Rubophen reklám
*************************
– THERMO cukormentes 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Szóval, ha már belefeccölünk pénzt, paripát, fegyver, de legfőképpen alkotó energiát, akkor adjuk meg a módját, nem? Legyen annak a sztorinak eleje, vége, de legfőképpen tanulsága. Legyen művészi mondanivalója, hiteles karakterábrázolása, de legfőképpen happyendje, mert azért ez mégsem egy művészfilm, ne legyen már rosszkedve annak a fogyasztónak. Legfőképpen a fogyasztónak ne legyen. (Az két p tetszik benne legfőképpen, azért nyomatom ezt a szót…)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1843
Praktiker reklám
*************************
– 20s +++ Értékelés: 3,8/10
Kategória: egy hangot sem értek belőle. Vagy, kategória: vajon mire gondolt a költő, illetve esetünkben a kreatív? Vagy, ennyire különbözünk egymástól. Lehet, neked kristálytiszta, mi több, tán még tetszik is. Tán még nevetsz is rajta. Tán még pont ennek a reklámnak a hatására el is mész ebbe az áruházba, és tán még veszel is valamit. Tán még a végén én leszek a hülye. Bár ez elég sokszor előfordul velem. De tök mindegy, ebben a blogban úgymond én fújom a passzátszelet, úgyhogy itt én vagyok a fő okos. Persze kicsit bosszant, hogy nem uralhatom a teljes kiberteret, vagy internet univerzumot, vagy a világot, vagy… igen, a gyógyszerem. Elgurult. De szerintem a kedves kreatívnak is.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2097
Voltaren reklám
*************************
– Emulgel Forte – 60s +++ Értékelés: 4,4/10
A boldogság, mint az egyik alapvető emberi tudatállapot, vagy érzelem megjelenítése nem könnyű feladat. Egyszerűnek látszik, de nem az. Pedig a reklámok egyik alapeszköze a boldogság láttatása, hisz mi mást is okozhatna a termék, mint földöntúli boldogságot. Ezért vesszük meg. Hogy boldogok legyünk általa. És érte. És benne. És megváltassunk általa. Az örök dicsőség fényeskedjen neki. Tényleg ilyen jól oldják meg a reklámok ezt a nehéz feladatot? Szerinted? Miért, te hányszor vettél meg valamit kifejezetten azért, hogy boldog légy általa? Földöntúlian?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2022
Tena Lady reklám
*************************
– Lady Slim – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Arra még nem tudtam rájönni, mi a hatásmechanizmusa azoknak a reklámoknak, amelyekben promotált termék egész egyszerűen nem a megnevezett problémára nyújt megoldást, mégis úgy tűnik, valamiért a kedves potenciális elsiklik efölött. Talán a kiemelt tulajdonságok nagyszerűségének nagyon határozott hangsúlyozása csapja be a választót – már úgy értem a terméket választót – oly mértékben, hogy elveszti józan ítélőképességét. Előfordul ez az élet más területein is…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2086
ERSTE Bank reklám
*************************
– higgy magadban akció – 60s +++ Értékelés: 4,2/10
Sikeres emberek mellé szegődni alapvető eszköze a reklámtípusú manipulációnak. Természetes, és magától értetődő minden olyan vivő, hordozó kihasználni akarása, amelyet, akit, akiket, sok ember ismer és sikeresnek tart. Illetve amelyek, akik ténylegesen sikeresek, de legalább híresek, esetleg hírhedtek. Tök mindegy, a sokság a lényeg. A sokak által ismertség. Persze ebben a sokaságban is lehet rétegeket célozni, nem biztos például, hogy a széles néptömegek mind opera kedvelők…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2326