Szentkirályi víz reklám
*************************
ásványvíz – 40s +++ Értékelés: 4,8/10
Nem mindig tök friss reklámokat fikázok, hanem ami éppen a kezem ügyébe akad. De azért igyekszem legalább 1 év sugarú körből választani, bár nem tudom, miért lenne ez megkötés számomra. Egyáltalán, miért lenne bármi is megkötés a számomra? Például az, ha egy reklám néhai, és azóta már szent királyunkkal, mint szimbolikával akar hazafias asszociációs rohamot kelteni bennem nyilván csak azért, hogy ne merjem e reklámot negatív jelzőkkel illetni, akkor miért is kéne e lelki pressziónak engednem? (Igen, kicsit strapás ilyen körülményes mondatokat olvasni, de ne légy lusta.)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2707
provident reklám
*************************
jólfestő kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Aztán vannak a reklámkampányok. Ahol egy kaptafára megy egy rakás klip. Ugyanazok a keretek és/vagy szereplők, és ugyanannak a cégnek reklámozza egy, vagy többféle termékét kicsit többféle módon. Itt is megéltünk már több ilyet, éppen eleget ahhoz, hogy megpróbáljuk meglátni, vajon mi is az értelme az ilyesféle „reklámcsokor” kialakításának? Vajon mennyivel ad többet, mint egy szingli spot? Kár, hogy nem értek a reklámpszichológiához, most agyalhatok s beszélhetek hülyeségeket…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1443
Raiffeisen reklám
*************************
minősített fogyasztóbarát lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Most már világosan kirajzolódik a trend, és ez azért jó, mert a kissé gyengébb képességű kreatívok is tudják követni. Reklámjaik nem lógnak ki a trendből. Trend van, illetve rend van a reklámpiacon. Mintha összefognának a kedves reklámügynökségek, s így a kegyetlen nézettségi verseny helyett szépen mindenki egyformán részesülhet a nézői figyelemből. Tényleg kellene már valamiféle kartellezés elleni törvény ide is…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1600
normaflore reklám
*************************
probiotikum család – 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek egy életen át tartó szövetséget ígérnek a jó érdekében, vagyis ezek az úgynevezett őrangyal típusú reklámok, esett már róluk szó. Itt az őrangyal szerepét természetesen a termék tölti be, mintegy óvón lebegve nem a vizek, hanem a kedves potenciális fogyasztó felett. Amíg az ásó, kapa, nagyharang el nem választ titeket. (Ha kicsavarva, rosszul idézel egy szólást, az mindig nagyon vicces.) (Az is nagyon vicces, ha erre mintegy kiszólva, felhívod a figyelmet.) Ebből a szempontból a legmenőbbek azok a termékek, amelyeket természetüknél fogva csecsemőkortól, az aggastyánkorig lehet fogyasztani. Például a levegő, a víz, a só, a testsúly, a … (ez is nagyon vicces volt)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1244
CIB reklám
*************************
Előrelépő Személyi kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek biztos ami biztos, úgymond a lehető legalacsonyabbra lőnek, már ami a feltételezett befogadó közeg értelmi színvonalát illeti. Teszik ezt annak ellenére, hogy a befogadó közeg ilyetén módon értelmezett alsó sávjába tartozó potenciális vásárlók szinte biztosan nem potenciális vásárlók, mivel koruknál fogva de jure se vehetnék igénybe a felkínált szolgáltatást, avagy vásárolhatnák meg a vonatkozó terméket. Igen, tudom, felnőttek számára is készülhet gyerekmesébe illő elemeket tartalmazó film, tehát ettől még nem feltétlenül lesz egy reklámfilm debil. Csak jó esély van rá…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1464
Bővebben: Kutyusos és cicusos...