Milka reklám
*************************
Milka csokoládés keksz – 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Bevallom, nem minden reklámot értek meg azonnal. Vagy egyáltalán nem. Persze ilyenkor mindig magamban keresem a hibát, hisz gyerekeim már sokszor rávilágítottak időnkénti közös filmnézéseink során, hogy egy picit magamra maradok az adott film értelmezhetetlenségét hangoztatva. Ugye apa neked már megint fogalmad sincs, ki kicsoda, és hogy merre meddig? Nos, most sem nagyon tudom hová tenni ezt. Talán világos lesz, miközben írok róla…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3515
Raffaello reklám
*************************
Raffaello kókuszos desszert – 20s +++ Értékelés: 5,0/10
Igen, egyszer már érintettük ezt a témát a helyettünk beszélő édességről. És ott jól megmondtuk a magunkét, hogy egy édesség nem is tud beszélni, meg minden, és nagyon szellemesen érveltünk ottan, de itten most inkább visszatérnénk ahhoz a témához, miszerint a reklámok voltaképpen mikromágiák, azaz másfél órás filmeket képesek húsz-harminc másodpercbe belezanzásítani. Ez ám a művészet kisfiam! Másfél órában még én is nézhető filmet alkotok. Talán még te is. De ezt figyeld meg!
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3776
MOL - Osram reklám
*************************
MOL Osram Led fények – nyugdíjbiztosítás – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Mondhatjuk talán, hogy a reklámfilm készítés egyfajta mikró művészet. Mikrómágia. Feltűrt ingujjal művelik az asztalon az orrod előtt, mégsem veszed észre, mi a trükk. Úgy értem te nem veszed észre. Én persze igen. Nem mintha én meg tudnám csinálni, de a kritikus nem csinálja, csak fikázza a műalkotásokat. Én nem tudnék harminc másodpercbe belesűríteni egész történeteket elejétől a végéig, vagy akár egész élettörténeteket, mi több, több kisebb, azaz még annál is kisebb történetet meg pláne nem. Nem így ezek a nagyszerű művészek, amint ezt alábbi példánk is igazolja.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4281
Posta biztosító reklám
*************************
Posta biztosító – nyugdíjbiztosítás – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Egyszerűen tudomásul kell venni. Mármint azt, hogy én vagyok a tömeg, és akkor lehet engem manipulálni. Téged is, mert te is tömeg vagy. Mi ketten vagyunk a tömeg. De tudod, bennünk van az energia. Mondta egy olyan rendetlen hajú fizikus bácsi is. E=mc2. Ahol a c a fény sebessége. Vagy a pénz sebessége. E=m$2. Na ezt nem tanultad az iskolában, mi? Ebből következően:
Vagyis sok pénz csinálásához nagy energia szükségeltetik, és minél többfelé kell osztanod, annál kevesebb jut neked. Ráadásul az egészből gyököt von az élet. Ezért legyél inkább reklámarc.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4164
Bővebben: Gyűjccsé má ezt, azt...
neogranormon reklám
*************************
neogranormon kenőcs – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Azt gondolnád, az erotika felhasználása a reklámokban annyira megszokott, bevett, magától értetődő eszköz, hogy szinte fáj, ha valamely terméknépszerűsítő nem él ezzel az eszközzel. Másfelől biztosan vannak a reklámozandó termékeknek olyan csoportjai is, amelyekkel kapcsolatban nem várod el az ilyesféle technikák alkalmazását, sőt, egyenesen nemkívánatosnak, mi több, tán még üldözendőnek is tartanád. Na jó, kis túlzással. Én például egy popsi kenőcs reklámozásánál igen óvatosan, különös körültekintéssel járnék el.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4368