Auchan reklám
*************************
Készülj velünk az ünnepekre! – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Néha előfordul egy teljesen átlagos reklámot látva, már majdnem tovább lépek, ám egyetlen 3 másodperces jelentrész mégis megfogja valamiért a tekintetemet. Amúgy gondolom az átlagnéző, tehát nem az olyan alapból és rosszindulatúan cikiző mint én, simán elsiklik felette, és tovább kavargatja az ételt a konyhában, ahova a filmközi reklám ideje alatt kiszaladt. De nekem megakad rajta a szemem, és valamiért roppant különösnek találom. Vajon milyen rendezői elgondolás lehetett mögötte?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 755
Auchan reklám
*************************
Korzó – 87s +++ Értékelés: 4,0/10
Mint tudjuk, és mint azt már sokszor láttuk, láttattuk, a reklámok gyakran élnek a hamis illúziókeltés módszerével. Ez sokkal szofisztikáltabb kifejezés, mint a hazugság, mert a hazugság szó mögött gyakran valamiféle gonoszságot is érzékelünk, míg a reklámok útjai inkább csak bizalomépítéssel vannak kikövezve, hogy ezzel a furcsa képzavarral éljek. Ők csak szelíden arra kérnek, őket válasszuk inkább…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 780
Telenor reklám
*************************
– 50s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán eljutunk abba a kegyelmi állapotba, ahol már tényleg nem kell szinte semmit sem mondani a termékről, elég csak magát a brand-et a sztori mellé tenni, mert vagyunk már olyan köztudott cég, hogy nincs többre szükség. És nem is tudnánk többet mondani magáról a termékről. Úgyis tudjátok miről van szó. Ugyanarról, mint az összes többi hasonló szolgáltatónál. Hasonló szolgáltatások, hasonló csomagok, és különben is, barátok vagyunk, minek hasonlítgatni. Most arra hajtunk, inkább minket szeress jobban…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 10487
Olvasd tovább: De olyan gyönyörű...
Soproni Sör reklám
*************************
Óvatos Duhaj – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyeket – legalábbis nekem – nagyon nehéz megérteni, mert olyan mértékben katyvasz és logikátlan baromság az egész – legalábbis számomra – hogy ember legyen a talpán, aki felfogja, mi több, a termék iránt fokozottabb késztetést érez hatására. Egyszerűen nem is tudom mire vélni az alkotók szándékát, úgy tűnik – legalábbis számomra – mintha szándékosan gúnyt űznének a kedves befogadóból, és valahol a háttérben jól szórakoznak azokon, akik beveszi, mi több, meg is veszik alkotásukat. És mivel én is ilyen típus vagyok, baromira szeretnék egy ilyen csapathoz tartozni. Please…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 816
Bővebben: Szuper ez a képesség...
Sport szelet reklám
*************************
Sport RAJT– 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Hát persze. Ha már van egy bejáratott, és szerintünk (szerintük) nem lejáratott kampányunk egy remek bejáratott és szerintünk (szerintük) nem lejáratott karakterrel, akkor használjuk is minden új termékvariációra, így gazdaságos. Használjuk, amíg szereti a közönség, amíg örömmel üdvözli a képernyőn, amíg szinte családtagként tekint rá, mint szeretett régi barátra. Megdolgoztunk érte, bevezettük, megszerettettük, viszi a hátán a terméket. Ha meg egyesek továbbra sem értik (én) mi történik ezekben a klipekben, az vessen magára. Különben is, vagy szereti valaki már akár ősidők óta ezt a csokit, vagy nem. Ez a csoki ugyanis már reklámfüggetlen…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2689
Bővebben: Már megint ez a zöld fazon...