• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Dupla siker

Rubophen reklám

*************************

rubophen logo –  THERMO cukormentes 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Szóval, ha már belefeccölünk pénzt, paripát, fegyver, de legfőképpen alkotó energiát, akkor adjuk meg a módját, nem? Legyen annak a sztorinak eleje, vége, de legfőképpen tanulsága. Legyen művészi mondanivalója, hiteles karakterábrázolása, de legfőképpen happyendje, mert azért ez mégsem egy művészfilm, ne legyen már rosszkedve annak a fogyasztónak. Legfőképpen a fogyasztónak ne legyen. (Az két p tetszik benne legfőképpen, azért nyomatom ezt a szót…)

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. október 07
Találatok: 1843

Bővebben: Dupla siker

0 comments
1.8k views

Barkácsolás

Praktiker reklám

*************************

praktiker logo –  20s +++ Értékelés: 3,8/10

Kategória: egy hangot sem értek belőle. Vagy, kategória: vajon mire gondolt a költő, illetve esetünkben a kreatív? Vagy, ennyire különbözünk egymástól. Lehet, neked kristálytiszta, mi több, tán még tetszik is. Tán még nevetsz is rajta. Tán még pont ennek a reklámnak a hatására el is mész ebbe az áruházba, és tán még veszel is valamit. Tán még a végén én leszek a hülye. Bár ez elég sokszor előfordul velem. De tök mindegy, ebben a blogban úgymond én fújom a passzátszelet, úgyhogy itt én vagyok a fő okos. Persze kicsit bosszant, hogy nem uralhatom a teljes kiberteret, vagy internet univerzumot, vagy a világot, vagy… igen, a gyógyszerem. Elgurult. De szerintem a kedves kreatívnak is.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. szeptember 29
Találatok: 2097

Bővebben: Barkácsolás

0 comments
2k views

Boldogságábrázolás

Voltaren reklám

*************************

 Voltaren logo –  Emulgel Forte – 60s +++ Értékelés: 4,4/10

A boldogság, mint az egyik alapvető emberi tudatállapot, vagy érzelem megjelenítése nem könnyű feladat. Egyszerűnek látszik, de nem az. Pedig a reklámok egyik alapeszköze a boldogság láttatása, hisz mi mást is okozhatna a termék, mint földöntúli boldogságot. Ezért vesszük meg. Hogy boldogok legyünk általa. És érte. És benne. És megváltassunk általa. Az örök dicsőség fényeskedjen neki. Tényleg ilyen jól oldják meg a reklámok ezt a nehéz feladatot? Szerinted? Miért, te hányszor vettél meg valamit kifejezetten azért, hogy boldog légy általa? Földöntúlian?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. szeptember 20
Találatok: 2022

Bővebben: Boldogságábrázolás

0 comments
2k views

Betéve se tudja

Tena Lady reklám

*************************

Tena logo –  Lady Slim – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Arra még nem tudtam rájönni, mi a hatásmechanizmusa azoknak a reklámoknak, amelyekben promotált termék egész egyszerűen nem a megnevezett problémára nyújt megoldást, mégis úgy tűnik, valamiért a kedves potenciális elsiklik efölött. Talán a kiemelt tulajdonságok nagyszerűségének nagyon határozott hangsúlyozása csapja be a választót – már úgy értem a terméket választót – oly mértékben, hogy elveszti józan ítélőképességét. Előfordul ez az élet más területein is…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. szeptember 11
Találatok: 2086

Bővebben: Betéve se tudja

0 comments
2k views

Hiszek egy magamban

ERSTE Bank reklám

*************************

erste logo –  higgy magadban akció – 60s +++ Értékelés: 4,2/10

Sikeres emberek mellé szegődni alapvető eszköze a reklámtípusú manipulációnak. Természetes, és magától értetődő minden olyan vivő, hordozó kihasználni akarása, amelyet, akit, akiket, sok ember ismer és sikeresnek tart. Illetve amelyek, akik ténylegesen sikeresek, de legalább híresek, esetleg hírhedtek. Tök mindegy, a sokság a lényeg. A sokak által ismertség. Persze ebben a sokaságban is lehet rétegeket célozni, nem biztos például, hogy a széles néptömegek mind opera kedvelők…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. szeptember 03
Találatok: 2326

Bővebben: Hiszek egy magamban

0 comments
2.3k views
  1. Kutyából nem lesz chips
  2. Az összetartó elixír
  3. Bénázás
  4. A frankó a tuti

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

46. oldal / 205

  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top