Normaflore reklám
*************************
Extra és Max – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Jó, akkor most vizsgáljuk meg a hasmenés kérdését. Reklámozni kell, már úgy értem a szert, ami ellene van, mert a konkurencia szintén ráhajtott a hasmenésre. Különben nem kéne. Le akarnak nyomni minket hasmenésben, már úgy értem, ők jobban irtják a hasmenést szerintük, mint mi, és ezt nem hagyhatjuk. Szerintünk mi vagyunk a jobbak, és mivel klinikai tesztekkel ezt nem tudjuk igazolni, legalábbis közérthetően nem, meg nem is szabad mostanában más termékét fikázni, hát legalább hasmenéses reklámban legyünk jobbak…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1059
Soproni sör reklám
*************************
– 20s +++ Értékelés: 3,6/10
Igen, megint egy Soproni, de most más jut róla az eszembe. Ha ugyanaz jutna, mint az előző Soproninál, akkor pont idemásoltam volna az előző kritikát, az meg már hogy nézne ki. Azért is érdekes újból és újból megnézni ugyanannak a márkának az újabb és újabb reklámjait, mert nyomon követhetjük azt a kínos próbálkozást, ahogy a kedves reklámalkotók újat szeretnének mondani ugyanarról a márkáról, vagy máshogy szeretnék felhívni a figyelmet ugyanarra a márkára. Mert változni muszáj, ugyanazt az ötletet nem lehet többször eladni. Vagy mégis?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2100
Alza reklám
*************************
– 20s +++ Értékelés: 3,8/10
Nagyon fontos a reklámalkotásnál a megjelenő karakterek karaktere. Vagyis a karakteralkotás. A megalkotott karakterek attitűdje, külseje, belseje, mindenfélesége fog összekapcsolódni az üzenettel, és nagyban befolyásolja az üzenet befogadóját a termék iránti érzelmeit illetően. Persze ha már egy üzlet jól bejáratott, mondjuk például egy web áruház, akkor a kedves vásárló hajlandó elnézni a mégoly ellenszenves reklámkaraktereket is, egyszerűen hozzákapcsolja a brand-hez, és szimplán úgymond útjelző értékűvé teszi, vagyis, ha keresi a szolgáltatást, a céget, a boltot, akkor követi, mint egy turistajelzést a fán. Ronda, hát ronda. Istenem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3624
Dove reklám
*************************
– 20s +++ Értékelés: 3,6/10
És ha még azzal is meglepjük a kedves potenciális vásárlót, hogy mi valami olyasmijére is vigyázunk, aminek létezéséről ő még csak nem is tud, na akkor aztán hatalmasat nő a bizodalma irányunkban, hogy lám, milyen gondosak ezek itten. És ha ez az olyasmiség ráadásul olyan nagyon tudományosan olyanság, amit földi halandó elsőre nem is ért, akkor még inkább megnő a bizodalmunk a termék iránt. Mert az jó, ha ilyen is van benne. Legyen benne minél több akármi, csak ne kezdődjön E-vel. Mert az árt. Ennyire azért már értünk hozzá…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 975
Media Markt reklám
*************************
– 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Már úgy értem, vannak reklámok, amelyek kifejezetten egyetlen csattanóra építenek, és ennélfogva nem is hosszúak. Relatíve. Tehát mondjuk 30 mp helyett csak 25, vagy 20 mp. A másik pólust az úgynevezett poénhalmozó reklámok képviselik, ahol szinte másodpercről másodpercre kapsz valami kacagni valót, úgy kell kivonszolnod közben magad a szobából, nehogy belehalj a röhögésbe. Az egypoénos reklám tehát sokkal kíméletesebb, csak a végén kell egyet röhögni. És hogy melyik a hatásosabb? Nos, ezen lehetne hosszasan vitatkozni, én szívesen mediálok, mint semleges, mondhatnám abszolút immunis fél, mint aki kvázi még életében nem röhögött reklámon.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1699