NESCAFE reklám
*************************
– 60s +++ Értékelés: 4,8/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek távolról indítanak, és tulajdonképpen ott is maradnak. Számos példát láttunk már erre, de a szemléltetésből sohase elég, csak így marad meg valami a kedves kollégák és kolleginák fejében itt a rendőrtiszti akadémián. Ez például egy felesleges poén volt, tényleg csak szemléltetésül. Tehát mint korábban már megtanultuk, a mai reklámalkotók abbéli kínjukban, hogy a termékről magáról már nem tudnak semmi újat mondani, kénytelenek valamilyen más módon hatni a befogadóra, és a hatás végére biggyeszteni a terméket, hátha összeragad a kettő.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1010
Bővebben: Kávéval emberre vigyázni
Telekom reklám
*************************
– 40s +++ Értékelés: 4,8/10
Szlogen: Adj értelmet a korlátlanságnak a Tettek Hálózatán!
Én mindig azt hittem, egy reklámnak könnyen befogadhatónak kell lennie, hisz abban a 20, 30, 40 másodpercben felfogni, értelmezni csak bizonyos mennyiségű információt lehet egy átlagos IQ-jú embernek. Én mindig azt hittem, a reklám az átlagembernek készül azon egyszerű oknál fogva, hogy ők vannak többen. De hát én nem vagyok reklámszakember, sem reklámpszichológus, vagy zseniális kreatív egy nagyon jól menő reklámirodánál, így hát tévedhetek is. Ők nyilván nem. Persze lehet, az én értelmi képességeim átlagon aluliak…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 922
LINEX reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Az sosem baj, ha egy baktérium szép. Gondolom, így könnyebben belopja magát az ember szívébe, mégiscsak van arca, beszél, kommunikál és mimikál, egyszóval szerethető. Mert hiába jó baktérium valaki, ha külsőre egy olyan kukacszerű valami pusztán, nemigen tudunk vele azonosulni, nehezebben értjük világlátását, céljait. De ha antropomorfizáljuk kicsit, még ha olyan szörnyecske is, de van keze, lába, arca, akkor máris értjük az üzenetet, az üzenetét. Hát még ha csinos női alakká is manifesztálódik…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2900
Bővebben: A baktériumok szépek
Tesco reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Gondolkodtál már azon, milyen nehéz jó szlogent kitalálni? Ha még nem, gondolkodj el rajta. A szlogen adja a gerincét a spotnak, lehet rá építkezni. Ha jó a szlogen, sziklára építkezel és nem homokra, amiképp a biblia is megjegyzi egy helyütt. Természetesen a régen divatos, mintegy direkt szlogenek ideje már régen lejárt, már akkor, amikor divatosak voltak, vagyis régen, mint például a cipőt a cipőboltból. A mai szlogenek sokkal összetettebbek, már nem mondattanilag, sokkal inkább szemantikailag, már ha szabad ezt a kifejezést használnom. Vagyis mélységük van. Gondolati mélységük…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2328
Bővebben: Mindenkinek másképp szlogen
Telenor reklám
*************************
Hello Telenor – 60s +++ Értékelés: 4,2/10
Már többször tettünk kísérletet arra, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogyan csírázik ki és szökken szárba egy marketing ötlet. A kiindulás nyilván a termékötlet, amit valahol valamilyen cégnél egy termékmenedzser talál ki, aztán szólnak a kedvenc reklámirodának, marketingügynökségnek, vagy más efféléknek, ehhez kellene valamit kitalálni. És akkor az iroda kitalál és prezentál. Először a megrendelő nézi meg, és dönt, mely koncepció tetszik neki leginkább. Tök mindegy. Nem tudja szegény, mindegyik koncepció valahol legbelül ugyanaz…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 883
Bővebben: Kellemes próbaidőszakot!