OTP reklám
*************************
– 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Új kampányhoz új szlogen kell éneklik a híres operettben, és ez így igaz, hát hogy nézne ki egy új kampány a régi szlogennel, akkor az még a régi kampány volna, nem? És akkor van most ez a „következő lépés” szlogenünk, illetve kampányunk, amely ugye már a szlogennel üzen valamit, hisz ettől szlogen a szlogen. Legalább annyit, hogy most erről lesz szó, ezt tárgyaljuk meg, és ez olyan téma, ami minden bizonnyal számodra is létfontosságú konzekvenciák levonását engedi majd meg. Máris megvan a figyelemfelkeltés. Gondolod te…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1031
Bővebben: Kérem a következőt...
Vodafone reklám
*************************
új RED tarifa csomag – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Igen, sokszor e filmecskék a tömörítés magasiskoláját mutatják be, amennyiben voltaképp egy egész nagyjátékfilm anyagát képesek 30 másodpercbe sűríteni. Megszületett, élt, meghalt. Kész. Közben ilyen volt mindig. Valami pozitív persze. Te is ilyen leszel, ha a mi termékünket eszed. Vagy valami ehhez hasonló. Igen, a mi termékünkhöz is ezt a nagyszerű jelzőt illeszthetjük, ami ennek a nagyjátékfilmnek a hősét jellemzi. Nézd meg, és hidd el, termékünk birtoklásával ugyanezt az érzést is birtokolni fogod. Nézd meg, és vedd meg. Vedd meg. Könyörgök, vedd meg…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1556
NUROFEN reklám
************************* – 110s +++ Értékelés: 5,0/10
Persze. Gyerekek is meg tudnak betegedni, szükségük van mindenféle gyógyszerekre. És mivel az ilyesmit pénzért adják, reklámozásukra is szükség van. Szükség van? Jó kérdés, hisz ha baj van, úgyis cselekszünk, magunk is utánajárunk, milyen szerek volnának alkalmasak a baj orvoslására. Még akár az orvost is, meg az ő gyógyszerészét is megkérdezzük, felkeressük. Reklám nélkül. Az ám, de tetszik tudni vannak alternatívák, meg piac, meg verseny, meg profit, hisz Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1047
Béres reklám
*************************
Béres Magnézium 375 mg – 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Az a szerencséjük a reklámfilm alkotóknak, hogy az emberek túlnyomó többsége még mindig realtime, azaz valós időben fogyasztja a tartalmakat. Többen igazítják a napirendjüket egy adott tévécsatorna adott műsorának kezdetéhez, mintsem hogy maguk határoznák meg, mikor és mit szeretnének nézni, mert bizonytalanok még a kábelszolgáltatók online videotékájának használatát illetően is. Így hát szépen odaülnek a készülék elé, és kénytelenek reklámblokkokat is nézni, és még ha ki is mennek közben a konyhába, azért általában hallótávolságon belül maradnak…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1324
Bővebben: 375 az őrület csökkentő
Dreher reklám
*************************
– 45s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond axiómákat gyártanak kiindulásul, és azokból vezetik le aztán a termék nagyszerűségét. Ilyeneket mondanak, hogy minden valami csak akkor valami, ha valami, vagy nincsen olyan, hogy izé, vagy soha nem lehet ezt, vagy azt csinálni, mert az izé az egy hogyishívják, vagy más efféléket és kész. Fogadd el ezeket alaptételként, máskülönben semmit sem fogsz érteni. Aki pedig az alaptételünket sem érti, az nem érdemli meg, hogy a mi kiváló termékünket használja, egye, igya, vagy amit kellene vele tennie, hogy üdvözülhessen. Én ebbe a kategóriába tartozom az alábbi reklámot illetően. Is.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1409