• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Örvényben

Zewa reklám

*************************

Zewa AquaTube toalettpapír – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Tényleg nem tudom, miért vonzanak egyes reklámtípusok újból és újból, hogy különösebb figyelmet szenteljek nekik, talán pszichológushoz kéne fordulnom ez ügyben. Esetleg itt is érvényes: mutasd meg, mely reklámtípusoktól gerjedsz be leginkább, és megmondom ki vagy. Van bennem valami perverz vonzódás azt hiszem az ilyen vécés reklámokhoz, nem tudok szabadulni az efféle szennyes dolgokkal kapcsolatos dolgoktól, amelyek szennyes dolgokhoz kapcsolódnak, kapcsolódnak a dolgokhoz, kapcsolódnak…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. szeptember 21
Találatok: 2447

Bővebben: Örvényben

0 comments
2.4k views

Pörgős pezsgés

Berocca reklám

*************************

Berocca étrendkiegészítő pezsgőtabletta – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Nagyon fontos, hogy a célcsoport magára ismerjen az adott szituációban, amely valamilyen értelemben szorultnak nevezhető, és ezen szorultságból volna hivatva kiszabadítani a célcsoport tagjait az adott termék. Ebből következően nagy írók tudnának leginkább reklámokat írni, hisz ők rendelkeznek erős típusalkotó képességgel, ők képesek olyan tükröt tartani a befogadó elé, amelyben úgy ismerhetünk saját világunkra, hogy annak lényegét érthetjük meg. De valahogy mégsem a nagy írók írják a reklámokat… érthetetlen…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. szeptember 14
Találatok: 2380

Bővebben: Pörgős pezsgés

0 comments
2.3k views

ALDImama

ALDI reklám

*************************

ALDI – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Jó, most megint egy olyan reklámjuk van ezeknek, ami tetszik. Már nem a klasszikus értelemben, hanem mint téma, mint hálás tárgya a cikizésnek. Tényleg, én már olyan szemmel nézem a reklámokat, hogy jóízűen cikizhető, avagy sem. Tehát számomra az a jó reklám, ami rossz. Minél rosszabb, annál jobb. De persze jól legyen rossz, hogy könnyen lehessen cikizni. És lássuk be, nem könnyű jó rossz reklámot gyártani. Érteni kell hozzá…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. szeptember 07
Találatok: 5129

Bővebben: ALDImama

0 comments
5.1k views

Autós prosztata

Prostamol® UNO reklám

*************************

Prostamol® UNO – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Kétségtelen, nem tudok leakadni erről a reklámfajtáról sem. Vannak olyan termékek, amelyekkel kapcsolatban nagyon vicces ötletek merülnek fel lépten-nyomon. Persze az adott márkát általában mindig egy adott ügynökség kampányolja, és ha beég nekik egyfajta koncepció, akkor arról már nem, vagy nagyon nehezen tudnak csak leszokni. Így lesz egyre izzadságszagúbb az újabb és újabb kampány klip. Vagy nem…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. augusztus 30
Találatok: 3084

Bővebben: Autós prosztata

0 comments
3k views

Belső másság

proenzi® reklám

*************************

proenzi® LADY – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Azért én egyszer elvégeznék egy felmérést, egy ilyen fókuszcsoport vizsgálatot, mi volna, ha egy pillanatra visszatérnénk a régi módszerhez, amikor egyszerűen elmondtuk a reklámban, mi mire való. Ez a víz hasat hajt, és ez a csoki azért jó, mert őrölt tehén van benne, nem tudom, nem értek hozzá, de valahogy egyszerűen a lényeget mondaná a tesztelt anyag. Ez még nem jelentené azt, hogy vissza kéne térni a cipőt a cipőboltból metódushoz. Lehet, meglepő eredmény születne.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. augusztus 23
Találatok: 3074

Bővebben: Belső másság

0 comments
3k views
  1. Tégy hamburgerré!
  2. Szellemirtójó szálloda
  3. Anyám kínja
  4. A sörarisztokrata

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  697

Külföldi Cikkek száma:  326

65. oldal / 205

  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top