szallas.hu reklám
*************************

- szállás foglaló rendszer – 20s +++ Értékelés: 3,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nagyon hülye reklámok, de jópofa abszurd reklámoknak képzelik magukat. Nem hogy vannak ilyen reklámok, de hemzseg tőlük a reklámkínálat. Mert ha jó abszurdot látunk, akkor mosolygunk, nevetünk, aha élményünk van, meg más ilyesmi különböző szintű katartikus megvilágosodás ér minket (pl. A tanú), míg a hülye reklám egyszerűan csak idétlen, és ebből fakadóan inkább bosszantó. Gondoljunk pl. a „de miért?” kisfiúra. Illetve ne gondoljunk, hisz jelenlegi vizsgálatunk tárgya is ilyen…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5224
Dolgit reklám
*************************
- Dolgit krém reuma kezelésére – 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Voltaképp azért hiteltelenek ezek a reklámkritikák, mert következetesen azt képzelem, szofisztikált, magasan művelt és műértő közönségnek szánják. Pedig nem. Főleg a népnek szánják, és a nép, ha nem is buta… jaj dehogy, a nép nagyon intelligens, értelmes, meg minden (mit tudom én ki olvassa e sorokat), szóval ha nem is buta, és nem az, tömegesen mégsem filmesztétikából doktorált. A Jó ebédhez szól a nóta című műsorban se Bartók bazsevál. Tehát ez visz engem félre, ez torzítja a szempontrendszeremet. De mondtam én, hogy profi vagyok? Nem mondtam, csak gondoltam. És mindenki annak képzeli magát, aminek szeretné… csak ne legyen nagyon feltűnő, mert még bezárják valahová…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1904
Bővebben: Steril süti és reuma
BALATON szelet reklám
*************************
- BALATON szelet csokoládés töltött ostya – 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek ugyanolyanok, mint amilyenek régen voltak, illetve kicsit mások, de a koncepciójuk kőbe van vésve, és hosszú évek alatt sem változik. Nyilván, mert töretlen a siker, vagy mert vélhetőleg reklámmal, vagy anélkül is fogy a termék, hisz maga a termék is ősrégi, vagyis retró. Mindenki ismeri, és aki szereti, eszi, issza, fogyasztja. Oké, azért a terméken is meg kellett ejteni egy kis ráncfelvarrást, de a lényege ugyanaz. Maradhat tehát ugyanaz a koncepció. Mert egy új koncepciót nem adnak ám ingyen…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2032
Héra reklám
*************************
- Clean mosható, légáteresztő falfesték – 30s +++ Értékelés: 5,4/10
Aztán vannak azok a reklámok – ismétlés a tudás anyja – amelyek bemutatják a lehetséges bajokat, miszerint veled is megtörténhet, vagy már meg is történt, majd ajánlanak neked terméket a megelőzésre, és/vagy a megutózásra. Költői szabadság. Tehát ha már megesett, nos ezzel könnyen helyrehozhatod. A baj bemutatása viszont nagy gondosságot kíván, hiszen nem szabad megijeszteni a kedves potenciálist, nehogy rémületében becsukja a szemét, oszt majd nem látja a termék ismertetőt. Vagy ha látja akkor meg a negatív konnotációból kifolyólag a terméktől is megrémül, és nem vesz olyat juszt sem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1644
Bővebben: Falra hányt borsó, vagy más...
Budapest Bank reklám
*************************
- minősített fogyasztóbarát lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Végtére is nem kell hogy a kedves rétegnéző kvázi direkte egyenesbe vegye az adást a képi szimbolikák kibogozása vonatkozásában. Elvégre a művészfilmek sem olyan szájbarágósak, mint mondjuk a Piroska és a farkas meséje. Dolgozzon meg az a befogadó az értelmezésért. Legyen társa az alkotásban az alkotónak. Csináljuk együtt! Igaz, egy reklámban, annak sajátos műfaji berendezkedése miatt általában erre sem idő, sem igény nem merül fel, mi több, talán inkább a szájbarágás volna kívánatos az idő rövidsége okán, de miért is kössük meg a kezüket a jövő (vagy a múlt, vagy a jelen) nagy filmrendezőinek?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1404