Danone reklám
*************************
krémtúró – 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyekben szörnyek vannak azok a reklámok, amelyekben… ja… Persze ezek nagyon vicces kis szörnyek, szörnyecskék, és az a hivatásuk, hogy megszemélyesítsék azt a rosszat, ami ellen a termék segítségével sikeresen felvehetjük a harcot. Ilyenek például a piszkot, a koszt, a szennyeződést, vagy a gonosz baktériumokat, vírusokat megjelenítő szörnykarakterek. De voltaképp bármit meg lehet jeleníteni ily módon, még fogalmakat is, mint például az irigység, a bánat, vagy éppen a hazaszeretet. Ja, lehet, a hazaszeretet, mint szörny talán nem éppen telitalálat egy reklámban, de feltételezem értik, mire gondolok… vagy nem…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1176
Borsodi sör reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Például a diktátorok, a diktatúrák erős törekvése többek közt kitörölhetetlen nyomott hagyni maguk után a világban, és nem csak az emberek emlékezetében, a történelemkönyvekben, hanem sokkal kézzelfoghatóbban, szobrokban, épületekben, egyéb „műalkotásokban”, átnevezésekben, mi több, új fogalmak, kifejezések alkotásában. Ez utóbbi diktátor hajlam a reklámok jelentős részében is felfedezhető, persze érthető okokból, nevezetesen, hogy egyszer és mindenkorra összeköttessék a brand az új fogalommal, kifejezéssel. Ha sikerül, az új kifejezés a közbeszéd részévé válik, igaz, ki emlékszik már az eredetére? De azért a diktátor csak próbálkozik tovább…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1025
Bővebben: Kell ide egy ötletcunami...
Szallas.hu reklám
*************************
– 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Igen, én megértem, illetve szakmailag nyilván így helyes, hogy egy reklámkampány megpróbál valamiféle ikonikus jelet bevésni a kedves potenciális fogyasztó lelkébe, amelyből aztán közismert szófordulat, szólás, szimbólum, esetleg közhely lesz, és így kitörölhetetlenné válik az emberiség tudatából. Szerencsés esetben még a hozzákapcsolt terméket, termékcsoportot sem felejtik el idővel. Ideális esetben, mint a nagy költők egy-egy sora, úgy éghet be a tudatokba a jól kitalált kép és/vagy szlogen, már ha jól dolgoztak a kreatívok. Mert mint tudjuk, dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a kreatív megy az égen, stb, stb…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1479
baba reklám
*************************
fürdősampon – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Szóval tényleg nem értem még mindig. Miért fogok jobban rákattanni egy termékre, ha megtekintek egy kellemes, vagy annak szánt filmecskét, tegyük fel tetszik, majd a végén megemlítenek egy terméket, annak semmilyen tulajdonságát nem szóba hozva. Igen, igen, százszor volt szó róla, hogy hangulat így, meg úgy, hogy összekapcsolom tudat alatt, meg felett a termékkel, és ha meglátom a polcon, nyilván a valahogy ismerős után fogok nyúlni, ezt igazolták a brit tudósok tanulmányai és a komolyabbaké is nyilván. De akkor én miért nem nyúlok?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3110
Telekom reklám
*************************
extra gyors internet – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak az úgynevezett katyvaszoló reklámok. Nem, semmi új, csak most találtam ezt a jó kis kifejezést, hogy katyvaszoló reklámok. Eddig is sok katyvaszoló reklámot elemeztem itt, csak nem használtam rájuk ezt a kifejezést, hogy katyvaszoló reklámok. Hát most használom, és használni is fogom ezentúl. Hacsak el nem felejtem. Szóval olyan reklámok, amelyek tök katyvaszok, vagyis egymás hegyén-hátán megannyi összefüggéstelen sületlenség, amelyeknek közük sincs valamiféle termékhez…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1981
Bővebben: Tipikusan katyvaszmagyar