• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Divat és parizer

Lidl reklám

*************************

Lidl logo – ruházati cikkek – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Célcsoportot megfogalmazni egy reklámfilmben nem könnyű. Szépen végig kell gondolni minden apró mozzanatot, nehogy az addig nagy gonddal felépített bizalom kártyavárként omoljon össze valami meggondolatlan tizedmásodperc miatt.  Na persze, ha ez így menne, soha senki nem tudna bevételnövelő hatást elérni ezzel a terméknépszerűsítő műfajjal. Egészen biztosan minden reklámban van néhány bizalomromboló tizedmásodperc, de szerencsére a kedves befogadó nem igazán érzékeny a tizedmásodpercekre. Csak én. Ezért nem hatnak rám a reklámok. Szerintem…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. július 15
Találatok: 2033

Bővebben: Divat és parizer

0 comments
2k views

Egy etikus sör

Heineken reklám

*************************

Heineken logo – 0%-os sör – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

A közbeszédre rá kell ülni. Már úgy értem, éles füllel kell hallgatóznia a reklámalkotónak, miről szól a köz, mintegy csüggenie kell a köz ajakán. Tematizálnia kell reklámüzenetét, kvázi hozzá kell szólnia ahhoz, amit a köz éppen tárgyal, vitat, megbeszél, vagyis ami a közt éppen érdekli, mondhatni közérdeklődésre tart számot. Lehetőleg persze úgymond a jó oldalon kell érvelnie, talán mert az emberek többsége jó, és hát ugye az üzlet az üzlet. Különben is, hogyan nézne ki mondjuk egy homofób sör…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. július 07
Találatok: 2226

Bővebben: Egy etikus sör

0 comments
2.2k views

Sok kis öröm sokra megy

Milli reklám

*************************

milli logo – krémtúró – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Valaki azt mondta erre a reklámra, amit éppen szét akarok cikizni, hogy kedves reklám. Egy másik meg azt mondta, tök jó a zenéje. Akkor ez egy jó reklám? Egy rövid pillanatra önkritikát gyakoroltam, de gyorsan elmúlt. Nem, természetesen nem arról van szó, hogy a pozitívan nyilatkozó befogadók hülyék, és én vagyok az okos, hanem… vagy mégis? Öreg, figyelj, ha nem bírod a nagyképű, beképzelt, arrogáns pofámat, el lehet tolni a biciklit. Egyébként lehet, kedves, meg tök jó a zenéje, de holnapra nem fogod tudni, mit is reklámoz. Na mibe…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. június 28
Találatok: 2960

Bővebben: Sok kis öröm sokra megy

1 comment
2.9k views

Mikor jó egy nőnek?

Nivea reklám

*************************

Nivea logo – Q10 Plus nappali arckrém – 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Van aztán az a reklámtípus, ahol amúgy kifogástalan állapotban lévő, és amúgy is irigylésre méltó, amúgy emberek győzködik a kedves potenciálist arról, ezen kivételes állapotuk éppen hogy a terméknek köszönhető. Ezt persze így direktbe senki sem hiszi el, de mégis, szinte láthatatlanul, de megnövekszik bennünk a termék iránti bizalom. Kissé pesszimistábbaknál már csak azért is, mert lám, ezeknek a minta embereknek sem lett semmi bajuk tőle. Már ha elhisszük, tényleg ezt használják…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. június 21
Találatok: 1977

Bővebben: Mikor jó egy nőnek?

0 comments
1.9k views

Bújtatott legalitás

finish reklám

*************************

finish logo – mosogatógép tabletta – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Ma már a reklámalkotóknak kínosan ügyelniük kell arra, nehogy megsértsenek valamilyen reklámetikai és/vagy jogi előírást, szabályozást, törvényt. Nem szabad nekik, mert akkor tisztességtelenül szereznének üzleti előnyt a termékeknek, illetve azok előállítóinak. Na meg maguknak. És ugye ez megengedhetetlen, nem is csinálnak ilyet ma már a reklámozók. Ilyet nem, csak másmilyet. Apró betűset. Ugyan ki fogja azt elolvasni. Banknál azért nem, mert rengeteg, reklámnál azért nem, mert a hülye fejeddel nem vagy képes 3 másodperc alatt felfogni, mit is ír. Észre se veszed…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. június 12
Találatok: 1986

Bővebben: Bújtatott legalitás

0 comments
1.9k views
  1. Feszültségtelenítés
  2. Bútor majom nélkül
  3. Enyhén soft...
  4. Lakás dobozolás

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

48. oldal / 205

  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top