UHU reklám
*************************
pillanatragasztó – 30s +++ Értékelés: 6,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek tetszenek. Tényleg vannak ilyenek. Nagyon röstellem, meg szégyellem is magam emiatt, de elő-előfordulnak. Oké, mondhatjuk, szándékosan választok olyan reklámokat, amelyeket jól meg lehet cikizni, de jelezném, igenis nagyon könnyű dolgom van ebben a vonatkozásban. A hazai, vagyis a magyar nyelven üzenő reklámtérben elég kemény munka lenne nekem tetszőt találni, én pedig igen lusta ember vagyok. De hát vak tyúk is talál szemet…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1554
Telekom reklám
*************************
márkakampány – 60s +++ Értékelés: 3,8/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyeket mindenki ért, csak én nem. Mindenki látja a lényeget, érti az üzenetet, csak én nem. Ez egy ilyen fordított király új ruhája. Mindenki látja reklám ruháját, csak én nem látok, értek rajta semmit. Vagyis most nem nekem van igazam úgy tűnik. Jó, nem kérdeztem meg mindenkit, tényleg értik-e, csak abból indultam ki, a profik nyilván nem készítenek olyan terméknépszerűsítőt, amelyet senki nem ért. Ez nyilvánvaló képtelenség. Csakis bennem lehet a hiba. Ráadásul a neten megtaláltam a koncepciót is, szóval nagyon szégyellem magam, hogy ez nekem nem jött le…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1375
flip TV reklám
*************************
TV – 20s +++ Értékelés: 3,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyekre csak azt tudod mondani, hogy mi van?! Mert valami olyan szinten nem érted, mi folyik itt, hogy már már a saját épelméjűségedet kérdőjelezed meg. De bátorság, tényleg vannak ilyen reklámok, már mi is láttunk itt ilyet, nem is egyet. Ilyenkor nagy nyugalommal végig kell (kell?) nézni az adott művet, a végén azért mindig kiderül, miről van szó. Az ilyesféle reklámok általában a fogadd el az agyad első hülye ajánlatát, jó lesz az típusú kreatív gondolkodás eredménye…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1124
Topjoy Vitamin reklám
*************************
Topjoy Vitamin ital – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek első kétharmad részében biztosan nem találod ki, mit promotálnak. Megkülönböztetendők azoktól a reklámoktól, amelyek ugyanezen szakaszában azért jó eséllyel találgathatsz a reklámozandó termék mibenlétéről. Ott sem könnyű, de itt teljességgel lehetetlen. Pontosabban nagyon kicsi az esélye. Vagyis ez az a típus, ahol olyan rohadt kíváncsi leszel, mi fog ebből kisülni, hogy bombaként csapódik be aztán a megfejtés, és így jól bevésődik majd. Szerintük…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1101
Profession.hu reklám
*************************
– 35s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond ellenpéldákkal vezetik be a termék promócióját, vagyis azt szemléltetik, mi történne, ha nem alkalmaznánk a vonatkozó terméket. Az elvárt hatása ezen példáknak gondolom az lenne, hogy a kedves befogadó elrémüljön a bemutatott terméknélküli helyzetektől, és így látná be a termék megvételének szükségességét. Ha pedig a példák nélkül is, azaz józan paraszti ésszel is nyilvánvalóan belátható a termék adott helyzetben való fogyasztásának szükségszerűsége, akkor nevezzük e felhozott példákat viccesnek.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1042