• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Engem felvidítana...

blend-a-med reklám

*************************

blend-a-med 3D WHITE LUXE fogkrém – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Szép nő, jó nő, bomba nő, celeb nő, hinnéd, csak férfiaknak. Pedig dehogy. Lehet, sokkal inkább a nőknek, mert a nők szintén szépek, jók, bombák és celebek szeretnének lenni, de legalábbis irigyek egy picit az ilyesféle nőkre, még akkor is, ha önnön maguk tényleg szépek, meg jók. Nos így hangzik egy hímsoviniszta, általánosító vélemény a nőkről. A kreatívok tudják ezt, és azt is, hogy egyelőre a hímsoviniszták vannak többségben és nekik van igazuk. Ja… vagyis… na most már mindegy…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. április 24
Találatok: 2567

Bővebben: Engem felvidítana...

0 comments
2.5k views

Cselekvésre sarkall

Hyundai reklám

*************************

Hyundai I20 – 20s +++ Értékelés: 4,8/10

Többek közt ezt jelenti az inspirál szó. Már hogy ami a cím. Érdekes, egy átlagos autóreklám kapcsán azért támad kedvem írni néhány sort, mert egy szó kelti fel az érdeklődésemet. De jogos, hisz az alkotók is e szó köré építették fel koncepciójukat. Figyelj Józsi, tényleg nincs semmi inspirációd? Csak bámulsz itt magad elé? Holnap kirúglak meglátod… és akkor lett a Józsinak inspirációja…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. április 16
Találatok: 2509

Bővebben: Cselekvésre sarkall

0 comments
2.5k views

Megint Jar

Jar reklám

*************************

Jar mosogatószer – 20s +++ Értékelés: 4,0/10

Hogy miért írok megint egy mosogatószer reklámról? Ráadásul hogy erről már írtam is egyszer? Nos, magam sem tudom. Csak eltűnődtem egyszer egy nyári hajnalon, és eszembe jutottál drága reklámocska. Na így vagyunk ezzel mi, költők. Nem tudjuk megmagyarázni hogyan és miért jutott épp akkor épp az a gondolat az eszünkbe. És pont így vannak ezzel a kreatívok is. Már hogy hogyan mernek újból és újból ilyen primitív szarságokkal etetni minket…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. április 09
Találatok: 4783

Bővebben: Megint Jar

0 comments
4.7k views

Az átváltozás

ARIEL reklám

*************************

ARIEL folyékony mosószer – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Amikor egy reggel Gregor Samsa nyugtalan álmából felébredt, szörnyű féreggé változva találta magát ágyában. Elnézést, de hirtelen ez jutott eszembe, mert rohadtul művelt vagyok, szóval ez a mondat ugrott be, ami egy híres író híres novellájának első mondata. Mert hogy, mint kiderült, itt is valami ilyesmi történt. No nem szörnyű féreggé változott az alany, hanem folyékonnyá, de azért ez is elég borzasztó. Gondolj bele, ha veled történik. Abszolút horror…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. április 03
Találatok: 2843

Bővebben: Az átváltozás

0 comments
2.8k views

Reklámszerű reklám

Porotherm reklám

*************************

Porotherm okostégla – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Mint már láttuk, a reklámok közt is vannak B, sőt C, vagy akár D kategóriás reklámok, amelyeket leginkább nem a művészi színvonal, hanem inkább a ráfordított pénz különböztet meg egymástól, illetve sorol be a különböző kategóriákba. Na jó, bizonyára lehet kevés pénzből is jó (úgy értem „reklámjó”) reklámot készíteni, de mégis célszerűbbnek látszik e kategóriákat nem a reklámok úgymond jósága, hanem sokkal inkább a „grandiózussága” alapján felállítani. Ugyanis ez utóbbi sokkal inkább jellemző a reklámokra, mint az előbbi.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. március 26
Találatok: 3593

Bővebben: Reklámszerű reklám

2 comments
3.5k views
  1. Ember fajta
  2. Korrepetáljuk a kreatívokat...
  3. Homeopatás természet
  4. Hal is van benne...

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

69. oldal / 205

  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top