• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Ellenpéldául

Profession.hu reklám

*************************

profession logo – 35s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond ellenpéldákkal vezetik be a termék promócióját, vagyis azt szemléltetik, mi történne, ha nem alkalmaznánk a vonatkozó terméket. Az elvárt hatása ezen példáknak gondolom az lenne, hogy a kedves befogadó elrémüljön a bemutatott terméknélküli helyzetektől, és így látná be a termék megvételének szükségességét. Ha pedig a példák nélkül is, azaz józan paraszti ésszel is nyilvánvalóan belátható a termék adott helyzetben való fogyasztásának szükségszerűsége, akkor nevezzük e felhozott példákat viccesnek.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. október 20
Találatok: 1006

Bővebben: Ellenpéldául

0 comments
1k views

Kedves szakértelem

Alma patika reklám

*************************

alma patika logo – 35s +++ Értékelés: 4,6/10

Mindent lehet reklámozni. Gondolom. Vagy majdnem mindent. De például temetkezési vállalkozást azt igen. Ahol szinte minden halandó a célcsoport tagja. Kivéve a királyokat, a nagyon-nagyon gazdagokat, és a halhatatlanokat. Talán az egyetlen reklámtípus, ahol nyugodtan emlékeztethetünk a halálod elkerülhetetlenségére anélkül, hogy a termék megvásárlásától elvennénk a kedved. Pontosabban elvesszük, de ez valahogy mégsem befolyásolja jelentősen esetleges vásárlási szándékodat. Szóval vannak dolgok, amiket szerintem tán nem is kéne reklámozni, a vevők érdeklődése anélkül is fenntartható.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. október 11
Találatok: 1928

Bővebben: Kedves szakértelem

0 comments
1.9k views

Cipőmesék

CCC reklám

*************************

ccc shoes bags logo – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond adnak a művészetnek. Igen, ahogy arról már korábban is beszéltünk, ha ló nincs, jó a szamár is, vagyis ha nincs módunk legalább egy kisfilm keretein belül bemutatni filmrendezői képességeinket, hát tegyük ezt egy még kisebb filmben, amit úgy hívnak, reklámfilm. Persze most nem magamra gondolok, ez nem az én személyes dilemmám, és vélhetőleg nem is a széles nagyközönségé, hacsak a máshogy szárnyalni nem tudó filmes alkotók művei feletti „mi is ez” típusú töprengést nem veszem ide…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2018. október 02
Találatok: 1551

Bővebben: Cipőmesék

0 comments
1.5k views

Sör szituk

Borsodi sör reklám

*************************

borsodi logo – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek az úgynevezett abstracted product kategóriába tartoznak, és hogy ezen általam definiált kategóriának magyarul is értelmet adjak, ezek a reklámok általánosító, a konkrét terméktől elvonatkoztató koncepcióval élnek, még akkor is, ha magától értetődően azért a márkanév végig hangsúlyozva van. Tehát amint ezt már több példánkban is láttuk, az említett konkrét termék a spotból kiemelhető, behelyettesíthető anélkül, hogy azt lényegében változtatni kellene. Igyál sört. Mert A sör jó…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. szeptember 21
Találatok: 5354

Bővebben: Sör szituk

3 comments
5.3k views

Egyforma nemegyformák

Mindig TV reklám

*************************

mindig extra uj logo Mindig TV Extra – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek tudják, mit szeret az emberiség. Úgy en bloc. És persze a cég pont ezt kínálja, ezt a terméket, amit mindenki szeret enni, inni, használni. Milyen jó, hogy vannak ilyen cégek. Illetve vannak ilyen reklámok, amelyek tudják ezt, és ennél fogva iszonyú könnyű dolguk van. Te figyelj, mivel te is szeretsz ilyet enni, inni, csinálni, hát tessék, éppen ilyet gyárt, szolgáltat ez a cég. Mert ember vagy te is, tehát ez a nagy közös nevező. Például mindenki halandó. Ezzel ugye te sem tudsz vitatkozni…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. szeptember 12
Találatok: 1126

Bővebben: Egyforma nemegyformák

0 comments
1.1k views
  1. A király az szent
  2. Jólfestő kampány
  3. Bankbarát
  4. Életnorma

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

37. oldal / 204

  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top