magnetbank reklám
*************************
– 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Az nagyon szép dolog, ha egy termék előállító azzal kampányol, azért vedd az ő cuccát, mert a haszon egy részét ő majd nemes célokra áldozza. Igaz, ez neki is tiszta haszon, mert ha így nő a bevétel, nő a haszon. De akkor is szép dolog, ha az adón túl még ad. Igaz amit még ad, azzal csökken az adóalap, ami tiszta haszon, de még így is tiszta haszon, hogy még ad. És ha ő egy bank például, és ha már tényleg nem tud drámaian olcsóbban pénzt adni, mint a többiek, akkor marad a nemes lélekre hivatkozás…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1285
Vibovit reklám
*************************
– 25s +++ Értékelés: 3,6/10
Továbbra is töröm a fejem azon, hogyan születik egy reklámfilm koncepció? Arra már van modellem, egy építészeti koncepció hogyan is születhetne meg bennem. Egyszerűen körülnéznék a természetben, és az első utamba eső objektum inspirálna. Például egy levél, vagy egy bogár, és akkor olyasmi alakú lenne a következő épületem bármi célra szolgáljon is az. Tök jó. Vagy talán a reklámfilm koncepció is így születik? Az első utamba kerülő gondolat bármi is legyen az? Aztán valami olyasmi alakú lesz a reklámfilmem, bármit is reklámozzon az.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1836
Bővebben: Vitamin szavak nélkül
Ambroxol reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Aztán vannak azok a gyógyszerreklámok, amelyek viccesen megszemélyesítik az adott nyavalyát, így adva kézzelfogható ellenségképet a kedves nézőnek. Számos ilyet láttunk már, és számos esetben nem értettük, ettől miért nő az adott kellemetlenségben szenvedő motivációs potenciálja pont az adott (igen, szóismétlés) gyógyszer befalására. Illetve most jövök rá, miért. Amikor a gyógyszerész – miután elmondta a kockázatokat és a mellékhatásokat ahogy illik – az éppen nem kapható helyett felajánlja az ugyanazon hatóanyagú, de más gyártótól származó gyógyszert, na akkor tudjunk nemet mondani. Gondolom…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3433
OTP reklám
*************************
személyre szabott lakáshitel – 45s +++ Értékelés: 3,8/10
Most ragadjunk ki egy példát az OTP „Ismerjük egymás. Megbízunk egymásban.” ciklusából. Ne azért ragadjuk ki, mert olyan elragadó, hanem mert vannak azok a reklámok, amelyekben mindössze egyetlen kép ragadja meg annyira a figyelmemet, hogy szinte ragaszkodom hozzá, nem tudom a szemem levenni róla. Mondhatnók, akkor bejöttem a csőbe, hisz mi más is volna az alkotók célja, mint a figyelem megragadása. Ez eddig oké, de azért nem mindegy, milyen irányba ragad az a figyelem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1084
Bővebben: Egymásban való megbizodalom
CBA reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,6/10
A tárgyhasználat. Igen, a tárgyhasználat nagyon fontos egy reklámban. Azzal teremtjük meg – többek közt – a hangulatát a filmnek, mintegy megágyazva az üzenetnek. Belehelyezzük a nézőt egy miliőbe, egy olyan környezetbe, amelyben szinte már érzi az üzenetet, érzi magában az egyelőre még nem pontosabban körvonalazott igény felébredését a javasolt áru, szolgáltatás, miegyéb iránt. Szóval nagyon fontos, milyen tárgyak jelennek meg az adott reklám képi világában, még akkor is, ha egyáltalán észre se veszed őket abban a mintegy 30 másodpercben.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1271
Bővebben: Tárgyak a szentélyben