• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

A történetmesélés szabályai

Mucoplant reklám

*************************

dr theiss logo - Mucoplant Lándzsás utifű szirup –  30s +++ Értékelés: 4,0/10

Mert hogy minden reklámfilm önmagában egy történet. Van neki, legalábbis kellene legyen neki eleje, csakúgy, mint vége. Mondjuk vége mindenképpen van, örökidőkig tartó reklámfilmet én még nem láttam, bár lehet, ennek az az oka, még én sem léteztem örökidőkig. De ami késik, nem múlik, például az örökidő, úgyhogy ha majd ott tartok, lecsekkolom a dolgot. De addig is, ügyelnünk kell véges időnk véges szabályaira, és ráadásul vannak még más szabályok is. Kik vagyunk? Hol vagyunk? Miért vagyunk? Minek vagyunk? Milyen viszonyban vagyunk a többi szereplővel? Mindezeknek viszonylag gyorsan ki kell derülniük, ha szót akarunk érteni a kedves potenciálissal…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. november 21
Találatok: 2440

Bővebben: A történetmesélés szabályai

0 comments
2.4k views

Ezt vedd, mert csak...

Signal reklám

*************************

Signal logo – LONG ACTIVE 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Van úgy, hogy a reklám egész egyszerűen csak tárgyilagos. Úgy értem nem kezd arról többnyire valótlant állítani, miben különb a hasonló termékeknél, és/vagy milyen forradalmi újdonság leledzik benne, csak elmondja, ez egy ilyen, és akkor használd ezt. A meggyőző, bizalomépítő erőt pedig igyekszik egyéb audió-vizuális eszközökkel produkálni. Bocsánat, hiába hangzik ez úgy, mintha azt mondanám, na ezek a jó reklámok ismérvei (szerintem), ez talán még a szükséges feltételhez sem elég. Mert annyiféleképpen lehet még ezen felül marhaságokat mondani…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. november 11
Találatok: 1630

Bővebben: Ezt vedd, mert csak...

0 comments
1.6k views

Árusértegető

Árukereső reklám

*************************

árukereső logo –  30s +++ Értékelés: 3,8/10

Az a bizonyos keserű mellékíz. Az empátia keserű mellékíze. Ez úgy tűnik nem érdekli a kedves alkotókat. Pedig keserű mellékízű terméket nem szívesen vesz a vásárló. Persze ízlések és pofonok. Egyiknek keserű, a másiknak édes, illetve esetünkben rettenetesen vicces. Leginkább azon tudunk jót röhögni, amikor valaki másnak az emberi méltóságát sértjük meg. Persze nem nagyon, csak úgy módjával… de hát annyira röhejes, amikor hasra esik, nem?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. november 03
Találatok: 1737

Bővebben: Árusértegető

0 comments
1.7k views

Ja, most már értem...

Prima reklám

*************************

cba prima logo –  30s +++ Értékelés: 4,8/10

De tényleg, annyira egoista ez a hozzáállás. Hogy feltételezni tetszik, betéve tudom az adott kampány minden darabját. Na meg hogy rendszeresen odajárok már amúgy is, és ismerem az összes vonatkozó szolgáltatást, szokást, szokásjogot, törvényt, előírást, sallangot, farsangot, mifenét, rákfenét, és magát Kasszás Erzsit. Hogy én már ab ovo betege vagyok ennek a brandnek, ezzel fekszem, ezzel kelek. Hogy bennem kell ki az önök által elvetett mag… izé, szóval hogy a kampány későbbi klipjei már termékeny talajra hullanak bennem… hagyjál, korán van még…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. október 25
Találatok: 2378

Bővebben: Ja, most már értem...

0 comments
2.3k views

Korlátlan idétlenség

Telenor reklám

*************************

telenor logo –  60s +++ Értékelés: 4,0/10

Ha a terméknek ab ovo van egy úgymond vezérjelzője, akkor igen könnyűnek tűnhet a kreatív dolga. Csak ebbe a vezérjelzőbe kell belekapaszkodni, és máris özönlenek az ötletek. Még neked is özönölnének, ha azt mondom mondjuk, hogy krémesen kenhető, mert elég sok minden kenhető krémesen, de ha rosszul fogjuk meg a jelző jelentését, és elég piszkos a fantáziánk, akkor bizony ebből a kívánt hatással éppen ellenkező reakciót válthatunk ki a kedves potenciálisból. Szóval erre nagyon kell, kéne vigyázni, bár lehet, direkt tesszük ezt, hogy legyen az nagyon vicces…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. október 16
Találatok: 1723

Bővebben: Korlátlan idétlenség

0 comments
1.7k views
  1. Dupla siker
  2. Barkácsolás
  3. Boldogságábrázolás
  4. Betéve se tudja

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

45. oldal / 205

  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top