• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Magyar tipikusságok

Telekom reklám

*************************

telekom logo márkakampány – 60s +++ Értékelés: 3,8/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyeket mindenki ért, csak én nem. Mindenki látja a lényeget, érti az üzenetet, csak én nem. Ez egy ilyen fordított király új ruhája. Mindenki látja reklám ruháját, csak én nem látok, értek rajta semmit. Vagyis most nem nekem van igazam úgy tűnik. Jó, nem kérdeztem meg mindenkit, tényleg értik-e, csak abból indultam ki, a profik nyilván nem készítenek olyan terméknépszerűsítőt, amelyet senki nem ért. Ez nyilvánvaló képtelenség. Csakis bennem lehet a hiba. Ráadásul a neten megtaláltam a koncepciót is, szóval nagyon szégyellem magam, hogy ez nekem nem jött le…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. november 15
Találatok: 1350

Bővebben: Magyar tipikusságok

0 comments
1.3k views

Valamilyenség

flip TV reklám

*************************

flip logo TV – 20s +++ Értékelés: 3,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyekre csak azt tudod mondani, hogy mi van?! Mert valami olyan szinten nem érted, mi folyik itt, hogy már már a saját épelméjűségedet kérdőjelezed meg. De bátorság, tényleg vannak ilyen reklámok, már mi is láttunk itt ilyet, nem is egyet. Ilyenkor nagy nyugalommal végig kell (kell?) nézni az adott művet, a végén azért mindig kiderül, miről van szó. Az ilyesféle reklámok általában a fogadd el az agyad első hülye ajánlatát, jó lesz az típusú kreatív gondolkodás eredménye…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. november 07
Találatok: 1103

Bővebben: Valamilyenség

0 comments
1.1k views

Bőrszínlelés

Topjoy Vitamin reklám

*************************

TOPJOY LOGO Topjoy Vitamin ital – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek első kétharmad részében biztosan nem találod ki, mit promotálnak. Megkülönböztetendők azoktól a reklámoktól, amelyek ugyanezen szakaszában azért jó eséllyel találgathatsz a reklámozandó termék mibenlétéről. Ott sem könnyű, de itt teljességgel lehetetlen. Pontosabban nagyon kicsi az esélye. Vagyis ez az a típus, ahol olyan rohadt kíváncsi leszel, mi fog ebből kisülni, hogy bombaként csapódik be aztán a megfejtés, és így jól bevésődik majd. Szerintük…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. október 29
Találatok: 1076

Bővebben: Bőrszínlelés

0 comments
1k views

Ellenpéldául

Profession.hu reklám

*************************

profession logo – 35s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond ellenpéldákkal vezetik be a termék promócióját, vagyis azt szemléltetik, mi történne, ha nem alkalmaznánk a vonatkozó terméket. Az elvárt hatása ezen példáknak gondolom az lenne, hogy a kedves befogadó elrémüljön a bemutatott terméknélküli helyzetektől, és így látná be a termék megvételének szükségességét. Ha pedig a példák nélkül is, azaz józan paraszti ésszel is nyilvánvalóan belátható a termék adott helyzetben való fogyasztásának szükségszerűsége, akkor nevezzük e felhozott példákat viccesnek.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. október 20
Találatok: 1020

Bővebben: Ellenpéldául

0 comments
1k views

Kedves szakértelem

Alma patika reklám

*************************

alma patika logo – 35s +++ Értékelés: 4,6/10

Mindent lehet reklámozni. Gondolom. Vagy majdnem mindent. De például temetkezési vállalkozást azt igen. Ahol szinte minden halandó a célcsoport tagja. Kivéve a királyokat, a nagyon-nagyon gazdagokat, és a halhatatlanokat. Talán az egyetlen reklámtípus, ahol nyugodtan emlékeztethetünk a halálod elkerülhetetlenségére anélkül, hogy a termék megvásárlásától elvennénk a kedved. Pontosabban elvesszük, de ez valahogy mégsem befolyásolja jelentősen esetleges vásárlási szándékodat. Szóval vannak dolgok, amiket szerintem tán nem is kéne reklámozni, a vevők érdeklődése anélkül is fenntartható.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. október 11
Találatok: 1942

Bővebben: Kedves szakértelem

0 comments
1.9k views
  1. Cipőmesék
  2. Sör szituk
  3. Egyforma nemegyformák
  4. A király az szent

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

37. oldal / 205

  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top