• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Kis dolog lett a nagydolog

DulcoSoft reklám

*************************

dulcosoft logo – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

Ne haragudjanak, de nem tudom megszokni. Valahányszor az utamba kerül, teljesen kiakadok. Egyfajta kulcsinger ez már nekem, ha meglátom, újból és újból csak erről tudok írni. Mert tessék csak belegondolni: Általában igyekszünk nem láttatni azt, ami arra emlékeztet, voltaképp egy biológiai test fogságában vergődő értelem vagyunk, amely értelem egy pillanat alatt elillan, ha csak egy kicsit is elmászik valamely pont ezen biológiai létet lehetővé tevő paraméter. Takargatjuk biológiai létünk nyilvánvalóságát. Talán az étkezés az egyetlen kivétel, amit teljesen nyíltan művelünk. És akkor tessék…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2019. október 08
Találatok: 1128

Bővebben: Kis dolog lett a nagydolog

0 comments
1.1k views

Sztoriba ágyazva

Fenistil reklám

*************************

Fenistil logo – gél 25s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond sztoriba ágyazzák a mondanivalót, vagyis egy minitörténetben beszélik el, hogyan oldja meg a termék az éppen bajbajutott gondját. Tehát nem elégszenek meg a baj leírásával, és a megoldás bemutatásával, hanem egy szerintük életszagú történetbe ágyazzák azt, így téve testközelivé a baj mibenlétét. Nyilván akkor a legsikeresebb az ilyesféle demonstráció, ha sikerül pont olyan helyzetet ábrázolni, amely pont megtörténhetett a legtöbb célzott személlyel pont. Vagy megtörténhetett volna, vagy meg is történt valamely közelebbi ismerőssel pont. De lehet, pont valami nagyon távoli, esetleg földi emberrel meg sem történhető sztorit kell kitalálni, mert az meg vicces. De kell a sztori és pont.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. szeptember 29
Találatok: 1005

Bővebben: Sztoriba ágyazva

0 comments
1k views

Békeital

Coca-Cola reklám

*************************

coca cola logo – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egész úton hazafelé azon gondolkodám, vajon mi történne, ha egy óriás cég, amely évszázados jelenléttel büszkélkedhet a piacon, vagyis enyhén szólva bevezetett brand, egyszer csak beszüntetné a márka reklámozását. Tényleg erősen kezdne visszaesni a fogyasztás? Na itt látszik, mennyire nem értek a reklámpszichológiához, és a más hasonló reklámos tudományosságokhoz. Miért költ ez a cég iszonyú pénzeket reklámra, amikor a fél világ amúgy is függő már a termékétől? Még egy ellenreklám sem tántorítaná el őket a fogyasztásától. Gondolom. Vagy tényleg elfelejtkeznénk róla, ha csak magát mutogatná a boltokban?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2019. szeptember 20
Találatok: 922

Bővebben: Békeital

0 comments
922 views

Apósjelölt szelídítés

Omnia reklám

*************************

omnia logo – 40s +++ Értékelés: 4,4/10

Mert hogy tényleg van ilyen. Hogy a termék hoz össze embereket. Gondoljunk csak a vasárnapi autóápolós emberekre egy lakótelepen. A közös nevező itt az autó, és perceken belül megvan a közös hang is, az amúgy eleddig idegen emberek között. Vagy a mobil, amikor összevetik az amúgy eleddig idegen beszélgetők a mobiljaikat… nem ilyet még nem láttam, de mindegy. Vagy amikor az amúgy eleddig idegen anyukák összevetik a babájukat a gyerekkocsikban… most miért? Ha úgy nézzük a baba is egyféle termék, nem? Szóval, mint a fenti példákból is látható, egy termék igenis összehozhatja az idegen embereket, és kész.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. szeptember 12
Találatok: 1121

Bővebben: Apósjelölt szelídítés

0 comments
1.1k views

Hasmenés mérlegen

Normaflore reklám

*************************

normaflore logo Extra és Max – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Jó, akkor most vizsgáljuk meg a hasmenés kérdését. Reklámozni kell, már úgy értem a szert, ami ellene van, mert a konkurencia szintén ráhajtott a hasmenésre. Különben nem kéne. Le akarnak nyomni minket hasmenésben, már úgy értem, ők jobban irtják a hasmenést szerintük, mint mi, és ezt nem hagyhatjuk. Szerintünk mi vagyunk a jobbak, és mivel klinikai tesztekkel ezt nem tudjuk igazolni, legalábbis közérthetően nem, meg nem is szabad mostanában más termékét fikázni, hát legalább hasmenéses reklámban legyünk jobbak…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. szeptember 04
Találatok: 1029

Bővebben: Hasmenés mérlegen

0 comments
1k views
  1. Hülye Robi
  2. A gyilkos karakter
  3. Mikrobiom mosdatás
  4. Egypoénos reklámok

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

30. oldal / 205

  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top