1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

GARNIER reklám

*************************

GARNIER Essentials ránctalanító kenőcs – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Én szeretem a biológiát, mi több, érdekel is valamennyire, úgyhogy mindig felkapom a fejem, ha új eredményekről hallani ezen a területen. Most például megtudtam egy reklámból, hogy vannak fiatalság sejtek. Lehet kapni. Gondoltam, veszek belőle egy olyan fél kilónyit, azon már ne múljék. Csak még nem tudom, hogyan kell használni. Külsőleg? Belsőleg? Mindegy? Azt hiszem az volna a legjobb, ha gondosan újra elolvasnám ezt a reklámot.

***************

***************

Azt már megtanultam, hogy vannak nagyon csúnya dolgok, amelyektől jobb ha megszabadulsz. Például a szabadgyökök. A foglalt gyökök azok nem bántanak. Csak a szabadok. A társadalomban is így van ez, ezért sokkal kevesebb a bűnözés a diktatúrákban. Na de ne politizáljunk. Együnk inkább antioxidánst. Meg lúgosítsunk. Vagy savasítsunk? Valamit tennünk kell. Valamit ennünk kell. Valamit kennünk kell. Itt például ezt a krémet.

Vannak ráncok, melyeket szeretünk, és vannak, melyektől megszabadulnánk. Emígyen szólít meg bennünket egy szép fiatal, abszolút ránctalan nő. Példával is szolgál, a szerethető ráncokat egy olyan ráncos kutya képviseli, azt hiszem Shar pei a márkája, és kínai. És tényleg, őt épp a ráncaiért szeretjük, bár hogy az evolúciós versenyben hogyan állná meg a helyét nélkülünk, az egy másik kérdés. A szép hölgy mindenesetre jól láthatóan győzött ebben a versenyben, mert nem tud felmutatni olyan ráncokat, amelyektől szerintünk neki meg kéne szabadulnia. Mert ha mondjuk a nagymamájára mutatna, vagy rám, akkor érteném, milyen ráncoktól lehetne megszabadulni ezen termék alkalmazása által.

Ő persze azt állítja, hogy neki is szüksége van egy ránctalanító szakértőre, nevezetesen pont erre a brand-re, ahol is növényi eredetű fiatalság sejtek segítségével oldják meg a ránctalanítást. Én persze kíváncsi volnék, milyen volt a nő előtte, hogy elámulhassak azon, milyen lett utána. De ezzel nem szolgál filmünk. Mondjuk elég volna, ha bemutatná két kis unokáját, ezzel utalva voltaképpeni nagymama mivoltára. Vagy ha ő nem nagymama, akkor kenné be vele a nagymamáját, hadd lássuk azokat a látványosan eltűnő ráncokat.

Jajmá, nemá hogy nem érted! A kutya ráncait se lehetne eltüntetni ezzel, senki nem gondolja rajtad kívül, hogy itt valamiféle fiatalító szerről volna szó. Na de hát akkor mi van a fiatalság sejtekkel? Azokkal a növényi eredetűekkel? Szóval azokkal az van, hogy örök fiatalságot azért nem lehet nyerni általuk, de tudod, azokat az apró ráncokat segítenek eltüntetni, ha ilyesmit teszünk a krémbe. Csak egy icipicit fiatalítanak. Ízlés szerint. Az eddigi krémek is az apró ráncokat tüntették el, de nem volt bennül fiatalság sejt. Ez most egy új, hát persze hogy új fogalom a szépségápolásban. Tudod, az úgy van, hogy a növényi fiatalság sejtek aktiválják a bőr regeneráló képességét. Ezzel segítve a bőr megújulását, és szerkezetének helyreállítását. Ilyen egyszerű. Azok úgy valahogy aktiválják. Ez már tudomány. Találkozik a te lepattant sejted ezzel a fiatalság sejttel, és akkor aktivál. Véletlenül sem fordítva. Nem a te sejted öregíti a fiatalság sejtet. Sejted már? Elhitted már? Benyaltad már? Bevetted már? Szerintem ha még beletennének egy kis antioxidánst is, na meg egy kis lúgosítót (vagy savasítót?), akkor készen állna az életelixir.

Figyelj! Elmondod majd nekem mi az a lifting hatás? Egyébként megpróbáltam megkeresni, de csak újabb döbbenetes, számomra ismeretlen fogalmakkal találkoztam. Ezt figyeld: anti aging hatóanyag, irharéteg feltöltése kollagénnel, retinol, botox hatás, argirelin, úgyhogy haggyámá békemben…

Ki törődik velem? Ezt kérdezi a nő, és ez ki is van írva jó nagy betűkkel. A termék, a termék, a termék! Illetve a jóságos gyártó és jobb keze, a reklámot megálmodó kreatív. Csak picit fizetni kell érte. Anyádnak nem kell fizetni a törődésért, talán nem is törődik veled ezért olyan lelkesen, mint e kedves társaság. Nem is tudom…

Egyébként szép képeket látunk, profi fényképezés, tényleg minden nagyon szép, minden nagyon jó. Tiszta, fehér, világos, ragyogó, makulátlan, hibátlan, ideális. Ahogy az a reklám nagykönyvben meg van írva. Csak az én pofám olyan ronda a tükörben, hogy én kérek elnézést, amiért megszentségtelenítettem tekintetemmel ezt a ragyogó világot, amit iderajzoltál nekem te kedves kreatív…

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 7/10

A technika (Technology) – 6/10

{mxc}