• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Mr. Bean Csang

SNICKERS reklám

*************************

SNICKERS  szelet – 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Az a jó a reklám ötletelésben, hogy az ötlet, mint olyan, tetszőlegesen vad lehet. Tehát nem kell attól félni, hogy a túlságosan vad ötlet mintegy agyonvágja a sztorit, mert egyrészt arra nincs is idő, másrészt mivel nincs is idő, azonnal meg kell lepni a kedves befogadót, hogy a figyelme jól fel legyen keltve neki. Mondjuk ha egy novellában a férfi épp azon vívódik, hogyan mondja meg szerelmének, hogy szereti, és ekkor jön egy sárkány, és megmondja helyette, ez abszolút érdektelenné teszi a továbbiakat. De persze ha a lángokádó közben mosószert is ajánl…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. június 07
Találatok: 2377

Bővebben: Mr. Bean Csang

0 comments
2.3k views

Egy pohár élete

finish reklám

*************************

finish SHINE & PROTECT – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Nem kell, hogy a kedves reklámfilm néző, azaz a potenciális vásárló azonnal felismerje, mi is történik a képeken. Legyen neki inkább általános benyomása. Hogy például itt ez a tárgy, ami éppen különféle módon, de rendeltetésszerűen használatban van, és ennek során történik vele valami, amit korrigálni kell. Ez lehet az emberi testtől kezdve az autóig bármi. A lényeg, nem a tárgyat fogjuk kicserélni, hanem megtartjuk, és megjavítjuk, vagy használhatóvá tesszük. Anyósodat például azzal a dehidratálóval. Vagy ne fáradjunk?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. május 29
Találatok: 2475

Bővebben: Egy pohár élete

0 comments
2.4k views

Ez egy micsoda?

Dove reklám

*************************

Dove tusfürdő – 25s +++ Értékelés: 4,2/10

Fókuszcsoportot nem csak elkészült reklámfilmek megtekintésére, a hatás tesztelésére, az esetleges javítandók felderítésére használhatunk, hanem értelemszerűen magának a terméknek a tesztelésére, illetve a tesztelés során történő ámulatba ejtődésük megörökítésére is, és ez utóbbi esetben máris készen van a reklámfilm. Na jó, ilyenkor azért nem lehet akárhogy nyomatni a dolgot ahogy esik úgy puffan módon, hanem szépen meg kell rendezni, storyboard-ot írni, elvégre mégsem dokumentum filmet csinálunk vagy mit…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. május 22
Találatok: 2181

Bővebben: Ez egy micsoda?

0 comments
2.1k views

Örökölhető lap

Nők Lapja reklám

*************************

nők lapja – 25s +++ Értékelés: 4,6/10

Gyakran előfordul, hogy egy reklám valamiféle indító kérdéssel szólítja meg a kedves potenciálist, azonnal meghatározva ezzel a problémakört, amelyre a megoldást jelentő választ maga a termék fogja adni. De az is előfordulhat, hogy a kérdésnek semmi köze sincs a termékhez, de annak megválaszolása során a termék egyszer csak szóba hozható. Bár szerintem egyszer csak bármi szóba hozható. Legfeljebb hülyén veszi ki magát…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. május 13
Találatok: 2725

Bővebben: Örökölhető lap

0 comments
2.7k views

A menyasszony ajánlásával

OTP reklám

*************************

Akciós OTP Személyi kölcsön – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Amatőr, vagy profi színészt alkalmazzunk-e reklámunkban? Nyilván nem vagylagos a kérdés, hanem ahogy azt a mondandó megkívánja, ahogy azt az alkotó az adott koncepcióhoz leginkább megfelelőnek találja. Az alkotó. Aki ugyebár egy művészember, odaálmodja a megfelelő karaktert. Igen, az amatőr talán gyengécske színésznek, de csak úgy bűzlik az életszagtól. Bocsánat, illatozik…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. május 06
Találatok: 2745

Bővebben: A menyasszony ajánlásával

0 comments
2.7k views
  1. Hányózacskó autóhoz
  2. Az élet lelke
  3. Mégis a cipőboltból
  4. A rovar nem kivételez

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  697

Külföldi Cikkek száma:  326

58. oldal / 205

  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top