TENA reklám
*************************
TENA férfibetét akaratlan vizeletvesztésre – 50s +++ Értékelés: 4,6/10
Végül is ez az igazi magasiskolája a reklámszakmának, amikor kifejezetten válogatott undorítóságok elleni megoldásokat kell vonzóvá tenni. A múló, mulasztható bántalmak még csak hagyján, hisz a terméket alkalmazva azok többnyire elmúlnak, és egy ismét szalonképes, undorítóságoktól mentes ember marad utánuk. Persze most nem a lelkiekről beszélek, bár talán egy pszichiátriai magánklinika reklám szólhat akár erről is. Az igazi kihívás a krónikus undorítóságokra való termékekhez szalonképes reklámot szerkeszteni…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2770
Bővebben: Tökéletes férfi kis hibával
MOL reklám
*************************
MOL SENCOR termékek és VITAPUR plüssfigurák – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A reklámok egyik fő alaptípusa, amikor bemutatjuk, mily nehéz is az élet a termék nélkül, és mennyire más a termékkel, azaz mily mértékben teszi szabaddá a kedves felhasználót a termék általi megváltás, azaz mily (most erre a mily-re vagyok rákattanva) boldogság öntheti el a felhasználói lelkületet, ha e termék áldásos hatásainak teheti ki magát. Mily sok pénzért lehetőleg. Persze ezt is lehet kissé túlhajtani.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2329
Bővebben: Matrica elmebetegeknek
Sudocrem reklám
*************************
Sudocrem pelenkakiütés elleni krém – 25s +++ Értékelés: 4,2/10
Ha babatermékről van szó, már úgy értem babáknak való termékről, akkor szinte magától értetődő, filmünkben babát is szerepeltetünk, ami már önmagában is fél siker. Inkább háromnegyed. Az már kicsit merészebb vállalkozás, mondhatni magasabb szint, ha baba nem, hanem csak annál idősebb személy látható a filmben. Minél idősebb a babanélküli személy, annál nagyobb a kihívás. Illetve nem is tudom… egy pelenkakiütés elleni krém jól jöhet idősebb korban is…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2439
baba reklám
*************************
baba kettő az egyben samponok – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
A termék törődik velünk. Pontosabban az alkotóik. Az alkotók olyan termékkel szeretnének minket fogyasztókat megörvendeztetni, amely a javunkat szolgálja. Szóval első feladat, szinonimákat találni a termék jótékony hatásának kifejezésére. Ha ez megvan, akkor már csak valamilyen analógiát kell találni valamelyik szinonimára. És akkor arra már lehet ötletelni. Most például a törődés. Ki törődik még nagyon kivel? Meg úgy egyáltalán…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2750
FLUIMUCIL reklám
*************************
FLUIMUCIL® 100mg granulátum és szirup – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Gyerek és kutya filmekben stabil pontok, biztos siker, és biztonság. Hogy ezek biztosan nem halnak meg. Már ha nem nagyon művészfilm a szóban forgó. És mivel a reklámfilmek általában nem tartoznak a nagyon művészfilm kategóriába, hát hogyne alkalmazhatnák eme, a vonatkozó termék iránt nagyfokú bizalomra ingerlő elemeket a kedves alkotók. Szinte kötelező, valószínűleg belépő kérdés a reklámfilmcsinálóképző szigorlati vizsgáján. Készítsen reklámfilmet bármilyen termékre kutyával és/vagy gyerekkel. Felkészülési idő 5 perc…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5357