• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Apósjelölt szelídítés

Omnia reklám

*************************

omnia logo – 40s +++ Értékelés: 4,4/10

Mert hogy tényleg van ilyen. Hogy a termék hoz össze embereket. Gondoljunk csak a vasárnapi autóápolós emberekre egy lakótelepen. A közös nevező itt az autó, és perceken belül megvan a közös hang is, az amúgy eleddig idegen emberek között. Vagy a mobil, amikor összevetik az amúgy eleddig idegen beszélgetők a mobiljaikat… nem ilyet még nem láttam, de mindegy. Vagy amikor az amúgy eleddig idegen anyukák összevetik a babájukat a gyerekkocsikban… most miért? Ha úgy nézzük a baba is egyféle termék, nem? Szóval, mint a fenti példákból is látható, egy termék igenis összehozhatja az idegen embereket, és kész.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. szeptember 12
Találatok: 1106

Bővebben: Apósjelölt szelídítés

0 comments
1.1k views

Hasmenés mérlegen

Normaflore reklám

*************************

normaflore logo Extra és Max – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Jó, akkor most vizsgáljuk meg a hasmenés kérdését. Reklámozni kell, már úgy értem a szert, ami ellene van, mert a konkurencia szintén ráhajtott a hasmenésre. Különben nem kéne. Le akarnak nyomni minket hasmenésben, már úgy értem, ők jobban irtják a hasmenést szerintük, mint mi, és ezt nem hagyhatjuk. Szerintünk mi vagyunk a jobbak, és mivel klinikai tesztekkel ezt nem tudjuk igazolni, legalábbis közérthetően nem, meg nem is szabad mostanában más termékét fikázni, hát legalább hasmenéses reklámban legyünk jobbak…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. szeptember 04
Találatok: 1013

Bővebben: Hasmenés mérlegen

0 comments
1k views

Hülye Robi

Soproni sör reklám

*************************

soproni uj logo – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

Igen, megint egy Soproni, de most más jut róla az eszembe. Ha ugyanaz jutna, mint az előző Soproninál, akkor pont idemásoltam volna az előző kritikát, az meg már hogy nézne ki. Azért is érdekes újból és újból megnézni ugyanannak a márkának az újabb és újabb reklámjait, mert nyomon követhetjük azt a kínos próbálkozást, ahogy a kedves reklámalkotók újat szeretnének mondani ugyanarról a márkáról, vagy máshogy szeretnék felhívni a figyelmet ugyanarra a márkára. Mert változni muszáj, ugyanazt az ötletet nem lehet többször eladni. Vagy mégis?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. augusztus 27
Találatok: 2046

Bővebben: Hülye Robi

0 comments
2k views

A gyilkos karakter

Alza reklám

*************************

alza logo – 20s +++ Értékelés: 3,8/10

Nagyon fontos a reklámalkotásnál a megjelenő karakterek karaktere. Vagyis a karakteralkotás. A megalkotott karakterek attitűdje, külseje, belseje, mindenfélesége fog összekapcsolódni az üzenettel, és nagyban befolyásolja az üzenet befogadóját a termék iránti érzelmeit illetően. Persze ha már egy üzlet jól bejáratott, mondjuk például egy web áruház, akkor a kedves vásárló hajlandó elnézni a mégoly ellenszenves reklámkaraktereket is, egyszerűen hozzákapcsolja a brand-hez, és szimplán úgymond útjelző értékűvé teszi, vagyis, ha keresi a szolgáltatást, a céget, a boltot, akkor követi, mint egy turistajelzést a fán. Ronda, hát ronda. Istenem…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. augusztus 15
Találatok: 3510

Bővebben: A gyilkos karakter

2 comments
3.5k views

Mikrobiom mosdatás

Dove reklám

*************************

dove logo – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

És ha még azzal is meglepjük a kedves potenciális vásárlót, hogy mi valami olyasmijére is vigyázunk, aminek létezéséről ő még csak nem is tud, na akkor aztán hatalmasat nő a bizodalma irányunkban, hogy lám, milyen gondosak ezek itten. És ha ez az olyasmiség ráadásul olyan nagyon tudományosan olyanság, amit földi halandó elsőre nem is ért, akkor még inkább megnő a bizodalmunk a termék iránt. Mert az jó, ha ilyen is van benne. Legyen benne minél több akármi, csak ne kezdődjön E-vel. Mert az árt. Ennyire azért már értünk hozzá…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2019. augusztus 05
Találatok: 937

Bővebben: Mikrobiom mosdatás

0 comments
937 views
  1. Egypoénos reklámok
  2. A vér szava
  3. Szituk szó
  4. Jar kontra Jar

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

30. oldal / 204

  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top