ERSTE Bank reklám
*************************
– higgy magadban akció – 60s +++ Értékelés: 4,2/10
Sikeres emberek mellé szegődni alapvető eszköze a reklámtípusú manipulációnak. Természetes, és magától értetődő minden olyan vivő, hordozó kihasználni akarása, amelyet, akit, akiket, sok ember ismer és sikeresnek tart. Illetve amelyek, akik ténylegesen sikeresek, de legalább híresek, esetleg hírhedtek. Tök mindegy, a sokság a lényeg. A sokak által ismertség. Persze ebben a sokaságban is lehet rétegeket célozni, nem biztos például, hogy a széles néptömegek mind opera kedvelők…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2348
Chio reklám
*************************
- chips lángos ízű – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Ha valamilyen élelmi anyagot, készítményt reklámozunk, akkor ugye elsősorban azt kell elhitetnünk a kedves potenciális vásárlóval, hogy az finom. Higgye el, hogy finom, és egye meg. A kisgyerek például abszolút reklámrezisztens, hiába bizonygatod ezer módon, hogy az adott étel finom és legalább kóstolja meg, ő ránézésre, vagy pillanatnyi hangulata alapján véglegesen nemleges döntést hoz. Viszont a felnőtt reklámbefogadóval ellentétben még úgymond rövid az esze, vagyis némi idő elteltével még mindig hatékonyak lehetünk.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2320
Bővebben: Kutyából nem lesz chips
OMNIA reklám
*************************
– kávé – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Mint a paraziták, úgy kapaszkodhatnak fel a nagy, mély, alapvető emberi érzésekre, érzelmekre a reklámozandó termékek üzenetei, vagyis ily módon szeretnék a „gazdatest” – a mély emberi érzelem – energiáit a maguk hasznára fordítani, az üzenet erősségét ezáltal is megnövelni. Régi trükk ez a reklámvilágban, de vigyázni is kell vele, nehogy röhejességbe forduljon az egész az ellenkező hatást elérve így. Hacsaknem épp a velőtrázó viccesség elérése volt a koncepció. Hacsaknem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4126
Bővebben: Az összetartó elixír
Vodafone reklám
*************************
– Pass csomag – 45s +++ Értékelés: 4,0/10
Vannak az úgynevezett ezen tökre eldobom az agyam típusú reklámok. Itt a szereplők olyan hülyék, hogy az embernek sírni volna kedve, már ha egyáltalán nézne reklámokat, illetve ha mégis valamilyen oknál fogva egy légtérbe keveredne velük, valamiért megakadna a szeme rajtuk. Na jó, egy fogorvosi váróban, halálos rettegés közepette az ember igyekszik mindenbe megkapaszkodni ami azt üzeni, van élet a fogorvosi szék után. OK, alapítsunk új kategóriát, legyen a te neved mától kezdve fogorvosi váró kategória…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2616
ARANY ÁSZOK reklám
*************************
– sör – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
És még mindig gondot jelent nekem az értelmezés. Vagy már gondot jelent nekem az értelmezés ebben a korban. Szóval úgy elsőre sokszor nem értem. Igaz, lassú gondolkodású vagyok. Ez azt jelenti, hogy úgy kb. harmadjára már felfogom a koncepciót, be tudom azonosítani a szereplőket, értem az üzenetet, vagy legalábbis a szándékot, milyen üzenetet szerettek volna átadni. Sokszor az segít, ha egy kampány több darabját is megnézem. De mi van, ha a szerencsétlen potenciális vásárló eddig csak a kampány egyetlen darabját látta? Tök katyvasz, de a végén úgyis megmutatják a terméket szerencsére…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3097