Profession.hu reklám
*************************
– 35s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond ellenpéldákkal vezetik be a termék promócióját, vagyis azt szemléltetik, mi történne, ha nem alkalmaznánk a vonatkozó terméket. Az elvárt hatása ezen példáknak gondolom az lenne, hogy a kedves befogadó elrémüljön a bemutatott terméknélküli helyzetektől, és így látná be a termék megvételének szükségességét. Ha pedig a példák nélkül is, azaz józan paraszti ésszel is nyilvánvalóan belátható a termék adott helyzetben való fogyasztásának szükségszerűsége, akkor nevezzük e felhozott példákat viccesnek.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1006
Alma patika reklám
*************************
– 35s +++ Értékelés: 4,6/10
Mindent lehet reklámozni. Gondolom. Vagy majdnem mindent. De például temetkezési vállalkozást azt igen. Ahol szinte minden halandó a célcsoport tagja. Kivéve a királyokat, a nagyon-nagyon gazdagokat, és a halhatatlanokat. Talán az egyetlen reklámtípus, ahol nyugodtan emlékeztethetünk a halálod elkerülhetetlenségére anélkül, hogy a termék megvásárlásától elvennénk a kedved. Pontosabban elvesszük, de ez valahogy mégsem befolyásolja jelentősen esetleges vásárlási szándékodat. Szóval vannak dolgok, amiket szerintem tán nem is kéne reklámozni, a vevők érdeklődése anélkül is fenntartható.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1928
CCC reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond adnak a művészetnek. Igen, ahogy arról már korábban is beszéltünk, ha ló nincs, jó a szamár is, vagyis ha nincs módunk legalább egy kisfilm keretein belül bemutatni filmrendezői képességeinket, hát tegyük ezt egy még kisebb filmben, amit úgy hívnak, reklámfilm. Persze most nem magamra gondolok, ez nem az én személyes dilemmám, és vélhetőleg nem is a széles nagyközönségé, hacsak a máshogy szárnyalni nem tudó filmes alkotók művei feletti „mi is ez” típusú töprengést nem veszem ide…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1551
Borsodi sör reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek az úgynevezett abstracted product kategóriába tartoznak, és hogy ezen általam definiált kategóriának magyarul is értelmet adjak, ezek a reklámok általánosító, a konkrét terméktől elvonatkoztató koncepcióval élnek, még akkor is, ha magától értetődően azért a márkanév végig hangsúlyozva van. Tehát amint ezt már több példánkban is láttuk, az említett konkrét termék a spotból kiemelhető, behelyettesíthető anélkül, hogy azt lényegében változtatni kellene. Igyál sört. Mert A sör jó…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5354
Mindig TV reklám
*************************
Mindig TV Extra – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek tudják, mit szeret az emberiség. Úgy en bloc. És persze a cég pont ezt kínálja, ezt a terméket, amit mindenki szeret enni, inni, használni. Milyen jó, hogy vannak ilyen cégek. Illetve vannak ilyen reklámok, amelyek tudják ezt, és ennél fogva iszonyú könnyű dolguk van. Te figyelj, mivel te is szeretsz ilyet enni, inni, csinálni, hát tessék, éppen ilyet gyárt, szolgáltat ez a cég. Mert ember vagy te is, tehát ez a nagy közös nevező. Például mindenki halandó. Ezzel ugye te sem tudsz vitatkozni…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1126
Bővebben: Egyforma nemegyformák