Vibovit reklám
*************************
– 25s +++ Értékelés: 3,6/10
Továbbra is töröm a fejem azon, hogyan születik egy reklámfilm koncepció? Arra már van modellem, egy építészeti koncepció hogyan is születhetne meg bennem. Egyszerűen körülnéznék a természetben, és az első utamba eső objektum inspirálna. Például egy levél, vagy egy bogár, és akkor olyasmi alakú lenne a következő épületem bármi célra szolgáljon is az. Tök jó. Vagy talán a reklámfilm koncepció is így születik? Az első utamba kerülő gondolat bármi is legyen az? Aztán valami olyasmi alakú lesz a reklámfilmem, bármit is reklámozzon az.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1876
Bővebben: Vitamin szavak nélkül
Ambroxol reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Aztán vannak azok a gyógyszerreklámok, amelyek viccesen megszemélyesítik az adott nyavalyát, így adva kézzelfogható ellenségképet a kedves nézőnek. Számos ilyet láttunk már, és számos esetben nem értettük, ettől miért nő az adott kellemetlenségben szenvedő motivációs potenciálja pont az adott (igen, szóismétlés) gyógyszer befalására. Illetve most jövök rá, miért. Amikor a gyógyszerész – miután elmondta a kockázatokat és a mellékhatásokat ahogy illik – az éppen nem kapható helyett felajánlja az ugyanazon hatóanyagú, de más gyártótól származó gyógyszert, na akkor tudjunk nemet mondani. Gondolom…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3496
OTP reklám
*************************
személyre szabott lakáshitel – 45s +++ Értékelés: 3,8/10
Most ragadjunk ki egy példát az OTP „Ismerjük egymás. Megbízunk egymásban.” ciklusából. Ne azért ragadjuk ki, mert olyan elragadó, hanem mert vannak azok a reklámok, amelyekben mindössze egyetlen kép ragadja meg annyira a figyelmemet, hogy szinte ragaszkodom hozzá, nem tudom a szemem levenni róla. Mondhatnók, akkor bejöttem a csőbe, hisz mi más is volna az alkotók célja, mint a figyelem megragadása. Ez eddig oké, de azért nem mindegy, milyen irányba ragad az a figyelem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1141
Bővebben: Egymásban való megbizodalom
CBA reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,6/10
A tárgyhasználat. Igen, a tárgyhasználat nagyon fontos egy reklámban. Azzal teremtjük meg – többek közt – a hangulatát a filmnek, mintegy megágyazva az üzenetnek. Belehelyezzük a nézőt egy miliőbe, egy olyan környezetbe, amelyben szinte már érzi az üzenetet, érzi magában az egyelőre még nem pontosabban körvonalazott igény felébredését a javasolt áru, szolgáltatás, miegyéb iránt. Szóval nagyon fontos, milyen tárgyak jelennek meg az adott reklám képi világában, még akkor is, ha egyáltalán észre se veszed őket abban a mintegy 30 másodpercben.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1307
Bővebben: Tárgyak a szentélyben
Sensodyne reklám
*************************
fogkrém – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Van még egy jótékony hatása az amatőr szereplős reklámoknak. Legalábbis rám biztosan hat. Mégpedig, hogy bátorít, bíztat, erre te is képes vagy, ez az ajtó előtted is nyitva áll. Csak járj szorgalmasan castingokra, majd csak megtetszik előbb-utóbb valamelyik rendezőnek az arcod, az alakod, a mozgásod, a kisugárzásod, a csak rád jellemző csakrád (ez milyen jó), az aurád, a… mindegy, egy a fontos, beszélni nem kell tudni. Pontosabban tök jó, ha úgy beszélsz, hogy nem tudsz. Mert csak így tudsz természetellenesen beszélni, és ez kell ide, mint tudjuk. Szóval új remény hasad életed egén… na erről is szó lesz, mert ugyebár csak a hajnal szokott hasadni, a remény pedig ébred.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1529