Telekom reklám
*************************
extra gyors internet – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak az úgynevezett katyvaszoló reklámok. Nem, semmi új, csak most találtam ezt a jó kis kifejezést, hogy katyvaszoló reklámok. Eddig is sok katyvaszoló reklámot elemeztem itt, csak nem használtam rájuk ezt a kifejezést, hogy katyvaszoló reklámok. Hát most használom, és használni is fogom ezentúl. Hacsak el nem felejtem. Szóval olyan reklámok, amelyek tök katyvaszok, vagyis egymás hegyén-hátán megannyi összefüggéstelen sületlenség, amelyeknek közük sincs valamiféle termékhez…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1990
Bővebben: Tipikusan katyvaszmagyar
Flip TV reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak a főnökök. Mindenhol van egy főnök. És a főnöknek mindig van fixaideája. Amihez ragaszkodik. De ez nem baj, annál nagyobb kihívás a saját koncepció érvényesítése. Ugye? Úgy megcsinálni, hogy a főnök fixaideája is benne legyen, ugyanakkor a saját koncepciónk is látszódjon, nem könnyű. Ugyanis előfordulhat, hogy a főnök sem buta. Ritkán, de lehetséges. Én is voltam főnök, tudom. Mindig észrevettem, ha hasonló módon akartak trükközni velem. Nem is lehetett, mert kivétel nélkül minden jó ötlet az enyém volt. A beosztottjaim is mindig ezt igazolták vissza. Na ugye…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3029
Tantum Verde reklám
*************************
szopogató tabletta – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Észrevettem, hogy mostanában már olyan reklámokat is „megtámadok”, amelyekben voltaképp nincs is semmi különös. Észrevettem, hogy mostanában, ha olyan reklámokat „támadok” meg, amelyekben voltaképp nincs is semmi különös, azokban is mindig van valami különös. Úgy amúgy a reklámokban mindig van valami különös. Például, hogy miért vannak egyáltalán? De ebbe most nem fogunk belemenni, ebből akadémiai székfoglalókat szoktak tartani. Én is tudnék, csak most nem akarok. Ilyen vagyok, na. Szóval például a modern reklámokban, vagy a magára valamit adó reklámokban mindig van valami elemelés, valami szimbolikus, valami metaforikus, valami… tényleg, van valami egyáltalán ezekben a reklámokban?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3656
Herz reklám
*************************
- HERZ GÁLA GMO-mentes sonka – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A hívószavak megválasztásánál természetesen nem kell azok mélyebb valóságtartalmával foglalkozni, esetleges tudományos helytállóságát mérlegelni, abszolút elég, ha követjük az aktuális tömegszuggesztiós trendet, vagyis például élelmi anyagok esetében paleó, bió, GMO mentes, lúgosító, savasító, méregtelenítő, anyám tyúkosító és így tovább. Sokszor nincs is mögöttük elsődleges hazugság, mert tényleg, csak legfeljebb másodlagos hazugság, vagyis mondjuk tudományosan nem igazolt butaság. De ez nem érdekes, a reklám nem arra való, hogy tudományosan igényes legyen. Mondjuk igényes azért lehetne úgy általában…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1138
Sportszelet reklám
*************************
– 65s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak a mi van? kategóriába tartozó reklámok, amelyek láttán csak ezt a kérdést tudjuk feltenni, és értetlenül bámulni. Gyűjteményünkben szép számmal szerepelnek ilyenek, de belőlük sohasem elég már csak azért sem, hogy tudjunk csereberélni a hülye reklámokat gyűjtők klubjában. Igen, van ilyen, ülünk egy kellemes helyen, általában idősebb urak, elővesszük az albumjainkat, és csereberélünk. A hibátlanul hülye példányok különösen értékesek, de ha már sérült mondjuk a fogazata, az bizony levon az értékéből, hacsaknem egy különlegesen ritka példány. Közben sörözgetés, csevegés, de teljes felelősségünk tudatában viszonyulunk tárgyunkhoz, a hülye reklámokhoz, mert érezzük, fontos kordokumentumokról van szó…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1562
Bővebben: Mi Grönland fővárosa?