Raiffeisen reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Mivel már az első félévünkben tananyag volt, nyilván minden kedves diákunk tudja, vigyázni kell, hogy a sztori(board) ne vigye el a fókuszt a termékről, vagyis nem árt, ha a kedves befogadó nem csak a történetre, a reklám úgymond vivőjére emlékszik, hanem jó, ha az mintegy vörös fonál vezeti el a nézőt a termékig, és kötözi szorosan hozzá. Ha nem így történik, elszáll a termék, és marad a poén, az viszont nem eladó, pontosabban nem eladható, nem azt árulják a reklámot megrendelő cég boltjában. De mint tanultuk, általában a megrendelő is hülye, megeszi, megveszi…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1356
Chio Chips reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Vajon kell-e, hogy értelmes legyen a reklámszöveg? Baj-e, ha elsőre nem igazán felfogható, mert szokatlan szókombinációk, furcsa, soha nem hallott kifejezések fordulnak elő benne? Gond-e, ha az egész valamiféle zagyva, magyartalan szóhalmaz? Szerintem nem. Hisz a jó reklám lehet nyelvformáló is, hozzá is adhat az amúgy is állandóan változó, élő nyelvhez. Ha a reklám átütő erejű, a termék kiváló, akkor lehet, új nyelvi elemekkel sikerült gazdagítanod a magyar nyelvet. Ha. Hahaha. Na persze. Bár igaz, rossz reklám is szült már maradandót e téren, ha a termékre nem is emlékszünk már…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1496
XIXO reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Az hogy minek kapcsán találod meg az élet értelmét, döbbensz rá a nagy igazságokra, voltaképp mindegy. A lényeg, hogy megtalálod és rádöbbensz. A lényeg a megvilágosodás pillanata. Mindegy mi váltja ki. A lényeg, hogy megtörténik. Megtörténik a metamorfózis, a valódi átalakulás. Megváltozik az életed, mindent a maga mély, sokrétű valóságában kezdesz látni, mint amikor a színvak feltesz egy színeket megmutató szemüveget. A világ kitárul, addig ismeretlen szépségek ragyognak fel, érzed, ha eddig nem is, innentől kezdve már tényleg érdemes élni. Érdemes, mit érdemes, mohó vággyal akarod ezen új világot megismerni. És ha mindezt történetesen egy üdítőital váltja ki, hát istenem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2078
ALGOFLEX reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Ki ne szeretne a rekkenő nyári napon egy jókora gesztenyefa árnyában a subán heverészve órákig szemlélődni, miközben a pulikutyánk csaholva vigyázza a birkanyájat? Jót inni a kút hűs vizéből, délben szalonnázni, jóféle parasztkolbászt karikázni komótosan. Pásztorbotot farigcsálni. Ki ne szeretné inkább lassan múlatni az időt, mintsem stresszes őrületben rohangálni? Ki ne szeretné, hogy ne kelljen gyors megoldás semmire? Senki. Mert amilyenre ilyen kéne, az inkább eleve ne legyen. Na jó, a gyorsbeton nem rossz...
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1384
Neogranormon reklám
*************************
– 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Ha már szellemes nem tudsz lenni, legyél primitív. Szólj úgy a kedves potenciálishoz, mint a gyermekhez, jó szóval oktasd, és persze játszani is engedd. Beszéltünk már erről, hogy az ötlettelenség hogyan deformálja, mondhatni infantilizálja a megjelenítést, a közlés formáját. Ilyenkor a meseszerűen megszólaló tartalomról azt gondolják az alkotók, ez a formából adódóan vicces, ennélfogva nem kell nagyon kínlódni az ötletcunami beindításával, ilyesmire nincs is szükség…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1467