Teva reklám
*************************
Teva-Ibuprofen fájdalomcsillapító – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Hát persze, a jól megválasztott karakterek már maga a fél siker. Vagy még több. Akár háromnegyed. Tehát aki, vagy akik, vagy ami, vagy amik eleve önmagukban is érdekesek, ne is szólaljanak meg, ne csináljanak semmit, már a puszta nézegetésük is kielégítheti a kedves befogadót. A szakálas nőtől az óriás törpéig mindenféle furcsaságon szeretnek bámuldozni az emberek. És az egypetéjű ikreken is, hogy jé, milyen egyformák. Ugye sokszor jól összecseréltétek egymást viccesen? (update - közben eltünt a vonatkozó reklám a youtube-ról, de ez a másik lényegében ugyanaz a koncepció)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4428
ROSSMANN reklám
*************************
ROSSMANN omline drogéria – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Vannak reklámok, amelyeket a nem beavatottak egyszerűen nem értenek. Ilyenkor nyilván heves vágy ébred a nem beavatottak lelkében a beavatottság iránt, hiszen alapvető evolúciós parancs a csoporthoz tartozás, mert a kirekesztettekre a biztos pusztulás vár. Jó, lehet, a hasonlat picit sántít, de szerintem megragadtam a lényeget. Nem? Én például ezt a reklámot nem értem… azt hiszem haldoklom…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3040
ambi pur reklám
*************************
ambi pur légfrissítő – 20s +++ Értékelés: 3,6/10
Erről a termékről már elmélkedtünk egy helyütt, ráadásul teljesen hasonló megközelítéssel dolgoztak ott is a kedves alkotók, de hát a gondolatok csak úgy özönölnek a fejemből, miért ne özönölhetnének tovább még akkor is, ha egyszer már ezzel a termékkel kapcsolatban özönöltek. Özönölésben jó vagyok, különösen, ha mindenféle értelmetlenségekről kell előadást tartani. Tényleg tök jó volnék kreatívnak, sok, úgymond termékkísérleti elrendezést tudnék kitalálni, amitől tökre kifeküdne mindenki… tökre…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2562
BONUX reklám
*************************
BONUX 3 in 1 mosópor – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Ezen mosópor kalandjairól már több helyen írtunk (jobbra fent kis nagyító, ott van a keresőmező), de hát vannak olyan termékek, amelyek egészen különleges storyboard-ok megalkotására ihletik a kedves kreatívokat. Hogy mi a titkuk, nem tudom. Ezek ilyen termékek és kész. Úgynevezett hülyeség generáló termékek. Márpedig a mosópor az ilyen típusú termékek zászlóshajója, már ha szabad ezzel a képzavarral élnem. Egyébként miért ne volna szabad? Ez az én blogom, azt csinálok, amit akarok. Így veled is. Kényem-kedvem szerint. Frászban vagy most, mi?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4075
Bővebben: A törülköző fetisiszta
IDELYN reklám
*************************
IDELYN Beleima Effect hüvelytabletta – 35s +++ Értékelés: 5,0/10
Az egészségügyi vonatkozású reklámok általában nagyon meghatározott célközönséget igyekszenek megszólítani, mondhatni a felkeltendő igény szempontjából szinte a legszorosabban szűkíti le potenciális vásárlók körét, mégpedig abban a reményben, hogy ennek ellenére egészségügyi szempontból az adott igény mégis épp elég széles réteget érint, vagy érinthet valamikor. Készüljön fel tehát a kedves befogadó, és tervezzen előre. Én nem így teszek, hanem adott esetben inkább megkérdezem a kezelőorvosomat, vagy a gyógyszerészemet…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5029