Saga reklám
*************************
Saga gyümölcstea – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Én tudom, hogy manapság igen izgalmas dolgok történnek a világban, és nem kevésbé idehaza, de mivel a reklámok a világ átalakulása közben is zavartalanul működnek, úgy gondolom, én sem zavartatom magam legalább egy ilyen izé megírásának erejéig. Utána persze én is „merülök”. Ha úgy vesszük, még akár pihentető is lehet néhány másodpercre kilépni a reklámok idilli világába. Vagy ez már nagyon súlyos, ha én ezt tartom pihentetőnek?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2998
GYERMELYI reklám
*************************
GYERMELYI száraztészta – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Lehet, felül kell vizsgálni eddigi álláspontomat, miszerint akkor marad meg a legkevésbé, milyen termékről szólt is az adott reklám, ha az csak az utolsó másodpercekben derül ki, és abszolút meglepő, valamint teljesen idétlen a képzettársítás. Lehet, pont fordítva van, annyira mélyre furdalja a kedves rétegnéző oldalát a kíváncsiság, vajon mi a frászkarika is lesz majd ebből, hogy amikor végre kiderül, egy életre megjegyzi, és tök mindegy, pozitív, vagy negatív előjellel, a termék már dolgozik a lelkében.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3197
Walurinal reklám
*************************
Walurinal MEDICAL tabletta – 15s +++ Értékelés: 3,6/10
Mint már sokszor utaltunk rá, kétféle módon tehetjük kívánatossá a terméket. Pozitív és negatív motivációval. Pozitív, vagyis sokféle jóság, ha használod, negatív, sokféle rosszság, ha nem használod, úgy vigyázz. Persze terméke válogatja, melyik alkalmasabb. Lehetnek olyanok, amelyekre mindkét módszer alkalmazható. Jaj de szép a cipőd, ha ez a cipőkrém, jaj de csúnya a cipőd, ha nem ez a cipőkrém. Gyógyügyekben inkább a negatív tűnik hatékonyabbnak. Rögtön meghalsz, ha nem kapsz be. Jó, azért nem ennyire…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4470
Univer reklám
*************************
Univer majonéz – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
A jó reklám nevel. Tudtad? Mivel hatalma van, mégpedig manipulációs hatalma, hát nevel vele. Ha akar. Ha nem kerül avatatlan kezekbe. Például gonosz kreatívok kezébe. Egész nemzedékeket torzíthatnak el gonosz, ártó reklámjaikkal. De ha szerencsénk van, akkor jóságos kreatívok termékeivel találkozhatunk, akik a helyes erkölcsök útjára vezethetnek minket áldozatos tevékenységük eredményeképpen. Mennyivel jobb, felemelőbb úgy egy terméket megvásárolni, hogy tudván tudjuk, helyesen cselekszünk.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4736
MasterCard reklám
*************************
MasterCard paypass akció – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Akárkivel beszélek, azt mondja, ő nem néz reklámokat. Senki nem néz reklámokat. Legalábbis azok, akikkel beszélek. Tehát nem reprezentatív minta, nem tudom például, egy kis falu idősebb lakossága hogyan viszonyul ehhez. De ők biztosan nem célcsoportja az ide mellékelt reklámnak. Akikkel viszont én beszélek ebből a célcsoportból, azt állítják, ők nem néznek reklámokat. Viszont járnak ilyesféle koncertekre. Akkor hogyan?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5306