finish reklám
*************************
finish SHINE & PROTECT – 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Nem kell, hogy a kedves reklámfilm néző, azaz a potenciális vásárló azonnal felismerje, mi is történik a képeken. Legyen neki inkább általános benyomása. Hogy például itt ez a tárgy, ami éppen különféle módon, de rendeltetésszerűen használatban van, és ennek során történik vele valami, amit korrigálni kell. Ez lehet az emberi testtől kezdve az autóig bármi. A lényeg, nem a tárgyat fogjuk kicserélni, hanem megtartjuk, és megjavítjuk, vagy használhatóvá tesszük. Anyósodat például azzal a dehidratálóval. Vagy ne fáradjunk?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2448
Dove reklám
*************************
Dove tusfürdő – 25s +++ Értékelés: 4,2/10
Fókuszcsoportot nem csak elkészült reklámfilmek megtekintésére, a hatás tesztelésére, az esetleges javítandók felderítésére használhatunk, hanem értelemszerűen magának a terméknek a tesztelésére, illetve a tesztelés során történő ámulatba ejtődésük megörökítésére is, és ez utóbbi esetben máris készen van a reklámfilm. Na jó, ilyenkor azért nem lehet akárhogy nyomatni a dolgot ahogy esik úgy puffan módon, hanem szépen meg kell rendezni, storyboard-ot írni, elvégre mégsem dokumentum filmet csinálunk vagy mit…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2157
Nők Lapja reklám
*************************
nők lapja – 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Gyakran előfordul, hogy egy reklám valamiféle indító kérdéssel szólítja meg a kedves potenciálist, azonnal meghatározva ezzel a problémakört, amelyre a megoldást jelentő választ maga a termék fogja adni. De az is előfordulhat, hogy a kérdésnek semmi köze sincs a termékhez, de annak megválaszolása során a termék egyszer csak szóba hozható. Bár szerintem egyszer csak bármi szóba hozható. Legfeljebb hülyén veszi ki magát…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2690
OTP reklám
*************************
Akciós OTP Személyi kölcsön – 35s +++ Értékelés: 4,2/10
Amatőr, vagy profi színészt alkalmazzunk-e reklámunkban? Nyilván nem vagylagos a kérdés, hanem ahogy azt a mondandó megkívánja, ahogy azt az alkotó az adott koncepcióhoz leginkább megfelelőnek találja. Az alkotó. Aki ugyebár egy művészember, odaálmodja a megfelelő karaktert. Igen, az amatőr talán gyengécske színésznek, de csak úgy bűzlik az életszagtól. Bocsánat, illatozik…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2728
Bővebben: A menyasszony ajánlásával
Astra reklám
*************************
Új Astra Sports Tourer – 30s +++ Értékelés: 5,4/10
Mint azt már többször megállapítottuk, az autóreklám nehéz ügy. Mert hogy ötletelni kell. Már úgy értem, nagyobb mértékben. Hogy minden reklámhoz ötletelni kell? Igaz, de itt nagyon kell, ha újat akarsz mutatni. Másrészről talán mégsem. Vagy mégis. Na ebből látszik, nem vagyok szakember. Nekem ugyanis könnyen jutnak eszembe jó gépkocsi reklámok. Nekem könnyen. Nagyon jó vagyok ebben. Általában is nagyon jó vagyok. Nem egy ilyen magabiztos kreatívot kerestek éppen nem igazán szerény fizetésért?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2417