LINEX reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Az sosem baj, ha egy baktérium szép. Gondolom, így könnyebben belopja magát az ember szívébe, mégiscsak van arca, beszél, kommunikál és mimikál, egyszóval szerethető. Mert hiába jó baktérium valaki, ha külsőre egy olyan kukacszerű valami pusztán, nemigen tudunk vele azonosulni, nehezebben értjük világlátását, céljait. De ha antropomorfizáljuk kicsit, még ha olyan szörnyecske is, de van keze, lába, arca, akkor máris értjük az üzenetet, az üzenetét. Hát még ha csinos női alakká is manifesztálódik…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2917
Bővebben: A baktériumok szépek
Tesco reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Gondolkodtál már azon, milyen nehéz jó szlogent kitalálni? Ha még nem, gondolkodj el rajta. A szlogen adja a gerincét a spotnak, lehet rá építkezni. Ha jó a szlogen, sziklára építkezel és nem homokra, amiképp a biblia is megjegyzi egy helyütt. Természetesen a régen divatos, mintegy direkt szlogenek ideje már régen lejárt, már akkor, amikor divatosak voltak, vagyis régen, mint például a cipőt a cipőboltból. A mai szlogenek sokkal összetettebbek, már nem mondattanilag, sokkal inkább szemantikailag, már ha szabad ezt a kifejezést használnom. Vagyis mélységük van. Gondolati mélységük…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2360
Bővebben: Mindenkinek másképp szlogen
Telenor reklám
*************************
Hello Telenor – 60s +++ Értékelés: 4,2/10
Már többször tettünk kísérletet arra, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogyan csírázik ki és szökken szárba egy marketing ötlet. A kiindulás nyilván a termékötlet, amit valahol valamilyen cégnél egy termékmenedzser talál ki, aztán szólnak a kedvenc reklámirodának, marketingügynökségnek, vagy más efféléknek, ehhez kellene valamit kitalálni. És akkor az iroda kitalál és prezentál. Először a megrendelő nézi meg, és dönt, mely koncepció tetszik neki leginkább. Tök mindegy. Nem tudja szegény, mindegyik koncepció valahol legbelül ugyanaz…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 901
Bővebben: Kellemes próbaidőszakot!
CIB reklám
*************************
őszi lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Vannak például alapszínek és alapízek, amelyek kombinációjából állítjuk össze a színek és ízek szinte végtelen kavalkádját. Teljesen hasonlóan vannak alap reklámelemek, vagy ha tetszik reklámarchetípusok, amelyek kombinációjából állíthatjuk össze a reklámok szinte végtelen kavalkádját. Ja, nem. Valahogy a reklámok esetében erősen korlátos ez a kavalkád.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 815
Telekom reklám
*************************
Magenta 1 – 40s +++ Értékelés: 3,4/10
Mivel mindig új és újabb módokon kell bemutatni olyan helyzeteket, amelyben valamiért elengedhetetlen a termék használata, ezért szegény kreatívoknak egyre távolabb kell merészkedniük a trivialitásoktól, mert a trivialitásokon belül újat mondani, na ahhoz már komolyabb fantázia szükségeltetne. No nem arra gondolok, hogy nem kéne elmozdulni mondjuk a telefon esetében attól, vedd, mert ezzel távolba lehet beszélni, hanem hogy mégse vetődjön fel a kérdés, nade most hogy jön ide a telefon?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 939
Bővebben: Hülye lettem 1 napra