• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Lózung bölcsek

Telekom reklám

*************************

telekom logo - SAMSUNG GALAXY A8 – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek felébresztik az érdeklődésedet valamely tevékenység iránt, és akkor te azt mondod, hm, tényleg jó volna ezt csinálni, de kéne hozzá valamilyen eszköz, amivel például ezt lehet csinálni. És amikor már a te ebbéli vágyad a reklámfilm végére az egekig fokozódik, akkor mondják neked ebben a filmben, hogy például ezzel lehetne. Persze lehetne pont ezer más eszközzel is, de hát pont mi voltunk itt, amikor ez a késztetés rád jött. Milyen érdekes véletlen, nem?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2018. február 26
Találatok: 1634

Bővebben: Lózung bölcsek

0 comments
1.6k views

Magyar lázra magyar... izé...

Nurofen reklám

*************************

nurofen logo szuszpenzió gyermekeknek – 40s +++ Értékelés: 4,4/10

Természetesen nem árt, ha reklámfilmünk egy kicsit az adott politikai légkör domináns összetevőire is figyel (na ez szép volt). Tegye ezt vélhetően abból kiindulva, hogy a domináns azért domináns, mert a befogadói tábor is szélesebb, ezért szóljon csak ki egy csöppet ezen néptömegek felé. Nem beszóljon, kiszóljon. Nem mindegy. Így ezzel a szorosan nem kifejezetten a témához tartozó közléssel is mintegy a vevői bizalomépítéshez járul hozzá. Ez is egy ilyen univerzálisan felhasználható joker elem.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2018. február 17
Találatok: 2564

Bővebben: Magyar lázra magyar... izé...

5 comments
2.5k views

Nők és húgyútak

Walurinal reklám

***************

Walurinal logo orvostechnikai eszköz – 35s +++ Értékelés: 4,4/10

A kategória ismerős, sok példát láttunk már rá. Voltaképp már meg se hökkenünk, talán már nem is okoz vágycsökkentő asszociációkat bennünk férfiakban, ha szép nők keretén belül… ez nem jó… szóval ha szép nőkkel illusztrálnak valami emésztési végtermék körüli dolgot, vagy valami olyan gyógyítani valót, amelynek tárgya kapcsán nem feltétlenül szoktunk szép nőkre asszociálni. De már megszoktuk, és talán a reklámipar áldásos munkájának köszönhetően egy idő után el is indulhatunk egy ma még szexuális aberrációnak tartott irányba. De hát a tabukat márpedig le kell dönteni…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2018. február 08
Találatok: 3546

Bővebben: Nők és húgyútak

1 comment
3.5k views

Sonka addikció

Sága reklám

*************************

sága logo termékek – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek választási lehetőségeket mutatnak be, amelyekben a film szereplőit ugyan csábítja egy lehetőség, de ők inkább a termék által nyújtott előnyöket választják, pedig a másik lehetőség sem semmi. A kérdés, milyen alternatívák bemutatására van mersze a alkotónak a termékkel szemben, amivel még nem váltja ki az ellenkező hatást? Mert az ugye például túlzás volna, ha az alany inkább a kocsmát választaná valami sör miatt a családja helyett aznap este. Bár elég sok alany tesz így, igaz, nem kifejezetten termékspecifikusan…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. január 31
Találatok: 1900

Bővebben: Sonka addikció

0 comments
1.9k views

A kör 360 fokos

Persil reklám

*************************

Persil logo kapszula – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

A termék életminőséget jelentősen javító hatásának igazolása alapvető követelmény egy termékismertetőtől. És mivel sok ilyen termék van, ráadásul többségük az átlagember számára elfogadható áron, nincs más tennivalónk, mint jó pár ilyennel körülvenni magunkat, és íme, eljöve a Kánaán. Persze nyilván van egy pont, amelyen túl a Kánaán sem lehet Kánaánabb, úgyhogy nagyon igyekezniük kell a termékeknek, ha be akarnak jutni a range-be. Na ezért reklámoznak ők olyan hevesen…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2018. január 24
Találatok: 2011

Bővebben: A kör 360 fokos

0 comments
2k views
  1. A vér íze
  2. Tejhatalom
  3. Amazonra is jó
  4. Karácsonyi metamorfózis

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  697

Külföldi Cikkek száma:  326

43. oldal / 205

  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top