• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Szituk szó

Borsodi sör reklám

*************************

borsodi logo – 25s +++ Értékelés: 4,0/10

Hiába no, nagyon beakadt nekem ez a szitu szó. Eleve modorosnak érzem, mesterkéltnek, valahogy az igazán jó fej emberek nem így beszélnek. Szerintem. Vagy akiket én úgynevezett jó fej embereknek tartok. Lehet, ez egy nagyon szűk célcsoport. Amiképp én is egy nagyon szűk célcsoport vagyok. 1 személyből állok. Mondhatni egyszemélyben utálom ezt a szót. Mondhatod, magánügy. Nem engem igazolnak a fókuszcsoport vizsgálatok. És az értékesítési számok. Ja, mert nyár van. Fogy a sör. Rendkívüli melegek. Helyzet van. Mondhatni szitu van. Na már én is…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. július 08
Találatok: 1547

Bővebben: Szituk szó

0 comments
1.5k views

Jar kontra Jar

Jar reklám

*************************

jar logo új mosogatószer – 25s +++ Értékelés: 4,0/10

Ugye az összehasonlítgatós reklámok korszaka lejárt, úgy értem nem szabad egy másik cég termékét pocskondiázni, és ahhoz képest meghatározni a mi termékünk nagyszerűségét. Ezért megjelentek az általános termékek az általános mosóportól kezdve az általános iskoláig… azt hiszem. Viszont véleményem szerint az a legbevállalósabb, ha mintegy önkritikát gyakorolva, saját korábbi termékünkhöz hasonlítjuk az újat. Tök kúl, menő, zsír. Hát nem? Jól tökön szúrjuk magunkat, kicsit olyan, mint a harakiri, vagy másnéven a seppuku. Nem?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. június 28
Találatok: 1467

Bővebben: Jar kontra Jar

0 comments
1.4k views

Nehéz a dolga...

UPC reklám

*************************

upc logo Korlátlan mobilnet és beszélgetés – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Nehéz a dolga a katonának… illetve nehéz a dolga a mobil szolgáltatást reklámozónak, mert bizonyos nagyon markáns szembeszelekkel kell megküzdenie. Hisz manapság a kézben tartott mobilra szegeződő tekintet az elidegenedés szimbólumává nőtte ki magát, különösen, ha más emberek társaságában jelenítik meg. A mobil szolgáltatói reklámokban pedig mi mást is láthatunk többnyire, mint kézben tartott mobilra szegeződő tekinteteket más emberek társaságában. Akkor most mi van? Hogyan oldjuk fel ezt a kínzó ellentmondást? Az elegáns megoldás nyilván az, sehogy. Ahogy esik, úgy puffan…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. június 18
Találatok: 882

Bővebben: Nehéz a dolga...

0 comments
882 views

Karaoke nagyi

Telekom reklám

*************************

telekom logo Magenta 1 – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Ez a hivatalos cím. Tényleg. Persze karaoke egy fenét, semmi zene, semmi felirat. Akkor már inkább acapella nagyi, de mindegy.

Vajon mi dönti el, egy reklám idegesítő-e, vagy sem? Nyilván embere válogatja. Kinek igen, kinek nem. A reklámalkotók nyilván arra lőnek, hogy minél kevesebb legyen az igen, mint a nem, vagyis minél kevesebb embert idegesítsen, és minél többet ejtsen rabul szépségével, kedvességével, cukiságával, viccességével, frappánságával, szellemességével, lenyűgözőségével, pozitív akármilyenségével. Az idegeskedő kisebbség legfeljebb nem eszik belőle, vagy akármi. Engem, mint reklámalkotót mondjuk idegesítene, ha a reklám kommentelőinek olyan 40-50 százaléka idegesítőnek találná a művemet. Persze gondolom egy bizonyos cégnagyságon túl lehet pont tenni rá…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. június 08
Találatok: 3377

Bővebben: Karaoke nagyi

0 comments
3.3k views

Szörnyek évadjai

Danone reklám

*************************

danio logo krémtúró – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyekben szörnyek vannak azok a reklámok, amelyekben… ja… Persze ezek nagyon vicces kis szörnyek, szörnyecskék, és az a hivatásuk, hogy megszemélyesítsék azt a rosszat, ami ellen a termék segítségével sikeresen felvehetjük a harcot. Ilyenek például a piszkot, a koszt, a szennyeződést, vagy a gonosz baktériumokat, vírusokat megjelenítő szörnykarakterek. De voltaképp bármit meg lehet jeleníteni ily módon, még fogalmakat is, mint például az irigység, a bánat, vagy éppen a hazaszeretet. Ja, lehet, a hazaszeretet, mint szörny talán nem éppen telitalálat egy reklámban, de feltételezem értik, mire gondolok… vagy nem…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2019. május 28
Találatok: 1196

Bővebben: Szörnyek évadjai

0 comments
1.1k views
  1. Kell ide egy ötletcunami...
  2. A vasaló örök
  3. Ramaz Uri
  4. Tipikusan katyvaszmagyar

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

32. oldal / 205

  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top