KINLEY reklám
*************************
KINLEY üdítő italok – 15s +++ Értékelés: 4,4/10
Írtuk már, a reklámok néhány másodperce nem arra való, hogy a kedves befogadóban mély filozófiai gondolatsorokat ébresszen, mindössze egy érzést, egy hangulatot kell sugároznia, ami kellemesen összekapcsolható, illetve összekapcsolandó magával a termékkel. És ha ez a pavlovi reflexív kialakul, máris be van programozva a potenciális az adott terméket megvásárlandó. Hidd el, rengeteg ilyen apró program fut éppen a te fejedben is. Nem, az enyémben nem. Nekem tényleg szükségem van arra a 7-es iphone-ra…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3819
TENA reklám
*************************
TENA férfibetét akaratlan vizeletvesztésre – 50s +++ Értékelés: 4,6/10
Végül is ez az igazi magasiskolája a reklámszakmának, amikor kifejezetten válogatott undorítóságok elleni megoldásokat kell vonzóvá tenni. A múló, mulasztható bántalmak még csak hagyján, hisz a terméket alkalmazva azok többnyire elmúlnak, és egy ismét szalonképes, undorítóságoktól mentes ember marad utánuk. Persze most nem a lelkiekről beszélek, bár talán egy pszichiátriai magánklinika reklám szólhat akár erről is. Az igazi kihívás a krónikus undorítóságokra való termékekhez szalonképes reklámot szerkeszteni…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2800
Bővebben: Tökéletes férfi kis hibával
MOL reklám
*************************
MOL SENCOR termékek és VITAPUR plüssfigurák – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A reklámok egyik fő alaptípusa, amikor bemutatjuk, mily nehéz is az élet a termék nélkül, és mennyire más a termékkel, azaz mily mértékben teszi szabaddá a kedves felhasználót a termék általi megváltás, azaz mily (most erre a mily-re vagyok rákattanva) boldogság öntheti el a felhasználói lelkületet, ha e termék áldásos hatásainak teheti ki magát. Mily sok pénzért lehetőleg. Persze ezt is lehet kissé túlhajtani.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2349
Bővebben: Matrica elmebetegeknek
Sudocrem reklám
*************************
Sudocrem pelenkakiütés elleni krém – 25s +++ Értékelés: 4,2/10
Ha babatermékről van szó, már úgy értem babáknak való termékről, akkor szinte magától értetődő, filmünkben babát is szerepeltetünk, ami már önmagában is fél siker. Inkább háromnegyed. Az már kicsit merészebb vállalkozás, mondhatni magasabb szint, ha baba nem, hanem csak annál idősebb személy látható a filmben. Minél idősebb a babanélküli személy, annál nagyobb a kihívás. Illetve nem is tudom… egy pelenkakiütés elleni krém jól jöhet idősebb korban is…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2463
baba reklám
*************************
baba kettő az egyben samponok – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
A termék törődik velünk. Pontosabban az alkotóik. Az alkotók olyan termékkel szeretnének minket fogyasztókat megörvendeztetni, amely a javunkat szolgálja. Szóval első feladat, szinonimákat találni a termék jótékony hatásának kifejezésére. Ha ez megvan, akkor már csak valamilyen analógiát kell találni valamelyik szinonimára. És akkor arra már lehet ötletelni. Most például a törődés. Ki törődik még nagyon kivel? Meg úgy egyáltalán…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2771