AIR OPTIX reklám
*************************
AIR OPTIX kontaktlencse – 25s +++ Értékelés: 4,4/10
A vígjátékok egyik alapeszköze a félreértés. Az mindig poén, amikor ugyanazokon a szavakon, mondatokon, vagy akár szituációkon az egyik értelmező teljesen mást ért, mint a másik. Mert lehet úgy is érteni. És akár pozitív, akár negatív értelmű a félreértés, mindenképpen vicces. De lehet az a félreértés egyszerűen csak más témájú, súlyosabb, vagy könnyedebb, illetlenebb, vagy épp túlságosan is illendőbb. A lényeg a két értelmező alapvetően eltérő értelmezése. Nálam ez sokszor értelmezhetetlenséget jelent…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2515
Vanish reklám
*************************
Vanish GOLD fehérítő és folteltávolító – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A jó reklám felidéz. Felidéz mindenfélét a hétköznapi életedből, jelenedből, múltadból, és tán még a jövődből is. Kiderül, hogy nektek például közös emlékeitek vannak, annyira megdöbbentően közösek, mintha tényleg együtt őriztetek volna disznót. Mintha testvérek lennétek, mintha ugyanabba az iskolába jártatok volna, mintha ugyanabba a lányba (fiúba) lettetek volna szerelmesek. (Azért a lányra vonatkozót tettem zárójelbe, mert azért és kész. Egyszerű hímsovinizmus.)
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2082
Bővebben: A szürke 3 árnyalata
OTP Személyi kölcsön
*************************
OTP Személyi kölcsön – Vachó Ildikó, budafoki fiók – 35s +++ Értékelés: 4,0/10
Ha ő mondja, neki hiszek, mert olyan, és úgy él, ahogy én. Ő is csak egy hétköznapi ember, akárcsak én, de ő ott dolgozik, tudja mi a dörgés, és mivel azt is tudja, én is olyan vagyok, mint ő, szóval mi egyformán olyanok vagyunk, hát biztosan a legjobbat akarja nekem. Ráadásul szép is. Olyan, mint én? Na jó, itt azért van egy kis eltérés, de szép ide, szép oda, mégiscsak olyan életet él, mint én.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2156
Bővebben: Személyes személyi kölcsön
trinát reklám
*************************
trinát magasfényű zománcfesték – 45s +++ Értékelés: 3,8/10
A merészen elrugaszkodó reklámtípus nem habozik abszolút eltávolodni a konkrét termék konkrét – úgymond – értelmezési tartományától, és így nem is ezen tartományba igyekszik beleépíteni a filmecske sztoriját, hanem éppen fordítva, a sztori, a szabadon választott világ az első, és oda vonzatik aztán be a termék maga. Elvégre, ha jó az a termék csak lehet vele akárhol akármit is csinálni… vagy nem, de akkor meg vicces…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1991
Bővebben: Festékes szuperhősök
Teva reklám
*************************
Teva-Ibuprofen fájdalomcsillapító – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Hát persze, a jól megválasztott karakterek már maga a fél siker. Vagy még több. Akár háromnegyed. Tehát aki, vagy akik, vagy ami, vagy amik eleve önmagukban is érdekesek, ne is szólaljanak meg, ne csináljanak semmit, már a puszta nézegetésük is kielégítheti a kedves befogadót. A szakálas nőtől az óriás törpéig mindenféle furcsaságon szeretnek bámuldozni az emberek. És az egypetéjű ikreken is, hogy jé, milyen egyformák. Ugye sokszor jól összecseréltétek egymást viccesen? (update - közben eltünt a vonatkozó reklám a youtube-ról, de ez a másik lényegében ugyanaz a koncepció)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4402