Wick reklám
*************************
Wick TriActin citrom ízű por belsőleges oldathoz – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
A nő szerepének megközelítése a reklámokban kényes kérdés, hisz egyrészt sztereotipnak kell lennie a tömeghatás elérése érdekében, másrészt nem szabad sztereotipnak lennie, nehogy megsértsük vele a nők emberi méltóságát, vagyishogy ne tüntessük fel őket úgy, mint csupán a férfiak egyféle hátországát, mint akik tulajdonképpen eleve erre rendeltettek. Szegény kreatívok e két szempont Szküllája és Kharübdisze közt kell hogy vergődjenek, ha érted, mire gondolok…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4280
Friskies reklám
*************************
Friskies-PURINA macskatáp – 15s +++ Értékelés: 3,8/10
Egy reklámkampányba bele kell születni, úgy értem, ha nem látod minden darabját, nem értesz belőle egy hangot sem. Mint egy tévésorozat, ahol az epizódok megértéséhez követned kell a karakterek sorsát, fejlődését, emberré válást, vagy épp ellenkezőleg, elállatiasodását, és emlékezned kell a cselekmény szövevényes szálaira, különben érthetetlen információtömeg lesz számodra az egész. Nálam az a gond, hogy velem ez nem csak sorozatok esetében, hanem mozifilmeknél is gyakran előfordul. Ilyenkor mások csodálkoznak, mit lehetett ezen nem érteni? Akkor is én vagyok a zseni…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2274
Bővebben: Alakformálás ivartalanoknak
PENNY MARKET reklám
*************************
PENNY MARKET – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A szupermarketeket úgy kell reklámozni, hogy azok szuperek. Azért szupermarket ugyebár. Vagy nem azért. Mindegy. A lényeg, azt kell mondani, hogy a mi szupermarketünkben minden olcsóbb, és jobb. Na de a többiek is ezt mondják. Épp ezért kell a mi reklámunknak sokkal jobbnak lennie, mint a többiekének. Ez is legyen olcsóbb és jobb. Persze ilyen nincs, csak drágább, de jobb. Persze többnyire inkább drágább és rosszabb. De talán az övék még rosszabb…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2724
PANANGIN reklám
*************************
PANANGIN Forte filmtabletta – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Vannak nagyon hálás témák, amelyekkel kapcsolatban nagyon tehetségtelen kreatívnak kell lenni ahhoz, hogy semmi se jusson eszünkbe róluk. Persze olyan, hogy nagyon tehetségtelen kreatív nyilvánvalóan nem létezik, hiszen akkor nem lenne kreatív, nem fogadta volna őt be a reklámszakma. És mivel nincsenek tehetségtelen kreatívok, a reklámok mindig nagyon jók. Ezért okafogyott reklámcikiző blogot írni. Az itt látható immáron több mint 750 cikk is mind dicséri a reklámokat…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3653
Bővebben: A szív mindig szív...
Old Spice reklám
*************************
Old Spice CITRON és TIMBER tusfürdők, dezodorok – 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Persze az is lehet egy módszer, hogy a termékportfólió egyes elemeit egymással versenyeztetjük, így hangsúlyozva, mi a legkülönbözőbb igényeknek is meg tudunk felelni, a legkülönfélébb ízléseket, stílus követelményeket is ki tudjuk szolgálni, vagyis valójában nem a termékeink versenyeznek egymással a minőségüket illetően, hanem voltaképp ti vitatkoztok, melyikkőtök stílusa a menőbb. Nálunk azonban senki sem veszít… hú, de jó szlogen… mit fizetsz?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2472