4.5 1 1 1 1 1 Rating 4.50 (2 Votes)

intimissimi reklám

*************************

intimissimi Gioia push up melltartó – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Indirekt reklámnak nevezzük az olyan termékismertetőt, amelynek célcsoportja érdekes módon nem a terméket közvetlenül felhasználó potenciális alanyokból áll, hanem amelynek célcsoport elemeiben olyan határozott elképzelés alakul ki a termék lehetséges fogyasztóival kapcsolatban, hogy ennél fogva bennük erős vásárlási késztetés jelenik meg a szóban forgó termék iránt, amely késztetés egyszersmind erős elvárássá is konvertálódik a lehetséges fogyasztó felé a termék fogyasztására vonatkozóan. Ez a meghatározás a vizsgán belépő kérdés lesz.

***************

***************

Mert kérem szépen vajon a nőket fogja-e rabul ejteni egy kegyetlenül dögös szupermodell alsóneműben történő vonaglása, hogysem mint a férfiakat?

El tetszik felejtkezni professzor úr kérem a női irigységről, mint olyanról, avagy a hasonulni vágyásról, amely abból a kényszerképzettből indul ki, hogy a férfiaknak csak az ilyen nő ilyen alsóneműben tetszhet, és így a nő közvetlenül fogja mégis megvenni a terméket a termékforrásból, már ha szabad érvelnem a professzor úr kéremmel szemben már ha.

Hogyan is hívják magát fiam?

Adalbertnek professzor úr kérem, de talán ennek itt most nincs is túlzott jelentősége, ha jól értelmezem a szituációt professzor úr kérem.

Már hogyne volna ennek jelentősége Adalbert kolléga, hisz nekem jól meg kell jegyeznem az ön igen hülye nevét, hogy majd kirúghassam a vizsgán, ugyanis az arcmemóriám kicsit gyenge. Ugye érti most már maga Adalbert miért akarom megjegyezni a nevét. Egyébként persze hogy szabad érvelnie velem szemben, hisz én itt korszerűen oktatok, semmi tekintélyelvűség, nem harapom le a fejét, amikor majd kirúgom a vizsgán, ne aggódjon. De hogy adjunk valamit a szakmaiságnak is, na idehallgasson maga elmehibbant. Ön ugye a nőt jelölte meg, mint elsődleges igény felmerülési gócpont, szemben az én állításommal, amely ugyanezen gócpontot a férfiban pozícionálta. Csakhogy sajnálattal kell közölnöm önnel, hogy itt bizony gócpont közvetettség áll fent. Ugyanis az elsődleges gócpont igenis a férfiban lelhető fel, hisz a férfinak… nek van igénye elsősorban az úgynevezett jó nőre, hisz annak intenzívebb a szexuális felszólító képessége, ami evolúciós szempontból abszolút akceptálható, hisz így a jó nők szaporodási rátája magasabb lehet, amit én személy szerint is érezni kívánok a saját bőrömön, és itt most nem az ön kolleginájára gondolok. Ebben a pillanatban. Tehát ha mégis a nő megy be a termékért a terméklelőhelyre, akkor is indirekt volt a reklám hatása, hisz pusztán egy indirekt igénygóc áthelyeződésről van szó. Tud követni, kolléga?

Természetesen professzor úr kérem, de ha már úgyis ki leszek rúgva a vizsgán, hát egy életem, egy halálom, továbbra is érvelni szeretnék a magam igaza mellett, mert igenis van olyan, hogy dafke reakció, vagyis az olyasféle megnyilvánulások, miszerint már pedig az én uram nem gerjed az ilyen vonagló fogpiszkálókra, meg hogy merne csak az én uram egy ilyen cuccal hazaállítani, kapna a sodrófával olyat, hogy… és így tovább… és hogy nem mindenki olyan perverz alak, mint például a pro… a provinciális kispolgárok általában ott belül titokban, aztán majd jön a szexuális bűnözés és más ilyesmi. Egyszóval erős ellenállás is kialakulhat az ilyesféle reklámok láttán a nők azon csoportjában, akik egyrészt szép számmal vannak, másrészt halvány esélyük sincs arra, hogy akár csak megközelíthessék az itt ábrázolt küllemet. Mint például a professzor úr fele… felesleges is szerintem tovább érvelnem.

Tényleg felesleges is Andante kolléga… Adalbert kolléga, ugyanis ez baromság, és ne vegye ezt rosszallásnak, én nem haragszom önre, amiért ellent mert mondani nekem, nem lesz semmilyen következménye azon az apróságon kívül, hogy kitiltatom a világ minden egyeteméről, szóval már csak azért sem lesz önből jó kreatív, mert nem tud sztereotípiákban gondolkodni. Mert ön itt egyféle liberálanarchista felhőbe burkolózva azt képzeli, hogy a nép képes önálló gondolkodásra, kvázi úgynevezett autonóm egyedekre bomolhat, és nem egy sztereotip massza, amely masszahalmaz férfielemeinek pengve feláll a farka az ilyen női vonaglások láttán… nem ez nem az, csak a zsebkendőm kitömi… és ilyenben akarja látni az általa elérhető, nagyságrendekkel szerényebb küllemű ellenkező nemű masszaelemeket is, hogy legálabb könnyebben beleképzelhessem… beleképzelhesse… na ezért jók ezek az indirekt reklámok, érti, maga silányember, már ne vegye sértésnek…

Elnézést professzor úr, kiesett a zsebkendője. Nem is tudtam, hogy már zsebkendőben is van push up levehető pántú…

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 7/10

A technika (Technology) – 5/10