• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Szűzhasználat

SZAVO reklám

*************************

SZAVO tisztítószer – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

A szűzhasználat azt jelenti, amit a szűzbeszéd. Első használat. Pontosabban a beszéd esetében az első beszéd. Mondjuk miniszterelnökként. A babák esetében ezt a fogalmat nem használjuk, nyilván, mert nem tudjuk pontosan meghatározni, mikor tartja a kisded az első beszédét, és mikor gügyög csak. Igaz, ez a miniszterelnökök esetében is előfordulhat. Ismerjük még a szűznemzés fogalmát is, ez azonban nem az ifjú feleség első használatára, azaz a nászéjszakára vonatkozik, hanem szinte pont az ellenkezőjére, miszerint használat nélkül is teherbe ejtünk valakit. A téma részletesebb elemzésére majd egy másik blogot nyitok.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. március 20
Találatok: 3837

Bővebben: Szűzhasználat

0 comments
3.8k views

Csokilábad-e van?

m&m's reklám

*************************

m&m’s csokoládé – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Amikor már a brand-hez sok minden tartozik, akkor igazán nagy már az a márka. Van például arca neki, mindenféle dolgokról már csak az a termék jut az ember eszébe. Például két vicces bábfigura lopja mondjuk be magát mindannyiunk szívébe, és szinte már várjuk az újabb kalandjaikról szóló kis üzeneteket. Mert nagyon viccesek, úgy néznek ki, mint a termék, és látván a kis mókás figurájukat, azonnal derű és melegség önti el a szívünket midőn is meglátjuk a terméket a polcokon. És ki ne szeretne derűt és melegséget enni?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. március 14
Találatok: 6273

Bővebben: Csokilábad-e van?

0 comments
6.2k views

A fájdalom a részletekben rejlik

Algoflex reklám

*************************

Algoflex Forte – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Már úgy értem, hogy ez most egy olyan részleteket vizsgáló eszmefuttatás lesz, pontosabban ez is egy olyan lesz, mert volt már ilyen hosszú és abszolút lényegtelen történelmünk során. Igen, lényegtelen, mert miközben itt durván komoly politikai csatározások, adok-kapok, miegymások folynak, én ócska kis reklámok komolytalan szőrszálhasogatásával foglalkozom. Mentségemül csak annyit tudnék felhozni, hogy sajnos a nagypolitikához, ami igazi felnőtteknek való, én nagyon hülye vagyok. Nem értek hozzá. Igaz, ehhez sem. (Nem igaz. Mindkettőhöz nagyon is értek…)

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. március 08
Találatok: 9993

Bővebben: A fájdalom a részletekben rejlik

0 comments
9.9k views

Tévé jövővel

Telenor reklám

*************************

Telenor myTV – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Igen a mindenkori mérnöki teljesítmény! Lenyűgöző! Engem a mobilom is meg tud hatni, valahányszor ránézek. Kvázi akkora kapacitás dübörög benne, mint az egyetemem teljes számítástechnikai kapacitása, amikor oda jártam. Vagy negyven évvel ezelőtt. Szóval nem tudtad, hogy nem vagyok egy mai fiatal? A trendi stílusom miatt lehetett. Ugye? Hát igen. Hát nem. Sajnos. Nem sajnos. Mert legalább tudom értékelni. Te meg csak úgy használod. De ezt nézd meg, mi lesz itt!

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. március 03
Találatok: 3791

Bővebben: Tévé jövővel

0 comments
3.7k views

Kanna pillanat

TEEKANNE reklám

*************************

TEEKANNE gyömbéres citromos zöldtea – 15s +++ Értékelés: 3,8/10

„Szép vagy pillanat ó maradj velem!” Valami ilyesmit mond Faust, és akkor jól elviszi az ördög. Vagy majdnem. Vagy valami ilyesmi. Ezért kell vigyázni az ilyen kijelentésekkel. Szóval nem szabad arra utalni, hogy éppen van nekünk egy pillanatunk, és az jó. Mert ilyenkor ördögveszély áll fenn. És az ördöggel nem jó cimborálni. Bár én ebben nem vagyok olyan biztos. Ha az ördög a barátom, akkor már nagyobb bajom nem lehet. Ugye?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. február 24
Találatok: 4015

Bővebben: Kanna pillanat

0 comments
4k views
  1. Hatalom és cukor
  2. Sztár kirántva
  3. A különbség
  4. Make AXE not War

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

81. oldal / 205

  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top