Lidl reklám
*************************
– ruházati cikkek – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Célcsoportot megfogalmazni egy reklámfilmben nem könnyű. Szépen végig kell gondolni minden apró mozzanatot, nehogy az addig nagy gonddal felépített bizalom kártyavárként omoljon össze valami meggondolatlan tizedmásodperc miatt. Na persze, ha ez így menne, soha senki nem tudna bevételnövelő hatást elérni ezzel a terméknépszerűsítő műfajjal. Egészen biztosan minden reklámban van néhány bizalomromboló tizedmásodperc, de szerencsére a kedves befogadó nem igazán érzékeny a tizedmásodpercekre. Csak én. Ezért nem hatnak rám a reklámok. Szerintem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2033
Heineken reklám
*************************
– 0%-os sör – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
A közbeszédre rá kell ülni. Már úgy értem, éles füllel kell hallgatóznia a reklámalkotónak, miről szól a köz, mintegy csüggenie kell a köz ajakán. Tematizálnia kell reklámüzenetét, kvázi hozzá kell szólnia ahhoz, amit a köz éppen tárgyal, vitat, megbeszél, vagyis ami a közt éppen érdekli, mondhatni közérdeklődésre tart számot. Lehetőleg persze úgymond a jó oldalon kell érvelnie, talán mert az emberek többsége jó, és hát ugye az üzlet az üzlet. Különben is, hogyan nézne ki mondjuk egy homofób sör…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2226
Milli reklám
*************************
– krémtúró – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Valaki azt mondta erre a reklámra, amit éppen szét akarok cikizni, hogy kedves reklám. Egy másik meg azt mondta, tök jó a zenéje. Akkor ez egy jó reklám? Egy rövid pillanatra önkritikát gyakoroltam, de gyorsan elmúlt. Nem, természetesen nem arról van szó, hogy a pozitívan nyilatkozó befogadók hülyék, és én vagyok az okos, hanem… vagy mégis? Öreg, figyelj, ha nem bírod a nagyképű, beképzelt, arrogáns pofámat, el lehet tolni a biciklit. Egyébként lehet, kedves, meg tök jó a zenéje, de holnapra nem fogod tudni, mit is reklámoz. Na mibe…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2960
Bővebben: Sok kis öröm sokra megy
Nivea reklám
*************************
– Q10 Plus nappali arckrém – 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Van aztán az a reklámtípus, ahol amúgy kifogástalan állapotban lévő, és amúgy is irigylésre méltó, amúgy emberek győzködik a kedves potenciálist arról, ezen kivételes állapotuk éppen hogy a terméknek köszönhető. Ezt persze így direktbe senki sem hiszi el, de mégis, szinte láthatatlanul, de megnövekszik bennünk a termék iránti bizalom. Kissé pesszimistábbaknál már csak azért is, mert lám, ezeknek a minta embereknek sem lett semmi bajuk tőle. Már ha elhisszük, tényleg ezt használják…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1977
finish reklám
*************************
– mosogatógép tabletta – 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Ma már a reklámalkotóknak kínosan ügyelniük kell arra, nehogy megsértsenek valamilyen reklámetikai és/vagy jogi előírást, szabályozást, törvényt. Nem szabad nekik, mert akkor tisztességtelenül szereznének üzleti előnyt a termékeknek, illetve azok előállítóinak. Na meg maguknak. És ugye ez megengedhetetlen, nem is csinálnak ilyet ma már a reklámozók. Ilyet nem, csak másmilyet. Apró betűset. Ugyan ki fogja azt elolvasni. Banknál azért nem, mert rengeteg, reklámnál azért nem, mert a hülye fejeddel nem vagy képes 3 másodperc alatt felfogni, mit is ír. Észre se veszed…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1986