• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Hiszek egy magamban

ERSTE Bank reklám

*************************

erste logo –  higgy magadban akció – 60s +++ Értékelés: 4,2/10

Sikeres emberek mellé szegődni alapvető eszköze a reklámtípusú manipulációnak. Természetes, és magától értetődő minden olyan vivő, hordozó kihasználni akarása, amelyet, akit, akiket, sok ember ismer és sikeresnek tart. Illetve amelyek, akik ténylegesen sikeresek, de legalább híresek, esetleg hírhedtek. Tök mindegy, a sokság a lényeg. A sokak által ismertség. Persze ebben a sokaságban is lehet rétegeket célozni, nem biztos például, hogy a széles néptömegek mind opera kedvelők…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. szeptember 03
Találatok: 2348

Bővebben: Hiszek egy magamban

0 comments
2.3k views

Kutyából nem lesz chips

Chio reklám

*************************

Chio Logo - chips lángos ízű – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Ha valamilyen élelmi anyagot, készítményt reklámozunk, akkor ugye elsősorban azt kell elhitetnünk a kedves potenciális vásárlóval, hogy az finom. Higgye el, hogy finom, és egye meg. A kisgyerek például abszolút reklámrezisztens, hiába bizonygatod ezer módon, hogy az adott étel finom és legalább kóstolja meg, ő ránézésre, vagy pillanatnyi hangulata alapján véglegesen nemleges döntést hoz. Viszont a felnőtt reklámbefogadóval ellentétben még úgymond rövid az esze, vagyis némi idő elteltével még mindig hatékonyak lehetünk.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. augusztus 25
Találatok: 2320

Bővebben: Kutyából nem lesz chips

0 comments
2.3k views

Az összetartó elixír

OMNIA reklám

*************************

omnia logo – kávé – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Mint a paraziták, úgy kapaszkodhatnak fel a nagy, mély, alapvető emberi érzésekre, érzelmekre a reklámozandó termékek üzenetei, vagyis ily módon szeretnék a „gazdatest” – a mély emberi érzelem – energiáit a maguk hasznára fordítani, az üzenet erősségét ezáltal is megnövelni. Régi trükk ez a reklámvilágban, de vigyázni is kell vele, nehogy röhejességbe forduljon az egész az ellenkező hatást elérve így. Hacsaknem épp a velőtrázó viccesség elérése volt a koncepció. Hacsaknem…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. augusztus 16
Találatok: 4126

Bővebben: Az összetartó elixír

4 comments
4.1k views

Bénázás

Vodafone reklám

*************************

vodafone logo – Pass csomag – 45s +++ Értékelés: 4,0/10

Vannak az úgynevezett ezen tökre eldobom az agyam típusú reklámok. Itt a szereplők olyan hülyék, hogy az embernek sírni volna kedve, már ha egyáltalán nézne reklámokat, illetve ha mégis valamilyen oknál fogva egy légtérbe keveredne velük, valamiért megakadna a szeme rajtuk. Na jó, egy fogorvosi váróban, halálos rettegés közepette az ember igyekszik mindenbe megkapaszkodni ami azt üzeni, van élet a fogorvosi szék után. OK, alapítsunk új kategóriát, legyen a te neved mától kezdve fogorvosi váró kategória…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. augusztus 08
Találatok: 2616

Bővebben: Bénázás

1 comment
2.6k views

A frankó a tuti

ARANY ÁSZOK reklám

*************************

aranyászok logo – sör – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

És még mindig gondot jelent nekem az értelmezés. Vagy már gondot jelent nekem az értelmezés ebben a korban. Szóval úgy elsőre sokszor nem értem. Igaz, lassú gondolkodású vagyok. Ez azt jelenti, hogy úgy kb. harmadjára már felfogom a koncepciót, be tudom azonosítani a szereplőket, értem az üzenetet, vagy legalábbis a szándékot, milyen üzenetet szerettek volna átadni. Sokszor az segít, ha egy kampány több darabját is megnézem. De mi van, ha a szerencsétlen potenciális vásárló eddig csak a kampány egyetlen darabját látta? Tök katyvasz, de a végén úgyis megmutatják a terméket szerencsére…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. július 31
Találatok: 3097

Bővebben: A frankó a tuti

0 comments
3k views
  1. Kasszás mém
  2. Divat és parizer
  3. Egy etikus sör
  4. Sok kis öröm sokra megy

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  697

Külföldi Cikkek száma:  326

47. oldal / 205

  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top