Canesten reklám
*************************
- Kombi Uno - 30s +++ Értékelés: 5,2/10
Hétszer írtam már ezen termékkel kapcsolatban, ez lesz a nyolcadik. Hiába no, vannak terméktípusok, amelyek különösképp megmozgatják a fantáziámat, már ami a reklámozásuk mikéntjét illeti. Mert vannak dolgok, amelyeket egész egyszerűen szinte lehetetlen jól reklámozni, vagy legalábbis nagyon nehéz, finom érzék kellene hozzá. És ennek legtöbbször híjában vagyunk. Szerintem…
***************
***************
Tehát a hüvelygomba. És itt most leginkább a férfiakra… hoppá… itt most óvatosan kell fogalmazni, tehát itt most leginkább azokra az emberekre gondolok, akik számára a női hüvely szexuális felszólító erővel bír. Ugyanis a vonatkozó gombaölő terméket nyilván úgy kéne reklámozni, hogy az, ezen felszólító erőt a legkisebb mértékben se csorbíthassa. Mondhatnád, jól is néznénk ki, ha mondjuk egy ilyen, rosszul sikerült reklám hatására fordulna el partnerétől valaki, és szakadna meg egy amúgy sírig tartani látszó kapcsolat. Nyilván nem, de azért, legalább arra az estére egy kis csorbítás bekövetkezhet, ami, ha a partnertől nem is, de a terméktől maga után vonhat elfordulást. Szerintem. Vagy kicsit finomabban fogalmazva, lehet, ez a reklám lesz az, ami miatt a kedves potenciális pont nem ezt a terméket fogja választani vonatkozó bajának orvoslására.
Biztosan nagyon büszke volt ötletére a kreatív csapat. Képzeljük el, egy kiállításon vagyunk, mint egy múzeumban, ahol képzőművészeti alkotásokat állítanak ki. A kiállítás neve: Canesten kiállítás. Ami ugye egy hüvelygomba ölő szer. Nem tudom, kinek mennyire jó, vagy mondjuk ki, piszkos a fantáziája, de nekem elsőre egy nagyon csúnya kiállítás képei rémlettek fel, amely alatt az „Egy kiállítás képei” zenéje szól, és drámaian művészi eszközökkel van láttatva, és különböző módon megfogalmazva a vonatkozó testrész, amely éppen a gyógyítandó állapotot mutatja.
De szerencsére nem egészen ez történik, hanem voltaképp a régi, általam ostorozott módszert láthatjuk megint, vagyis női szépség kontra hüvelygomba. Jó, magát a hüvelygombát nem látjuk, csak neves alkotók női szépséget ábrázoló művei elevenednek meg animálva a gombától való szenvedést kifejezendő. És fel is sorolja egy ábrán a termékhirdető, illetve a narrációban is részben elhangzik, milyen bántalmak is fejeződnek ki művészien a szép nők testbeszéde által. Úgy mint: viszketés, égő érzés, rendellenes folyás, vörösség, duzzanat, fájdalom és általam hozzátéve, a kellemetlen illat.
A kedves tárlatvezető hölgy arról beszél, hogy mindig is szégyeltünk valamit (mármint ők, a nők) pedig gyakran előfordul. Na tessék. Ezek szerint gyakran előfordul, de nem merik elmondani. Akkor legközelebb majd nekem kell rákérdezni, nincs-e véletlenül ilyenje neki? Vagy ne essek rögtön kétségbe, ha valamilyen oknál fogva egyszer csak azt mondja, most ne találkozunk egy darabig, időre van szüksége, mert hátha nem a szakításon gondolkodik egy másik férfi miatt, hanem egyszerűen csak hüvelygombája van? Amit ugye szégyel, és inkább kockáztatja, hogy féltékenységi rohamomban a Dunának megyek. Jaj kedves reklámalkotók, látjátok hova vezethet egy rosszul megfogalmazott reklám? Az életem függhet tőle!
Ráadásul, bármelyik nőnek lehet hüvelygombás fertőzése. Ezt sem gondoltam volna. Még ennek a kedves tárlatvezető nőnek is. Nyilván azért bízták meg ezen tárlat a vezetésével, mert már mindent megtapasztalt e területen, és hasznos tanácsokat tud adni az érdeklődő nőknek.
Tessék mondani, ha már animálunk, nem lehetne teljesen elvonatkoztatni a női szépségtől? Legyen mondjuk egy vagina barlangunk, ami inkább barlanghoz hasonlítson, mintsem vaginára, amelyet elfoglaltak a gonosz hüvelygomba zsiványok, és nagy bulit csapnak, mert maguk is teljesen be vannak állva a gombától, és tüzet raknak, meg lándzsákkal össze-vissza döfködik a padlót és a mennyezetet, és nagy a felfordulás és más ilyesmi. És itt tökre minden tünetet meg lehetne viccesen jeleníteni a büdössel együtt. És ekkor megjelennek a jó Canesten katonák, hogy visszafoglalják a vagina barlangot, és jól leöldösik a gonosz hüvelygomba zsiványokat, és minden szép és jó lesz utána.
Na mit szóltok? Küldök számlaszámot…
*******************************************************************************
Értékelés: 5,2/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 7/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10