• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Korlátlan idétlenség

Telenor reklám

*************************

telenor logo –  60s +++ Értékelés: 4,0/10

Ha a terméknek ab ovo van egy úgymond vezérjelzője, akkor igen könnyűnek tűnhet a kreatív dolga. Csak ebbe a vezérjelzőbe kell belekapaszkodni, és máris özönlenek az ötletek. Még neked is özönölnének, ha azt mondom mondjuk, hogy krémesen kenhető, mert elég sok minden kenhető krémesen, de ha rosszul fogjuk meg a jelző jelentését, és elég piszkos a fantáziánk, akkor bizony ebből a kívánt hatással éppen ellenkező reakciót válthatunk ki a kedves potenciálisból. Szóval erre nagyon kell, kéne vigyázni, bár lehet, direkt tesszük ezt, hogy legyen az nagyon vicces…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. október 16
Találatok: 1735

Bővebben: Korlátlan idétlenség

0 comments
1.7k views

Dupla siker

Rubophen reklám

*************************

rubophen logo –  THERMO cukormentes 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Szóval, ha már belefeccölünk pénzt, paripát, fegyver, de legfőképpen alkotó energiát, akkor adjuk meg a módját, nem? Legyen annak a sztorinak eleje, vége, de legfőképpen tanulsága. Legyen művészi mondanivalója, hiteles karakterábrázolása, de legfőképpen happyendje, mert azért ez mégsem egy művészfilm, ne legyen már rosszkedve annak a fogyasztónak. Legfőképpen a fogyasztónak ne legyen. (Az két p tetszik benne legfőképpen, azért nyomatom ezt a szót…)

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. október 07
Találatok: 1864

Bővebben: Dupla siker

0 comments
1.8k views

Barkácsolás

Praktiker reklám

*************************

praktiker logo –  20s +++ Értékelés: 3,8/10

Kategória: egy hangot sem értek belőle. Vagy, kategória: vajon mire gondolt a költő, illetve esetünkben a kreatív? Vagy, ennyire különbözünk egymástól. Lehet, neked kristálytiszta, mi több, tán még tetszik is. Tán még nevetsz is rajta. Tán még pont ennek a reklámnak a hatására el is mész ebbe az áruházba, és tán még veszel is valamit. Tán még a végén én leszek a hülye. Bár ez elég sokszor előfordul velem. De tök mindegy, ebben a blogban úgymond én fújom a passzátszelet, úgyhogy itt én vagyok a fő okos. Persze kicsit bosszant, hogy nem uralhatom a teljes kiberteret, vagy internet univerzumot, vagy a világot, vagy… igen, a gyógyszerem. Elgurult. De szerintem a kedves kreatívnak is.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. szeptember 29
Találatok: 2115

Bővebben: Barkácsolás

0 comments
2.1k views

Boldogságábrázolás

Voltaren reklám

*************************

 Voltaren logo –  Emulgel Forte – 60s +++ Értékelés: 4,4/10

A boldogság, mint az egyik alapvető emberi tudatállapot, vagy érzelem megjelenítése nem könnyű feladat. Egyszerűnek látszik, de nem az. Pedig a reklámok egyik alapeszköze a boldogság láttatása, hisz mi mást is okozhatna a termék, mint földöntúli boldogságot. Ezért vesszük meg. Hogy boldogok legyünk általa. És érte. És benne. És megváltassunk általa. Az örök dicsőség fényeskedjen neki. Tényleg ilyen jól oldják meg a reklámok ezt a nehéz feladatot? Szerinted? Miért, te hányszor vettél meg valamit kifejezetten azért, hogy boldog légy általa? Földöntúlian?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. szeptember 20
Találatok: 2042

Bővebben: Boldogságábrázolás

0 comments
2k views

Betéve se tudja

Tena Lady reklám

*************************

Tena logo –  Lady Slim – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Arra még nem tudtam rájönni, mi a hatásmechanizmusa azoknak a reklámoknak, amelyekben promotált termék egész egyszerűen nem a megnevezett problémára nyújt megoldást, mégis úgy tűnik, valamiért a kedves potenciális elsiklik efölött. Talán a kiemelt tulajdonságok nagyszerűségének nagyon határozott hangsúlyozása csapja be a választót – már úgy értem a terméket választót – oly mértékben, hogy elveszti józan ítélőképességét. Előfordul ez az élet más területein is…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. szeptember 11
Találatok: 2102

Bővebben: Betéve se tudja

0 comments
2.1k views
  1. Hiszek egy magamban
  2. Kutyából nem lesz chips
  3. Az összetartó elixír
  4. Bénázás

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  697

Külföldi Cikkek száma:  326

46. oldal / 205

  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top