• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Mi lenne, ha nagy leszek...

baba testápoló reklám

*************************

baba testápoló – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egyébként talán nem is rossz az, ha csak a végén derül ki, voltaképp mit is reklámozunk. Ez a stílus ugyanis szépen belesimul a ma divatos írásos, képi és verbális felvezetési stílusba, vagyis amikor csak hosszas ismertetés, méltatás, bevezetés, stb. után világosítjuk fel a kedves befogadót, voltaképp kiről, miről is van szó. És akkor mi ezt jól megszoktuk. Tehát amikor például azt halljuk, most egy olyan valakiről lesz szó, aki… és aztán hosszas ecsetelése következik a valaki ismérveinek, te meg találgatsz, akkor te nem leszel ideges. Te nem, de én nagyon…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. október 26
Találatok: 2173

Bővebben: Mi lenne, ha nagy leszek...

0 comments
2.1k views

Zongoraeső előrejelző

MKB Bank reklám

*************************

MKB Bank – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Igen nagy családja a reklámoknak az a típus, amelyről már itt is többször megemlékeztünk, ahol egyszerűen egy nettó baromságot kötünk össze a termékismertetővel, teljesen függetlenül attól, hogy a kettőnek bármiféle köze is lenne egymáshoz. Itt ugyanis a nettó baromság pusztán figyelem felkeltési célokat szolgál, és elég szimplán átkötni egy értelmetlen, közömbös mondattal a fő üzenetre, mert a kedves befogadó biztosan nem fog hosszan eltöprengeni azon, vajon mi zavarta egy picit az értelmezésben.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. október 19
Találatok: 2379

Bővebben: Zongoraeső előrejelző

0 comments
2.3k views

Társítás

Győri Édes hirdetés

*************************

Győri Édes ZABfalatok – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Van a reklámoknak az a típusa, amikor a termék nem megoldást kíván nyújtani életünk bizonyos problémáira, hanem egyenesen részt kér az életünkből, mintegy személyes kontaktusba kíván kerülni velünk érzelmi síkon is. Érthető, hisz annyi tárgyat személyesítünk meg életünk során és teszünk meg társunknak a játék mackónktól az autónkig, hogy jogosan építhet az egyszeri kreatív ezen esendő személyiségjegyünkre.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. október 11
Találatok: 2386

Bővebben: Társítás

0 comments
2.3k views

Azanyád az anyád!

NIVEA reklám

*************************

NIVEA CELLULAR ANTI-AGE krém – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Mint azt már tanulmányaink során többedszerre is megvilágítottuk, a túlzás az egyik szükséges feltétele a reklámnak. Nevezzük nevén, voltaképp a túlzás is egyféle hazugság, vagy másképp fogalmazva túlzásnak nevezzük azt a hazugságot, amelynek ha kicsi a mértéke, akkor nem nevezzük hazugságnak, csak túlzásnak, míg ha e mérték nagy, akkor az már nem túlzás, hanem hazugság. Tudsz követni?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. október 06
Találatok: 4737

Bővebben: Azanyád az anyád!

2 comments
4.7k views

Az igazi az igazi...

Vénusz vaj reklám

*************************

Vénusz vaj – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Mindenkinek igaza van a maga szempontjából. Ez egy ilyen közhelyszerű konyhafilozófiai megállapítás, utána nem kell belebonyolódni mindenféle követhetetlen és általunk felfoghatatlan vitákba. Erre analóg talán mondhatjuk, minden igazi a maga szempontjából. Vagy a magam szempontjából. Nem kell túl sokat tökölni, megmondom én neked, mi mitől igazi, és ez akármi lehet. És akármiből nagyon sok van.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. szeptember 28
Találatok: 2576

Bővebben: Az igazi az igazi...

0 comments
2.5k views
  1. Örvényben
  2. Pörgős pezsgés
  3. ALDImama
  4. Autós prosztata

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  697

Külföldi Cikkek száma:  326

64. oldal / 205

  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top