Mucoplant reklám
*************************
- Mucoplant Lándzsás utifű szirup – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Mert hogy minden reklámfilm önmagában egy történet. Van neki, legalábbis kellene legyen neki eleje, csakúgy, mint vége. Mondjuk vége mindenképpen van, örökidőkig tartó reklámfilmet én még nem láttam, bár lehet, ennek az az oka, még én sem léteztem örökidőkig. De ami késik, nem múlik, például az örökidő, úgyhogy ha majd ott tartok, lecsekkolom a dolgot. De addig is, ügyelnünk kell véges időnk véges szabályaira, és ráadásul vannak még más szabályok is. Kik vagyunk? Hol vagyunk? Miért vagyunk? Minek vagyunk? Milyen viszonyban vagyunk a többi szereplővel? Mindezeknek viszonylag gyorsan ki kell derülniük, ha szót akarunk érteni a kedves potenciálissal…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2440
Bővebben: A történetmesélés szabályai
Signal reklám
*************************
– LONG ACTIVE 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Van úgy, hogy a reklám egész egyszerűen csak tárgyilagos. Úgy értem nem kezd arról többnyire valótlant állítani, miben különb a hasonló termékeknél, és/vagy milyen forradalmi újdonság leledzik benne, csak elmondja, ez egy ilyen, és akkor használd ezt. A meggyőző, bizalomépítő erőt pedig igyekszik egyéb audió-vizuális eszközökkel produkálni. Bocsánat, hiába hangzik ez úgy, mintha azt mondanám, na ezek a jó reklámok ismérvei (szerintem), ez talán még a szükséges feltételhez sem elég. Mert annyiféleképpen lehet még ezen felül marhaságokat mondani…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1630
Bővebben: Ezt vedd, mert csak...
Árukereső reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Az a bizonyos keserű mellékíz. Az empátia keserű mellékíze. Ez úgy tűnik nem érdekli a kedves alkotókat. Pedig keserű mellékízű terméket nem szívesen vesz a vásárló. Persze ízlések és pofonok. Egyiknek keserű, a másiknak édes, illetve esetünkben rettenetesen vicces. Leginkább azon tudunk jót röhögni, amikor valaki másnak az emberi méltóságát sértjük meg. Persze nem nagyon, csak úgy módjával… de hát annyira röhejes, amikor hasra esik, nem?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1737
Prima reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,8/10
De tényleg, annyira egoista ez a hozzáállás. Hogy feltételezni tetszik, betéve tudom az adott kampány minden darabját. Na meg hogy rendszeresen odajárok már amúgy is, és ismerem az összes vonatkozó szolgáltatást, szokást, szokásjogot, törvényt, előírást, sallangot, farsangot, mifenét, rákfenét, és magát Kasszás Erzsit. Hogy én már ab ovo betege vagyok ennek a brandnek, ezzel fekszem, ezzel kelek. Hogy bennem kell ki az önök által elvetett mag… izé, szóval hogy a kampány későbbi klipjei már termékeny talajra hullanak bennem… hagyjál, korán van még…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2378
Bővebben: Ja, most már értem...
Telenor reklám
*************************
– 60s +++ Értékelés: 4,0/10
Ha a terméknek ab ovo van egy úgymond vezérjelzője, akkor igen könnyűnek tűnhet a kreatív dolga. Csak ebbe a vezérjelzőbe kell belekapaszkodni, és máris özönlenek az ötletek. Még neked is özönölnének, ha azt mondom mondjuk, hogy krémesen kenhető, mert elég sok minden kenhető krémesen, de ha rosszul fogjuk meg a jelző jelentését, és elég piszkos a fantáziánk, akkor bizony ebből a kívánt hatással éppen ellenkező reakciót válthatunk ki a kedves potenciálisból. Szóval erre nagyon kell, kéne vigyázni, bár lehet, direkt tesszük ezt, hogy legyen az nagyon vicces…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1723
Bővebben: Korlátlan idétlenség