• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Egy pohár élete

finish reklám

*************************

finish SHINE & PROTECT – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Nem kell, hogy a kedves reklámfilm néző, azaz a potenciális vásárló azonnal felismerje, mi is történik a képeken. Legyen neki inkább általános benyomása. Hogy például itt ez a tárgy, ami éppen különféle módon, de rendeltetésszerűen használatban van, és ennek során történik vele valami, amit korrigálni kell. Ez lehet az emberi testtől kezdve az autóig bármi. A lényeg, nem a tárgyat fogjuk kicserélni, hanem megtartjuk, és megjavítjuk, vagy használhatóvá tesszük. Anyósodat például azzal a dehidratálóval. Vagy ne fáradjunk?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. május 29
Találatok: 2448

Bővebben: Egy pohár élete

0 comments
2.4k views

Ez egy micsoda?

Dove reklám

*************************

Dove tusfürdő – 25s +++ Értékelés: 4,2/10

Fókuszcsoportot nem csak elkészült reklámfilmek megtekintésére, a hatás tesztelésére, az esetleges javítandók felderítésére használhatunk, hanem értelemszerűen magának a terméknek a tesztelésére, illetve a tesztelés során történő ámulatba ejtődésük megörökítésére is, és ez utóbbi esetben máris készen van a reklámfilm. Na jó, ilyenkor azért nem lehet akárhogy nyomatni a dolgot ahogy esik úgy puffan módon, hanem szépen meg kell rendezni, storyboard-ot írni, elvégre mégsem dokumentum filmet csinálunk vagy mit…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. május 22
Találatok: 2157

Bővebben: Ez egy micsoda?

0 comments
2.1k views

Örökölhető lap

Nők Lapja reklám

*************************

nők lapja – 25s +++ Értékelés: 4,6/10

Gyakran előfordul, hogy egy reklám valamiféle indító kérdéssel szólítja meg a kedves potenciálist, azonnal meghatározva ezzel a problémakört, amelyre a megoldást jelentő választ maga a termék fogja adni. De az is előfordulhat, hogy a kérdésnek semmi köze sincs a termékhez, de annak megválaszolása során a termék egyszer csak szóba hozható. Bár szerintem egyszer csak bármi szóba hozható. Legfeljebb hülyén veszi ki magát…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. május 13
Találatok: 2690

Bővebben: Örökölhető lap

0 comments
2.6k views

A menyasszony ajánlásával

OTP reklám

*************************

Akciós OTP Személyi kölcsön – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Amatőr, vagy profi színészt alkalmazzunk-e reklámunkban? Nyilván nem vagylagos a kérdés, hanem ahogy azt a mondandó megkívánja, ahogy azt az alkotó az adott koncepcióhoz leginkább megfelelőnek találja. Az alkotó. Aki ugyebár egy művészember, odaálmodja a megfelelő karaktert. Igen, az amatőr talán gyengécske színésznek, de csak úgy bűzlik az életszagtól. Bocsánat, illatozik…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. május 06
Találatok: 2728

Bővebben: A menyasszony ajánlásával

0 comments
2.7k views

Hányózacskó autóhoz

Astra reklám

*************************

Új Astra Sports Tourer – 30s +++ Értékelés: 5,4/10

Mint azt már többször megállapítottuk, az autóreklám nehéz ügy. Mert hogy ötletelni kell. Már úgy értem, nagyobb mértékben. Hogy minden reklámhoz ötletelni kell? Igaz, de itt nagyon kell, ha újat akarsz mutatni. Másrészről talán mégsem. Vagy mégis. Na ebből látszik, nem vagyok szakember. Nekem ugyanis könnyen jutnak eszembe jó gépkocsi reklámok. Nekem könnyen. Nagyon jó vagyok ebben. Általában is nagyon jó vagyok. Nem egy ilyen magabiztos kreatívot kerestek éppen nem igazán szerény fizetésért?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. április 28
Találatok: 2417

Bővebben: Hányózacskó autóhoz

0 comments
2.4k views
  1. Az élet lelke
  2. Mégis a cipőboltból
  3. A rovar nem kivételez
  4. Kicsit furi a gyerek...

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

58. oldal / 205

  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top