Wick reklám
*************************
Sinex Wick orrspray – 40s +++ Értékelés: 4,0/10
Már többedszer fordul elő, hogy valaki szól nekem, erről, vagy arról a reklámról írtam-e már, mert kirázza tőle a hideg. Szóval hogy is van ez? Persze nem tetszhet minden reklám mindenkinek, biztosan jól megfókuszcsoportozták azt előtte a hozzáértők, hogy tudják, a többségnek tetszik majd, és értik is mit akarunk rájuk sózni. Akinek meg nem tetszik, magára vessen, nem részesül majd a termék áldásaiból. Az más kérdés, hogy a felemlített reklámok kivétel nélkül nekem sem tetszenek. Úgyhogy már ketten vagyunk.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3107
Bővebben: Beteg betegszabadság
Budapest Bank reklám
*************************
Budapest Bank Személyi Kölcsön – 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Vajon miért hatásosabb, ha valamit versben hallunk? Pontosabban miért hatásosabb, ha valamit versben hallunk, de az nem egy vers, pontosabban az nem egy költemény, hanem valamiféle információközlés? Pontosabban... na jó, akkor máshogy… Tehát ha költeményt hallunk, az többnyire csak akkor gyakorol ránk valamilyen hatást, ha tudatosan éppen költeményt akarunk hallani, vagy olvasni. Egyébként nem kapjuk fel rá a fejünket. Na de ha egy reklámban…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2774
MOL reklám
*************************
MOL TV reklám – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Nincs izgalmasabb feladat annál – gondolom – mint amikor új, átfogó kommunikációs koncepció kidolgozására, és új imázsfilm elkészítésére kap megbízást egy reklámcég. Hajrá, mozgassuk meg a fantáziánkat, hisz itt most nagy volumenű megrendelés sorozatról lehet szó, ha sikeresen megoldjuk a feladatot. Persze előbb meg kell tudnunk mi a vezérfonal, mi lesz a mi kis üzenetünk, mivel fog most kedveskedni ez az aranyos nagy cég a népnek?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3012
Vodafone reklám
*************************
Vodafone Family csomag – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Persze hogy nem kell egy reklámban feltétlenül egy az egyben azt bizonygatni, az ábrázolt probléma csak ezzel és csakis ezzel a termékkel oldható meg, elég mindössze utalni a tevékenységre, amelynek kapcsán ezt a terméket szoktuk használni, vagy ha nem szoktuk, hanem valami hasonlót, akkor inkább ezt, mert ez sokkal praktikusabbnak látszik, mint a hasonló. Tehát egyrészt lehet úgymond a márkán belül mozgatni a kedves felhasználói tömeget egy inkább átalánydíjas termék felé, mert az ugyebár a biztos pénz, vagy esetleg márkán kívüli potenciálisokat behozni a márkába.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3553
baba testápoló reklám
*************************
baba testápoló – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egyébként talán nem is rossz az, ha csak a végén derül ki, voltaképp mit is reklámozunk. Ez a stílus ugyanis szépen belesimul a ma divatos írásos, képi és verbális felvezetési stílusba, vagyis amikor csak hosszas ismertetés, méltatás, bevezetés, stb. után világosítjuk fel a kedves befogadót, voltaképp kiről, miről is van szó. És akkor mi ezt jól megszoktuk. Tehát amikor például azt halljuk, most egy olyan valakiről lesz szó, aki… és aztán hosszas ecsetelése következik a valaki ismérveinek, te meg találgatsz, akkor te nem leszel ideges. Te nem, de én nagyon…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2158
Bővebben: Mi lenne, ha nagy leszek...