Telekom reklám
*************************
Telekom – új, havidíjas mobilcsomagok – 45s +++ Értékelés: 5,0/10
A lehető legszélesebb célcsoportot akkor a legkönnyebb befogni, ha maga a termék is úgymond ebben gondolkodik, vagyis eleve, vagyis ab ovo, vagyis a tojástól fogva, vagyis eleve valamilyen moduláris, a kedves vevő által hangolható formában kapható. Vagyis, azaz ab ovo, azaz eleve testre szabható, mint olyan. A reklámalkotónak tehát nincs is más dolga, mint a lehető legtöbb testet bemutatni, amelyekre a termék nagyszerűen szabható. Hátha a te tested is köztük lesz…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3216
merci reklám
*************************
merci – csokoládé desszert – 30s +++ Értékelés: 5,6/10
Elnézést, hogy idestova már harmadszor repülök rá e brand reklámkampányának egyes elemeire, de mindig megihlet valahányszor egy-egy példányát meglátom. Ilyen ihletett állapotba kerülök mindig ilyenkor. A termék úgymond a könnyen asszociálható típusba tartozik, szinte adja magát a sokféle helyzet variáció, azt is mondhatnám, a reklámiskolában belépő kérdésnek számíthat egy jólesőt asszociálni erre. Még nekem is menne…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5389
baba reklám
*************************
baba – testápoló, tusfürdő – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Sok szép cikizhető reklámot köszönhetünk ennek a terméknek, ezért nem is szoknék le róla, bár mint látom, cikizéseimtől nem rendült még meg sem a cég, sem a kreatív műhely, amelyben készültek. Ezt mondjuk nem értem, de hát pont így vagyok a relativisztikus doppler effektussal is, mégis nyugodtak az álmaim. Ja, egyébként ez is egy olyan reklám, ami nem a termékről szól, annak kvalitásairól, hanem hogy szeretjük a terméket. Legyen neked ennyi elég.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2356
OTP reklám
*************************
OTP Bank - Számlacsomagok - Zsolnay Barbara – 35s +++ Értékelés: 4,2/10
Amikor kézen fog a termék és vezet az élet sűrű tengerében… izé… viharos tengerén keresztül a sűrűjében, és mintegy jó szülőként dönt helyetted olyan helyzetekben, amelyekhez még nem nőttél fel, akkor érzed, abban biztos jól döntöttél, hogy őt választottad. Tehát előbb kell egy jó döntés, hogy megelőzhesd a rossz döntést. És hogy ezen első döntésed se a sajátod legyen, ebben segítenek az ilyen típusú reklámok…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2085
Bővebben: Nem maradsz döntetlen...
COOP reklám
*************************
COOP reklám – 35s +++ Értékelés: 3,6/10
Az is egy jellegzetes reklámtípus, amikor egy termékkel, vagy termékcsaláddal, terméktípussal kapcsolatban vitában álló, vagy külön utakon járó felek a végén pontosan ugyanarra a végeredményre jutnak, azt sugallva ezáltal, hogy egész egyszerűen és akárhogy is, de nincs jobb megoldás. Minden út Rómába, azaz ezen optimális választáshoz vezet és pont. És ha a megvilágosodás pillanata jól van megfogalmazva, akkor nem marad el a meglepődő meghökkenés, a megvilágosodás, miszerint nekem sincs más választásom… persze én juszt se…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3983