Reparon reklám
*************************
Reparon aranyérkenőcs – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Mindig meghat, amikor látom, hogyan tartanak ki egymás mellett jóban-rosszban fiatal párok. Persze öreg párokkal is előfordulhat ilyen, de az szinte természetes, ha öregkorukban még mindig párok. Illetve lehet, éppen öregkorukban ismerkedtek össze, és akkor még nem tudhatjuk, kitartanak-e majd egymás mellett jóban-rosszban, tehát a tudományos ez irányú vizsgálódás előtt meg kell kérdezni, mióta párok az öreg párok. Na mármost, ha ez valamikor a fiatalkorra datálódik… mit hagyjak abba? Na mindegy, a lényeg, hogy szép dolog a szerelem, és ereje legfőképpen akkor mutatkozik meg, amikor jóban-rosszban is… szóval például, mint ebben a reklámban…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3402
Babakötvény reklám
*************************
Babakötvény - állampapír – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Ugye azon már rég túl vagyunk, hogy csak úgy lehet érdemben meggyőzni a kedves potenciális vásárlót, miszerint ha összehasonlítják termékünket a konkurenssel, akkor ezért, meg azért nyilvánvalóan a miénk jobb. Nem. Ehelyett az úgynevezett… hogy is mondjam… ne gondolkodj tovább, vagy ha már úgyis az utadba akadtam, és pont efféle kell neked, hát itt vagyok típusú hozzáállás is működik. Ez a munka szintén ebbe a típusba tartozik.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2674
Telekom reklám
*************************
Telekom korlátlan üzleti csomag – 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Pont neked, pont a te igényeid szerint, rád gondolva, személyre, testre szabva és mindezt úgy, hogy közben tömegesen. Ez a trükk, tömegtermelni az egyediséget, vagy annak látszatát. Például autóban már egész hosszú listát tölthetsz ki testre szabva leendő járművedet, amit aztán robotok tömegtermelnek neked a szalagon. Na persze hogy a reklámnak is erről kell szólnia.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4236
Bővebben: Korlátlan megszállottság
MediFleur reklám
*************************
MediFleur lábkrém cukorbetegeknek – 10s +++ Értékelés: 3,8/10
Na jó, igaz ami igaz, nem kell mindig kellemes érzetet keltenie egy reklámnak. Találkoztunk is már ilyesmivel. Most nem emlékszem pontosan melyik volt az, de biztosan volt már efféle rémisztgetős. Jól megijesztjük a kedves potenciális fogyasztót, és akkor majd ijedtében megveszi a termékünket. Akkor hatásos igazán, ha a néző már benne van a bajban. Vagy nagyon nagy a valószínűsége, hogy benne lehet. Mindenképpen szűkebb célcsoport, de még így is épp elég lehet.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3110
Milka reklám
*************************
Milka csokoládés keksz – 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Bevallom, nem minden reklámot értek meg azonnal. Vagy egyáltalán nem. Persze ilyenkor mindig magamban keresem a hibát, hisz gyerekeim már sokszor rávilágítottak időnkénti közös filmnézéseink során, hogy egy picit magamra maradok az adott film értelmezhetetlenségét hangoztatva. Ugye apa neked már megint fogalmad sincs, ki kicsoda, és hogy merre meddig? Nos, most sem nagyon tudom hová tenni ezt. Talán világos lesz, miközben írok róla…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3497