GYERMELYI reklám
*************************
GYERMELYI száraztészta – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Lehet, felül kell vizsgálni eddigi álláspontomat, miszerint akkor marad meg a legkevésbé, milyen termékről szólt is az adott reklám, ha az csak az utolsó másodpercekben derül ki, és abszolút meglepő, valamint teljesen idétlen a képzettársítás. Lehet, pont fordítva van, annyira mélyre furdalja a kedves rétegnéző oldalát a kíváncsiság, vajon mi a frászkarika is lesz majd ebből, hogy amikor végre kiderül, egy életre megjegyzi, és tök mindegy, pozitív, vagy negatív előjellel, a termék már dolgozik a lelkében.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3178
Walurinal reklám
*************************
Walurinal MEDICAL tabletta – 15s +++ Értékelés: 3,6/10
Mint már sokszor utaltunk rá, kétféle módon tehetjük kívánatossá a terméket. Pozitív és negatív motivációval. Pozitív, vagyis sokféle jóság, ha használod, negatív, sokféle rosszság, ha nem használod, úgy vigyázz. Persze terméke válogatja, melyik alkalmasabb. Lehetnek olyanok, amelyekre mindkét módszer alkalmazható. Jaj de szép a cipőd, ha ez a cipőkrém, jaj de csúnya a cipőd, ha nem ez a cipőkrém. Gyógyügyekben inkább a negatív tűnik hatékonyabbnak. Rögtön meghalsz, ha nem kapsz be. Jó, azért nem ennyire…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4449
Univer reklám
*************************
Univer majonéz – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
A jó reklám nevel. Tudtad? Mivel hatalma van, mégpedig manipulációs hatalma, hát nevel vele. Ha akar. Ha nem kerül avatatlan kezekbe. Például gonosz kreatívok kezébe. Egész nemzedékeket torzíthatnak el gonosz, ártó reklámjaikkal. De ha szerencsénk van, akkor jóságos kreatívok termékeivel találkozhatunk, akik a helyes erkölcsök útjára vezethetnek minket áldozatos tevékenységük eredményeképpen. Mennyivel jobb, felemelőbb úgy egy terméket megvásárolni, hogy tudván tudjuk, helyesen cselekszünk.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4719
MasterCard reklám
*************************
MasterCard paypass akció – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Akárkivel beszélek, azt mondja, ő nem néz reklámokat. Senki nem néz reklámokat. Legalábbis azok, akikkel beszélek. Tehát nem reprezentatív minta, nem tudom például, egy kis falu idősebb lakossága hogyan viszonyul ehhez. De ők biztosan nem célcsoportja az ide mellékelt reklámnak. Akikkel viszont én beszélek ebből a célcsoportból, azt állítják, ők nem néznek reklámokat. Viszont járnak ilyesféle koncertekre. Akkor hogyan?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5278
NISSAN reklám
*************************
NISSAN X-TRAIL személygépkocsi – 30s +++ Értékelés: 5,2/10
Van egy ilyen című novella, nem én írtam kivételesen, ahol az író szembesül egykori fiatal önmagával, és ez az önmaga számon kéri rajta gyermekkori álmait, terveit, amelyek természetesen rendre nem valósultak meg. Mert hogy ebben a reklámban is valami ilyesmi történik, már ha nem értettem totálisan félre e képi nyelvezetet. Ha félreértettem, az én bajom, a művészethez fel kell nőni, igenis érni, érettebbnek kell lenni hozzá, mint mondjuk a lakodalmas rock befogadásához.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2684
Bővebben: "Találkozás egy fiatalemberrel"