CIF reklám
*************************
CIF spray család – 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Kérdezhetnők, ha mesébe illesztjük reklámilag a terméket, akkor vajon ki a célcsoport? Azon fiatal korosztály, amelynek képviselői már komolyan befoghatók házimunkára, talán már nem csüggnek a mesék emlőin. (Na?) Akik pedig csüggnek, azokkal még nem sokra megy a takarításkor az anyuka. Naná hogy nem az apuka, mert azzal sem megy sokra ilyenkor az anyuka Sztereotípiában. Bár az apukák szerintem sokkal inkább csüggnek a mesék emlőin, mint az anyukák. Bár ami az emlőt illeti… lazíccsá má!
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3686
Magnum reklám
*************************
Magnum jégkrém – 30s +++ Értékelés: 5,8/10
Mint tudjuk, bevezetett, nagy brandeknek általában nincs szükségük valamiféle bevezető kampányra annak minden kockázatával, hanem csak úgynevezett emlékeztetőket küldözgetnek szanaszét a reklámmegjelenítés világába. Persze ha új terméket vezetnek be, azzal érdemes egy kicsit tökölődni, de már az is sokkal könnyebben repül a már jól ismert brand-szárnyakon. Jelen elmélkedésünk tárgya is egy ilyen jól ismert brand. Szóval brand a lelke mindennek.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4921
Bővebben: Nyalakodós emlékeztető
Vodafone reklám
*************************
Vodafone Red Asszisztensek – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Szerintetek milyen, amikor egy telefontársaság törődik az emberrel? Úgy általában persze jó, ha törődnek az emberrel, mintegy emberszámba veszik az embert, és szinte mindegy, ki teszi ezt. Vagy mi teszi ezt. Persze bármi, vagy bárki is teszi ezt, arra már nem mondhatjuk, hogy mi teszi ezt, mert az már ilyenkor inkább egy ki. Az már ilyenkor emberi tetszik tudni. Például ha ez egy telefontársaság, akkor ő nagyon emberi lesz ezáltal. Ő egy „ki” lesz. A barátom. A lelki társam. A szerelmem. A szeretőm. Miért? Nem lehet? Akkor vedd ezt coming out-nak. OK?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3626
AXE reklám
*************************
AXE Anarchy dezodor és tusfürdő – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Ez a reklám jó sokba kerülhetett. Hacsak nem számítógépes trükkök özöne volt benne. Biztos volt benne. Biztos voltam benne. Már nem úgy értem, hogy biztosan szerepeltem benne, hanem biztos voltam benne, ezernyi számítógépes trükkel operálhattak. Bár talán az sem olcsó. De ha egyszer anarchia kell, akkor anarchia kell. Végtére is a márka neve önmagában is fejszét jelent. Azzal pedig lehet vagdalkozni, ütni, ölni, anarchiázni, meg ilyen mindenféle durva dolgokat csinálni…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3325
Bővebben: Dezodor anarchistáknak
GARNIER reklám
*************************
GARNIER Essentials ránctalanító kenőcs – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Én szeretem a biológiát, mi több, érdekel is valamennyire, úgyhogy mindig felkapom a fejem, ha új eredményekről hallani ezen a területen. Most például megtudtam egy reklámból, hogy vannak fiatalság sejtek. Lehet kapni. Gondoltam, veszek belőle egy olyan fél kilónyit, azon már ne múljék. Csak még nem tudom, hogyan kell használni. Külsőleg? Belsőleg? Mindegy? Azt hiszem az volna a legjobb, ha gondosan újra elolvasnám ezt a reklámot.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 6435
Bővebben: Ránctalanító ránctalanoknak