• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Szörnyek évadjai

Danone reklám

*************************

danio logo krémtúró – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyekben szörnyek vannak azok a reklámok, amelyekben… ja… Persze ezek nagyon vicces kis szörnyek, szörnyecskék, és az a hivatásuk, hogy megszemélyesítsék azt a rosszat, ami ellen a termék segítségével sikeresen felvehetjük a harcot. Ilyenek például a piszkot, a koszt, a szennyeződést, vagy a gonosz baktériumokat, vírusokat megjelenítő szörnykarakterek. De voltaképp bármit meg lehet jeleníteni ily módon, még fogalmakat is, mint például az irigység, a bánat, vagy éppen a hazaszeretet. Ja, lehet, a hazaszeretet, mint szörny talán nem éppen telitalálat egy reklámban, de feltételezem értik, mire gondolok… vagy nem…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2019. május 28
Találatok: 1176

Bővebben: Szörnyek évadjai

0 comments
1.1k views

Kell ide egy ötletcunami...

Borsodi sör reklám

*************************

borsodi logo – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Például a diktátorok, a diktatúrák erős törekvése többek közt kitörölhetetlen nyomott hagyni maguk után a világban, és nem csak az emberek emlékezetében, a történelemkönyvekben, hanem sokkal kézzelfoghatóbban, szobrokban, épületekben, egyéb „műalkotásokban”, átnevezésekben, mi több, új fogalmak, kifejezések alkotásában. Ez utóbbi diktátor hajlam a reklámok jelentős részében is felfedezhető, persze érthető okokból, nevezetesen, hogy egyszer és mindenkorra összeköttessék a brand az új fogalommal, kifejezéssel. Ha sikerül, az új kifejezés a közbeszéd részévé válik, igaz, ki emlékszik már az eredetére? De azért a diktátor csak próbálkozik tovább…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. május 19
Találatok: 1025

Bővebben: Kell ide egy ötletcunami...

0 comments
1k views

A vasaló örök

Szallas.hu reklám

*************************

szallashu logo – 25s +++ Értékelés: 4,0/10

Igen, én megértem, illetve szakmailag nyilván így helyes, hogy egy reklámkampány megpróbál valamiféle ikonikus jelet bevésni a kedves potenciális fogyasztó lelkébe, amelyből aztán közismert szófordulat, szólás, szimbólum, esetleg közhely lesz, és így kitörölhetetlenné válik az emberiség tudatából. Szerencsés esetben még a hozzákapcsolt terméket, termékcsoportot sem felejtik el idővel. Ideális esetben, mint a nagy költők egy-egy sora, úgy éghet be a tudatokba a jól kitalált kép és/vagy szlogen, már ha jól dolgoztak a kreatívok. Mert mint tudjuk, dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a kreatív megy az égen, stb, stb…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. május 09
Találatok: 1479

Bővebben: A vasaló örök

0 comments
1.4k views

Ramaz Uri

baba reklám

*************************

baba logo fürdősampon – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Szóval tényleg nem értem még mindig. Miért fogok jobban rákattanni egy termékre, ha megtekintek egy kellemes, vagy annak szánt filmecskét, tegyük fel tetszik, majd a végén megemlítenek egy terméket, annak semmilyen tulajdonságát nem szóba hozva. Igen, igen, százszor volt szó róla, hogy hangulat így, meg úgy, hogy összekapcsolom tudat alatt, meg felett a termékkel, és ha meglátom a polcon, nyilván a valahogy ismerős után fogok nyúlni, ezt igazolták a brit tudósok tanulmányai és a komolyabbaké is nyilván. De akkor én miért nem nyúlok?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. április 29
Találatok: 3110

Bővebben: Ramaz Uri

1 comment
3.1k views

Tipikusan katyvaszmagyar

Telekom reklám

*************************

telekom logo extra gyors internet – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak az úgynevezett katyvaszoló reklámok. Nem, semmi új, csak most találtam ezt a jó kis kifejezést, hogy katyvaszoló reklámok. Eddig is sok katyvaszoló reklámot elemeztem itt, csak nem használtam rájuk ezt a kifejezést, hogy katyvaszoló reklámok. Hát most használom, és használni is fogom ezentúl. Hacsak el nem felejtem. Szóval olyan reklámok, amelyek tök katyvaszok, vagyis egymás hegyén-hátán megannyi összefüggéstelen sületlenség, amelyeknek közük sincs valamiféle termékhez…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. április 20
Találatok: 1981

Bővebben: Tipikusan katyvaszmagyar

5 comments
1.9k views
  1. Flipes Ernőség
  2. Kutya Verde
  3. Herzig reklám
  4. Mi Grönland fővárosa?

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  693

Külföldi Cikkek száma:  325

32. oldal / 204

  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány
  • Zabálódás

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top