5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

telenor reklám

*************************

Telenor logo – Hiper M Net és M Talk #Belefér   40s +++ Értékelés: 3,8/10

Mert ezt sem lehet megunni. Az úgynevezett telefonnovellákat. Ezek többnyire néhány másodperc időtartamú történetek egy reklámfilmen belül elbeszélve, és arról szólnak, miért kell azonnal de rögtön valamiért telefonálnunk, és ha már ezt tesszük, akkor tegyük ezt pont ezen szolgáltató szárnyai alatt. Már úgy értem segítségével. Szolgáltatásával. Előfizetésével. Mert van ez az új csomag, és ezzel te valahogy jobban jársz. Nem nagyon, de mégis. Főleg mi a szolgáltató.

***************

***************

Hát persze, hogyne tudnám, nem csak új előfizetőket kell szerezni, hanem legalább annyira fontos a régieket megtartani. Ezért kell őket állandóan új csomagokkal zaklatni, vegyék már észre, egyre jobban járnak velünk, egyre inkább testre szabjuk a szolgáltatást, egyszerűen fantasztikus, ahogy követjük a kedves felhasználó igényeit. A végén még ingyen is adjuk, majd meg tetszik látni, csak tessék kitartani itt nálunk. Átmenni máshova nem érdemes, ugyanolyan átláthatatlan csomagrendszerekkel tetszik találkozni, akkor már lustaságból tessék szíves lenni továbbra is a kedves seggén ülni itt minálunk. És ami a fő, ugye milyen jól tetszett szórakozni a mi határtalanul vicces reklámfilmünkön?

Tehát megint bemutatunk néhány történetet, miért jöhet ránk hirtelen a telefonálhatnék, miért lenne kétségbeejtő, ha nem volna a kezünk ügyében a kézi készülék. Például amikor mentőt kell hívnunk… ja ezt nem. Jó, akkor amikor haláleset történt a családban… na de kérem. Ne haragudj drágám, nem tudok menni a gyerekért, mert a szeretőm most ért rá, és hát ez legalább két óra, szia, szeretlek. Na ez már jobb, de talán egy kicsit más indokkal, ha lehet, és egyáltalán, ez túl életszagú, olyan hétköznapi. Nekünk most valami más kell, ez olyan… olyan… nem olyan nagyon vicces. Oké, akkor nézzük a profikat, ők mit találtak ki.

Aha. A kulcsszó, belefér. Nyilván, hogy ebbe az új csomagba mi minden fér vele. Mint a Mikulás puttonyába, csak győz csodálkozni. Na persze itt nem a konkrétumokat kell mondani, azt majd a végén, ha egyáltalán, hanem ilyen analógiákat, vagy mifenét, vicces példákat, hogy jól bevésődjön a belefér hívószó. Például, hogy a lilahajú csaj lila haja belefér-e gondolom a stílusába, és ezt kell sürgősen megkérdeznie az imerőseitől, és csak ez a szolgáltató… ja, nem, itt most a hívószó, és most ez a szolgáltató hív, bocsánat. És az is belefér, hogy órákig, érted, órákig röhögtök a semmin, vagyis finoman, bohókásan utalunk rá, hogy a csomagban van egyfajta korlátlanság, és emlékszel, amikor veled is ez történt? Máris itt a következő történet. Vagy az a történet, hogy volt egy nagy szerelem, és aztán elmúlt, és ezt te az anyuval beszélted meg telefonon, mert így személyesebb, és ott ültél abban a lepusztult vécében egy romkocsmában (gondolom) és zokogtál a furcsa falfirkák árnyékában. Az egyik falfirka például kifejezetten hasonlít valami olyasmire, amilyen firka ilyen helyen nagyon gyakori.

További bohókás vidám történetek: lobogó szemű csigák versenyéről helyszíni közvetítés, hülye táncok versenye, ökörködős üvöltve éneklés a dugóban elakadt autóban, na és persze az idősebb korosztály is belefér, jaj majdnem elfeledkeztünk egy célcsoportról, a harmadik jelentős házassági évforduló. Még a négy másodperc is belefér. Ezen kicsit el kellett gondolkodnom, de aztán rájöttem. Egyrészt a kreatív fifika, hogy a kicsi is belefér, ezen az ellentmondásosságon máris derülhetsz, már ha a pillanat törtrésze alatt beugrik az a városi legenda, ha 4 másodpercen belül felkapod a leesett kaját, akkor még nem piszkos, meglehet enni, mert a baktériumok nagyon lomha jószágok valahogy. Ja és a kutyával chatelés, hát az nagyon jó sztori. És az is belefér. Tehát mindenféle bolondságot megengedhetsz magadnak, mert ez a csomag ezért a pénzért ezt jól biztosítja neked. Nagyon jó csomag volt ez a történet csomag is. Szóltunk a fiatalokhoz, egy villanásnyit az öregekhez, volt benne egy szomorú történet is, nehogy már csupa vidámság legyen az élet, tényleg mélyen megrendültünk a szakító lány történetén, és az egész olyan fiatalos, lendületes, hadarós, dinamikus, alapvetően vidám tónusú, derűs, harsány, ahogy a fiatalok, vagy a fiatalos öregek nyelvén beszélni kell. Az élet szép, tenéked magyarázzam?

Emlékszel erre a reklámra? Ja, erre, hát nem igazán, de gondolom a szokásos. Telefonálás címén egy rakás ökörködés, sületlen baromság, aztán úgyis megnézem a honlapon, és jól összehasonlítom a többivel, de nagy áttörés úgysincs soha…

*******************************************************************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 5/10