• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Generációs kenőcs

neogranormon reklám

*************************

neogranormon kenőcs – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Azt gondolnád, az erotika felhasználása a reklámokban annyira megszokott, bevett, magától értetődő eszköz, hogy szinte fáj, ha valamely terméknépszerűsítő nem él ezzel az eszközzel. Másfelől biztosan vannak a reklámozandó termékeknek olyan csoportjai is, amelyekkel kapcsolatban nem várod el az ilyesféle technikák alkalmazását, sőt, egyenesen nemkívánatosnak, mi több, tán még üldözendőnek is tartanád. Na jó, kis túlzással. Én például egy popsi kenőcs reklámozásánál igen óvatosan, különös körültekintéssel járnék el.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. október 15
Találatok: 4328

Bővebben: Generációs kenőcs

0 comments
4.3k views

Sárga folt gátló

adidas reklám

*************************

adidas izzadásgátló – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Mindig tetszettek nekem ezek a valahány az egyben típusú reklámok. Már úgy értem különösen irritáltak. A kettő majdnem ugyanaz. Nálam. Ugyanis én azoknak a reklámoknak örülök, mondhatni ennélfogva azok tetszenek, amelyeket jól lehet cikizni. Szerencsére a többség ilyen. A kisebbséget nem nagyon lehet cikizni. Dehogy jók. Még annyira sem jók, hogy lehessen őket. Cikizni.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. október 15
Találatok: 3217

Bővebben: Sárga folt gátló

0 comments
3.2k views

Kurzus festék

Platinum reklám

*************************

Platinum – Poli-Farbe – 15s +++ Értékelés: 4,4/10

Na akkor ezt most beszéljük meg. Mi az, hogy kurzusfesték? Olyan festék, amit a kurzuslovagok használnak mindenféle kurzustárgy befestésére. Így se tudod mi az? Mondjuk én sem, csak gondoltam. Mert hogy itt ilyesmit hirdetnek. Vagy nagyon félreértettem volna a koncepciót? Lehet, voltaképp csak egy szóról ugrott be mindez, arról, hogy hazai. Hazai festék. Tudod, nagyon nagy az asszociációs bázisom. Tudok a sorok közt asszociálni.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. október 15
Találatok: 3472

Bővebben: Kurzus festék

0 comments
3.4k views

Férfiasan tök éles

Gilette reklám

*************************

Gilette Fusion ProGlide – 25s +++ Értékelés: 4,6/10

A szlogenek érdekes állatfajták. Az a trükkjük, hogy nem muszáj azonnal megértened, mit is jelentenek valójában. Mi több, egyáltalán nem kell megértened for ever. Ez nem is baj. Ugyanis a befogadók alapvetően két csoportba sorolhatók. A hülye vagyok, biztos jelent valami általam megfejthetetlen nagyszerűséget, mint általában a világ, mint olyan csoport, illetve a jelentésen mélyen elgondolkozók csoportja. Ők aztán meg is fejtik. De akkor már késő…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. október 15
Találatok: 4344

Bővebben: Férfiasan tök éles

0 comments
4.3k views

A hallucinogén

Kinder reklám

*************************

Kinder tejszelet – 30s +++ Értékelés: 5,2/10

A kreatív iskolában biztosan tanítják, pontosabban biztosan fejlesztik a kreatív növendékek azon érzékét, amely megsúghatja nekik, vajon milyen messze lehet eltávolodni a közvetlen termékismertetést tartalmazó üzenettől mégpedig úgy, hogy az igényfelkeltő hatás ne csökkenjen, mi több, sokkal inkább erősödjék. Szóval metafora, meg szimbólum, meg egyáltalán, mindenféle művészi izé effektusozás. És hát persze nahát hogy kell ez, hisz nehogy már cipőt a cipőboltból. Most tényleg nem ciki, szerintem is...

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. október 15
Találatok: 3807

Bővebben: A hallucinogén

0 comments
3.8k views
  1. Nehéz anyaság
  2. Brand-en ugrálós
  3. Prosztaták versenye
  4. Banderas rágója

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

74. oldal / 204

  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top