SAMSUNG - TELEKOM reklám
*************************
SAMSUNG GALAXY - TELEKOM – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Tényleg jók ezek a gondolkodásra serkentő reklámok. Nem hagyják lustálkodni az agyat. Kérdéseket tesznek fel, amelyek általában lényegiek, mondhatni filozofikusak, az élet értelmét kutatók. Nagyon helyes, nehogy már agyhalott manipulált fogyasztói legyünk a fogyasztói társadalom által fogyasztásra felkínált termékeknek. Tessék gondolkodni! Na azért persze módjával. Olyan kérdést még nem hallottam reklámban, vajon miért hagyjuk magunkat a reklámok által hülyére venni?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2555
Guttalax reklám
*************************
Guttalax hashajtó cseppek – 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Sokszor beszéltünk itt már arról, mennyire nagy hülyeség már szép nőkkel mindenféle pisi-kakis dolgokat reklámozni. Mondhatni ez már egy lerágott csont itt nekünk. De egyrészt minden lerágott csonton lehet még egy kis húscafatot találni, másrészt minden témát tovább lehet gondolni kicsit. Hovatovább akár a csillagos égig. Egy ilyen hashajtó például elvezethet minket a kultúra bölcsőjébe, mondjuk a Tigris és Eufrátesz vidékére, feltéve a kérdést, vajon ők mit csináltak székrekedés esetén? Na erre találj ki valamit Lajoskám, iszonyú pénzeket fogunk keresni vele…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2877
Bővebben: Filozofáljunk kicsit
CONCORDE reklám
*************************
CONCORDE ALAPKEZELŐ – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Kerülőútnak, pontosabban kreatív, vagy storyboard kerülőútnak azt nevezzük, amikor egyáltalán nem bajlódunk a termék előnyös és/vagy megkülönböztető tulajdonságainak taglalásával, hanem úgynevezett tekintélyelvű érvelést használunk. Hogy nincs is ilyen fogalom a reklámszakmában? Mert én magam vagyok a fogalom ebben a szakmában! A fogalom én vagyok, mondta egy király valahol, valamikor. Vagy valami hasonlót. Úgyhogy ne vitatkozzá mán velem amíg szépen vagyok…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2470
TUC reklám
*************************
TUC keksz – 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Tényleg zavarban vagyok, amikor nem értek egy reklámot. Úgy értem, hogy nem értem a sztorit. Nem ritka eset ez az esetemben. Olyannyira nem ritka, hogy már-már gyanús, talán mégis velem van a baj. Ráadásul sokszor az úgymond normál filmekben sem mindig tudom követni az eseményeket, sokszor összekeverem a szereplőket például. Na most a reklámok esetében talán nem kéne hogy zavarjon, mert az csak egy reklám. Ha legalább az lejön nekem, hogy mi a termék, annál többet már nem is kívánhatok magamnak. Szerencsére ez sokszor sikerül, a demenciám még engedi… egyelőre…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3071
Dr.Oetker reklám
*************************
Dr.Oetker Csoki Flört krémpuding – 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Az erotika behívása a reklámokba, alap. Voltaképp bármilyen termék reklámjának összetevője lehet, még az olyanoknak is, mint például egy hashajtó, mert mint már láttuk, az ilyesféle termékeket is sokszor szép nők reklámozzák. Ki tudja miért. Ugyanis nekem ilyenkor elmegy a kedvem a szép nőtől. Ki tudja miért. Talán mert idős öreg beteg bácsi vagyok? Nem, mindez talán nem vagyok, és nem is megy el a kedvem a szép nőktől ilyenkor. Csak valahogy a pisi-kaki szex nem az én asztalom…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2509