DulcoSoft reklám
*************************
– 20s +++ Értékelés: 3,6/10
Ne haragudjanak, de nem tudom megszokni. Valahányszor az utamba kerül, teljesen kiakadok. Egyfajta kulcsinger ez már nekem, ha meglátom, újból és újból csak erről tudok írni. Mert tessék csak belegondolni: Általában igyekszünk nem láttatni azt, ami arra emlékeztet, voltaképp egy biológiai test fogságában vergődő értelem vagyunk, amely értelem egy pillanat alatt elillan, ha csak egy kicsit is elmászik valamely pont ezen biológiai létet lehetővé tevő paraméter. Takargatjuk biológiai létünk nyilvánvalóságát. Talán az étkezés az egyetlen kivétel, amit teljesen nyíltan művelünk. És akkor tessék…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1128
Bővebben: Kis dolog lett a nagydolog
Fenistil reklám
*************************
– gél 25s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond sztoriba ágyazzák a mondanivalót, vagyis egy minitörténetben beszélik el, hogyan oldja meg a termék az éppen bajbajutott gondját. Tehát nem elégszenek meg a baj leírásával, és a megoldás bemutatásával, hanem egy szerintük életszagú történetbe ágyazzák azt, így téve testközelivé a baj mibenlétét. Nyilván akkor a legsikeresebb az ilyesféle demonstráció, ha sikerül pont olyan helyzetet ábrázolni, amely pont megtörténhetett a legtöbb célzott személlyel pont. Vagy megtörténhetett volna, vagy meg is történt valamely közelebbi ismerőssel pont. De lehet, pont valami nagyon távoli, esetleg földi emberrel meg sem történhető sztorit kell kitalálni, mert az meg vicces. De kell a sztori és pont.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1005
Coca-Cola reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egész úton hazafelé azon gondolkodám, vajon mi történne, ha egy óriás cég, amely évszázados jelenléttel büszkélkedhet a piacon, vagyis enyhén szólva bevezetett brand, egyszer csak beszüntetné a márka reklámozását. Tényleg erősen kezdne visszaesni a fogyasztás? Na itt látszik, mennyire nem értek a reklámpszichológiához, és a más hasonló reklámos tudományosságokhoz. Miért költ ez a cég iszonyú pénzeket reklámra, amikor a fél világ amúgy is függő már a termékétől? Még egy ellenreklám sem tántorítaná el őket a fogyasztásától. Gondolom. Vagy tényleg elfelejtkeznénk róla, ha csak magát mutogatná a boltokban?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 922
Omnia reklám
*************************
– 40s +++ Értékelés: 4,4/10
Mert hogy tényleg van ilyen. Hogy a termék hoz össze embereket. Gondoljunk csak a vasárnapi autóápolós emberekre egy lakótelepen. A közös nevező itt az autó, és perceken belül megvan a közös hang is, az amúgy eleddig idegen emberek között. Vagy a mobil, amikor összevetik az amúgy eleddig idegen beszélgetők a mobiljaikat… nem ilyet még nem láttam, de mindegy. Vagy amikor az amúgy eleddig idegen anyukák összevetik a babájukat a gyerekkocsikban… most miért? Ha úgy nézzük a baba is egyféle termék, nem? Szóval, mint a fenti példákból is látható, egy termék igenis összehozhatja az idegen embereket, és kész.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1121
Bővebben: Apósjelölt szelídítés
Normaflore reklám
*************************
Extra és Max – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Jó, akkor most vizsgáljuk meg a hasmenés kérdését. Reklámozni kell, már úgy értem a szert, ami ellene van, mert a konkurencia szintén ráhajtott a hasmenésre. Különben nem kéne. Le akarnak nyomni minket hasmenésben, már úgy értem, ők jobban irtják a hasmenést szerintük, mint mi, és ezt nem hagyhatjuk. Szerintünk mi vagyunk a jobbak, és mivel klinikai tesztekkel ezt nem tudjuk igazolni, legalábbis közérthetően nem, meg nem is szabad mostanában más termékét fikázni, hát legalább hasmenéses reklámban legyünk jobbak…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1029