1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Oral-B reklám

*************************

Oral-B elektromos fogkefe – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Sokat harcoltunk már a szép nők jogaiért a reklámokban, miszerint ne tessék már őket szépnőségükben annyiszor megalázni, de mindhiába. Gondolkodom egy polgárjogi mozgalom elindításán, de az a gyanúm, nem feltétlenül élvezne prioritást egyéb, a női egyenjogúságért küzdő mozgalmakkal szemben, mint például az egyenlő munkáért egyenlő bért jelszót a zászlajára tűző törekvés. Ez engem elkedvetlenít, úgyhogy csak ezen írói munkássággal próbálok kiállni az ügyért.

***************

***************

Itt például az történik, kiderül, a szép nőknek lepedék van a fogaikon. Lepedék. Eddig én meg akartam volna csókolni a szép nőket, de eztán már nem akarom. Mert ott van az a lepedék tetszik tudni. És ki akarna lepedéket nyalogatni? Hm? És nem kérdezhetem meg előtte, tudja igazolni az ezen termékkel két órán belül történő fogmosás tényét kedves hölgyem mielőtt hozzákezdenénk a velem történő smár kivitelezéséhez? Persze a kérdésfelvetés teoretikus, ugyanis valahogy nem állnak sorba a szép nők, hogy velem csókolózhassanak, de ha állnának, akkor sem akarnék velük a lepedékből kifolyólag.

Na jó, mondhatnád te, akkor mit akarsz? Hogy egy vén bibircsókos hajléktalan jóember menjen be abba a kék szobába, hogy megcsodálhassuk a lepedékét azon a háromszál fogán? Ugye nem. Az sem nagyon életszerű, vagyis nem vág úgy az elevenedbe, ha valami animáción, vagy fogmodellen mutatnák be a lepedéket. De ha egy életre elmegy a kedved a szép nőktől, meg a csúnyáktól is, vagyis a nőktől úgy általában, meg a nemi élettől úgy egyáltalán, az már figyelemfelkeltés a javából. Na jó, talán túloztam egy kicsit, mert például magamon sem érzek ezen reklám megtekintése óta még csak hasonló viszolygást sem, de akkor se tessék nekem egy szép nőt ilyen megalázó helyzetbe hozni, mert különben juszt se fogok ilyen fogkefét venni. Egyébként azóta se vettem, illetve még soha nem vettem ilyet életemben, és nem is fogok. Ó nem a szépnő gyalázó reklámok miatt, hanem mert nem szeretem valahogy a fogászati zúgást a szájamban. Rossz asszociációkat kelt bennem. Na erre tessék koncentrálni a következő filmecskében ha engem szeretnének megnyerni. Egy fúró, ami nem fúr, és bármikor kikapcsolható. Mit szólnak? Érzem, lemondtak rólam most mint célcsoport.

Úgy szeretnék egyszer olyan fellépéssel bírni, mint ez a fehérköpenyes úriember, aki csak úgy odalép egy szépnőhöz, és egyetlen szavára hajlandó a szépnő részt venni egy teszten anélkül, hogy tudná, voltaképp mit fognak vele tenni. Persze nyilván sejti, az adott környezetben vélhetőleg nem pornószínésznőnek való alkalmasságát fogják tesztelni, de akkor is. És igen, megfogták, ott a lepedék, pedig reggel mosott fogat. Lehet, már este van. Nem tudom. Mindenesetre a fehérköpenyes jóember hamar kirángatja a kétségbeesés mély gödréből a hölgyet, mert bemutatja neki az új fogkefét. Közben egy kockásinges fiatalember is csatlakozik az ámuló, figyelmesen hallgató társasághoz, nyilván súlyosan lepedékes fogakkal. És most jön a bizonyítás. A kísérleti elrendezés azt mutatja, hányszor mozog a fej percenként fogmosás közben. Ezt egy-egy számlálóról olvashatjuk le. Láthatjuk, hogy a barna nő feje csak 600-szor, míg a szőke nő feje mintegy 48000-szer mozgott egy perc alatt. És a szőkenő nyert. Tehát összehasonlítva az adott márka manuális fogkeféjének teljesítményével, az elektromos 100%-al több lepedéket távolít el. Tehát vigyázat, itt korrektség van, nem a világ összes manuális fogkefemárkájával, hanem csak a sajáttal. Lehet, az én manuális fogkefém, ami egy másik márka, talán még le is főzi az itt reklámozottat. Különösen, ha percenkén mondjuk 50000-szer mozgatom. Bagatell.

Úgy tűnik, ezek ingyen osztogatják ezt a nyilvánvalóan drágább fogkefét. Mert hogy odaadja a nőnek kipróbálásra, és gondolom nem ugyanezt adják majd oda nekem is, amin már ki tudja hány szépnő lepedéke fordult meg, még ha ki is mossák utána. Bár lehet, csak a fejet kell kidobni, de akkor is elég nagyvonalú viselkedésnek tűnik. Ugye azok az apróságok, amelyek gondolkodóba ejtik és figyelemelterelik az embert a fő üzenetről? Nem „az embert”, tessék én állításokban beszélni! Ugyanis csak te vagy ilyen hülye, aki ennyire szétszálaz egy reklámot. Ok, de akkor már csak azt áruld el, mi az a forradalmi szintű tisztaság? Aha, kitaláltam, például amikor az unokám átváltott pelenkáról bilire…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}