Univer reklám
*************************
Univer Ketchup – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Igen, azok a bizonyos hívószavak. A jó kreatív mindig abszolút tudatában van az aktuális, mondhatni a divatos hívószavaknak, és épít is rájuk. A jó kreatívnak a szeme sem rebben bármily nagy baromság is, amire épp építenie kell. Nem az ő dolga tetszik tudni. És ez így helyes. Mármint reklámdramaturgiai szempontból. Emberhülyítési szempontból persze nem, de a kor zászlaja még mindig ennek áll. (Tudom, képzavar, de nekem tetszik.)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 7240
Bővebben: Természetellenes apuka
Lenor reklám
*************************
Lenor öblítő – 35s +++ Értékelés: 3,2/10
Jó, hát persze, minden reklámozott termék több mint az ami. Több mit testőr. Ugye ezen film óta terjedt el ez a szófordulat, utalva arra, hogy a megnevezett funkción, tulajdonságon, miegyeben túl is vannak hatások a dologgal kapcsolatban. A testőr esetében például szexuális többletszolgáltatásokról volt szó, ami nem igazán tartozik egy profi testőr munkaköri kötelességei közé. mert ugyebár ha odatartozna, nem mondanánk, hogy több mint…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2387
Bővebben: Több mint kevesebb...
Oral-B reklám
*************************
Oral-B elektromos fogkefe – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Sokat harcoltunk már a szép nők jogaiért a reklámokban, miszerint ne tessék már őket szépnőségükben annyiszor megalázni, de mindhiába. Gondolkodom egy polgárjogi mozgalom elindításán, de az a gyanúm, nem feltétlenül élvezne prioritást egyéb, a női egyenjogúságért küzdő mozgalmakkal szemben, mint például az egyenlő munkáért egyenlő bért jelszót a zászlajára tűző törekvés. Ez engem elkedvetlenít, úgyhogy csak ezen írói munkássággal próbálok kiállni az ügyért.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2631
always reklám
*************************
always night extra egészségügyi betét – 15s +++ Értékelés: 4,2/10
Vannak az úgynevezett fantáziamegmozgató reklámok. Persze minden reklám igyekszik a fantáziát megmozgatni, főleg a reklámozott termékkel kapcsolatban, és főleg hogy fantáziálgassunk arról, milyen jó lehet azt megvásárolni, de én most a „mellékfantáziálgatás” megmozgatására gondolok. Akár új szakmai fogalomként is bevezethetjük, ha szabad javasolnom, mint a terület vérprofi szakértője. Hisz az vagyok, nem?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2367
Bővebben: Fejjel lefelé az ágyban
head & shoulders reklám
*************************
head & shoulders korpásodás elleni sampon – 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Elnézést a hibás videóért, amint szert teszek egy hibátlanra, rögtön kicserélem, de a lényeg így is érthető. Egy reklám lényege tulajdonképpen a „vivő”, amire a mondandót feltesszük, pontosabban persze a mondandó a lényeg, de a megvalósítás, a forma lényege, vagyis a metódus, amivel a bizalmat építjük a mondandó iránt, az mégiscsak ez a bizonyos „vivő”.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3066
Bővebben: Magyarország jobban korpátlanít!