Dreher reklám
*************************
– 45s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond axiómákat gyártanak kiindulásul, és azokból vezetik le aztán a termék nagyszerűségét. Ilyeneket mondanak, hogy minden valami csak akkor valami, ha valami, vagy nincsen olyan, hogy izé, vagy soha nem lehet ezt, vagy azt csinálni, mert az izé az egy hogyishívják, vagy más efféléket és kész. Fogadd el ezeket alaptételként, máskülönben semmit sem fogsz érteni. Aki pedig az alaptételünket sem érti, az nem érdemli meg, hogy a mi kiváló termékünket használja, egye, igya, vagy amit kellene vele tennie, hogy üdvözülhessen. Én ebbe a kategóriába tartozom az alábbi reklámot illetően. Is.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1371
Enterol reklám
*************************
probiotikum – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A gyógyszer, vagy gyógyhatású készítmények reklámozásánál szinte adja magát a harcra, küzdelemre való asszociáció. Hiszen valóban küzdelem zajlik, mert nyilván valami bajunk van éppen, ezért küzdünk az egészségünkért, esetleg az életünkért, hogy ne mondjam. És ha már adja magát, nosza használjuk is fel. Miért is hagynánk ki ezt a lehetőséget? Ha már harc, hát legyen harc. Egyébként, bár ez a reklám még „békeidőben” készült, mostanában amúgy is harcias hangulatban van az ország…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 902
Zewa reklám
*************************
papírtörlők – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egy kampányban nagyon fontos az állandó visszatérő elemek megválasztása. Hisz ezek az elemek lesznek majd a brend úgymond képviselői, ők leszenek majd a pálcika a nyalókában (hű ez szép volt), úgy hordozzák majd az üzenetet, mint Atlasz a földgolyót (ez se semmi). Egyszerűen ráragadnak majd a brendre mintegy megszemélyesítve azt. És itt a majd-on van a hangsúly. Mert a bevésődéshez idő kell. Kellő számú verzió, kellő számban ismételve. Különben a majd-ból soha lesz…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1335
Soproni sör reklám
*************************
hétköznapi szuperképességek – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Amikor ezt az egészet annakidején elkezdtem, az volt az apropó, hogy a gyerekek tudtak reklámost játszani, vagyis találd ki az elején, mit reklámoz a végén. És többször is lehetett ugyanarra a filmre játszani, mert annyira nem volt összefüggés. Azóta ez sokat fejlődött, finomodott, mert úgy tudják már ugyanezt művelni, hogy szinte végig látható a termék, mégis elfelejted a (hülye) sztori miatt. Ezt érhetjük tetten ennél a reklámnál is, amely márka egyike a nekem eddig a legtöbb témát adóknak. Hálás vagyok érte...
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1305
Bővebben: Hétköznapi szupersör
K&H reklám
*************************
személyi kölcsönök – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Alkalom szüli a tolvajt, tarja a mondás. Persze ezzel nem azt akarom mondani, a bankok mind tolvajok (mondjuk egy kicsit azért igen), hanem azt kutatom, milyen pszichológiai, és/vagy reklámpszichológiai eszközt használnak a reklámalkotót és/vagy a termékalkotók a hitelfelvételi hajlandóság fokozására. Persze ehhez el kéne végeznem a megfelelő iskolákat, nehogy már itt együltő helyemben kitaláljam, ez komoly dolog. Vagy fel kell vállalnom, igenis iskolateremtő elme vagyok, és nagy felelősség az ilyen felismerés, mert innentől kezdve kötelességem az emberiség oktatása. Mondhatni megváltása…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1965