonálnunk, és ha már ezt tesszük, akkor tegyük ezt pont ezen szolgáltató szárnyai alatt. Már úgy értem segítségével. Szolgáltatásával. Előfizetésével. Mert van ez az új csomag, és ezzel te valahogy jobban jársz. Nem nagyon, de mégis. Főleg mi a szolgáltató.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2427
ROSSMANN reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Igen, ez az érzés létezik. De tényleg. Hogy kiváltságos vagyok valahol, hogy most előnyt, különlegesebb bánásmódot élvezek a többiekkel, az átlaggal szemben. Például amikor vásárolok egy könyvesboltban, és a kasszánál előveszem a vonatkozó törzstagősvásárló vagy milyen kedvezményre jogosító kártyámat, akkor bizony én is érzek valamiféle kellemes melegséget a szívem tájékán, hogy íme, én most egyféleképpen kiemelkedtem a tömegből, mondhatni kiválasztott vagyok, és kicsit szánakozva nézek le az alant hömpölygő szürke, egynemű embermasszára. Na ez a marketing. Ez a marketing ereje. Érted most már?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1576
Bővebben: Törölközz sztárokba!
Regnum - SPAR reklám
*************************
– 40s +++ Értékelés: 4,6/10
Igen, nézőpont kérdése, hogy milyennek látjuk a világot. Egy nadrággomb szemszögéből egészen más, mint mondjuk egy zsiráf szemszögéből, vagy egy olajsejk szemszögéből. Persze se a zsiráf, se a gomb nem tud erről nyilatkozni, mégis megszemélyesítjük e dolgokat, ha ilyesmibe belegondolunk, és belegondolni ilyesmikbe érdekes. Tehát ahány izé, más szóval entitás, annyiféle szemszög létezhet. Kivéve a reklámokban. Bármely termék is szemszögezi rád a tekintetét, ugyanazt az életet látja, csak éppen tőle vagy benne boldog.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 994