• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Kávéval emberre vigyázni

NESCAFE reklám

*************************

nescafe gold logo – 60s +++ Értékelés: 4,8/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek távolról indítanak, és tulajdonképpen ott is maradnak. Számos példát láttunk már erre, de a szemléltetésből sohase elég, csak így marad meg valami a kedves kollégák és kolleginák fejében itt a rendőrtiszti akadémián. Ez például egy felesleges poén volt, tényleg csak szemléltetésül. Tehát mint korábban már megtanultuk, a mai reklámalkotók abbéli kínjukban, hogy a termékről magáról már nem tudnak semmi újat mondani, kénytelenek valamilyen más módon hatni a befogadóra, és a hatás végére biggyeszteni a terméket, hátha összeragad a kettő.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2020. február 07
Találatok: 1010

Bővebben: Kávéval emberre vigyázni

0 comments
1k views

Jó szóval oktasd...

Telekom reklám

*************************

telekom logo – 40s +++ Értékelés: 4,8/10

Szlogen: Adj értelmet a korlátlanságnak a Tettek Hálózatán!
Én mindig azt hittem, egy reklámnak könnyen befogadhatónak kell lennie, hisz abban a 20, 30, 40 másodpercben felfogni, értelmezni csak bizonyos mennyiségű információt lehet egy átlagos IQ-jú embernek. Én mindig azt hittem, a reklám az átlagembernek készül azon egyszerű oknál fogva, hogy ők vannak többen. De hát én nem vagyok reklámszakember, sem reklámpszichológus, vagy zseniális kreatív egy nagyon jól menő reklámirodánál, így hát tévedhetek is. Ők nyilván nem. Persze lehet, az én értelmi képességeim átlagon aluliak…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2020. január 28
Találatok: 922

Bővebben: Jó szóval oktasd...

0 comments
922 views

A baktériumok szépek

LINEX reklám

*************************

Linex logo – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Az sosem baj, ha egy baktérium szép. Gondolom, így könnyebben belopja magát az ember szívébe, mégiscsak van arca, beszél, kommunikál és mimikál, egyszóval szerethető. Mert hiába jó baktérium valaki, ha külsőre egy olyan kukacszerű valami pusztán, nemigen tudunk vele azonosulni, nehezebben értjük világlátását, céljait. De ha antropomorfizáljuk kicsit, még ha olyan szörnyecske is, de van keze, lába, arca, akkor máris értjük az üzenetet, az üzenetét. Hát még ha csinos női alakká is manifesztálódik…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2020. január 19
Találatok: 2900

Bővebben: A baktériumok szépek

0 comments
2.9k views

Mindenkinek másképp szlogen

Tesco reklám

*************************

tesco logo – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Gondolkodtál már azon, milyen nehéz jó szlogent kitalálni? Ha még nem, gondolkodj el rajta. A szlogen adja a gerincét a spotnak, lehet rá építkezni. Ha jó a szlogen, sziklára építkezel és nem homokra, amiképp a biblia is megjegyzi egy helyütt. Természetesen a régen divatos, mintegy direkt szlogenek ideje már régen lejárt, már akkor, amikor divatosak voltak, vagyis régen, mint például a cipőt a cipőboltból. A mai szlogenek sokkal összetettebbek, már nem mondattanilag, sokkal inkább szemantikailag, már ha szabad ezt a kifejezést használnom. Vagyis mélységük van. Gondolati mélységük…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2020. január 10
Találatok: 2328

Bővebben: Mindenkinek másképp szlogen

0 comments
2.3k views

Kellemes próbaidőszakot!

Telenor reklám

*************************

Telenor logo Hello Telenor – 60s +++ Értékelés: 4,2/10

Már többször tettünk kísérletet arra, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogyan csírázik ki és szökken szárba egy marketing ötlet. A kiindulás nyilván a termékötlet, amit valahol valamilyen cégnél egy termékmenedzser talál ki, aztán szólnak a kedvenc reklámirodának, marketingügynökségnek, vagy más efféléknek, ehhez kellene valamit kitalálni. És akkor az iroda kitalál és prezentál. Először a megrendelő nézi meg, és dönt, mely koncepció tetszik neki leginkább. Tök mindegy. Nem tudja szegény, mindegyik koncepció valahol legbelül ugyanaz…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. december 31
Találatok: 883

Bővebben: Kellemes próbaidőszakot!

0 comments
883 views
  1. Cukisítás
  2. Hülye lettem 1 napra
  3. Megadom magam...
  4. Telefon novellák

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

27. oldal / 204

  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top