Cofidis reklám
*************************
fapados kölcsön – 60s +++ Értékelés: 4,4/10
…és a viccességes, idétlenséges verseny zavartalanul folytatódik. Ez egy komoly ága a reklámfilm készítésnek, gondolom külön tantárgyként oktatják a reklámiskolában. Nagyon helyes, a humor nehéz kenyér, tényleg szakember után kiált. Egyes humoristák például a humorban nem ismertek tréfát. A mai reklámok zömében viszont úgy tűnik, a tréfában nem ismernek humort, illetve bocsánat, nem mindenkinek egyforma a humorízlése, mondhatni humorízlések és pofonok ugyebár.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6571
Telenor reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 3,8/10
A jópofaság tehát úgymond vezető erővé vált a reklámok tartalmát illetően, különösen az utóbbi évtizedekben. Valahogy az a kényszerképzetük a kedves alkotóknak, hogy tök mindegy, mit ajánlanak, ha nagyon kúl maga a reklám, ha nagyon bejön a megcélzott célcsoportnak maga a filmélmény, akkor nyert ügy, venni fogják a terméket. Mondhatjuk tehát, egyféle kúl verseny zajlik reklámfronton, és mivel nem minden kreatívban veszett el egy Karinthy, egy Rejtő, egy Örkény, egy stb., így hát e verseny leginkább az idétlenségek versenyévé avanzsált. És valóban, egyik idétlenebb, mint a másik…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2013
Bővebben: Nehogymá unatkozzá...
Auchan reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Imázs. Vagyis imázs javító reklám. Image in English. Hogy lásd, tudok angolul. Most már te is. Szóval az imázson dolgozni kell, karban kell azt tartani, hogy a vevők el ne tántorodjanak a cégtől, pontosabban a cégnek való fizetéstől, pontosabban a cég termékeinek megvásárlásától. Ugye például ha egy koszlott–foszlott húszéves Corsán látod, korszerű nyílászárók értékesítése + telefonszám, akkor te azt nem hívod fel, mert rossz az imázs. Viszont rögtön megkötöd a biztosítást egy csili-vili irodában, ahol még kávéval is kínálnak és hölgyem-uramnak szólítanak. (Nem kívánt törlendő.) Tehát az imázs az nagyon fontos. Az se baj, ha képi elemeinek semmi köze sincs valamiféle vonatkozó termékhez…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1319
Bővebben: Szupermarket boldogság
Dréher reklám
*************************
- sör különlegességek – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
A kérdés az, voltaképp mennyire kell hogy köze legyen a látottaknak magához a termékhez? Vagy mennyire áttételesen, de mégis valamelyest? Végül is csak fantázia kérdése mekkora „áttételt” (metasztázis?) vagyunk még képesek a termékre vonatkoztatni. De a trend egyértelmű, az úgymond direkt termékismertetők kora lejárt. De az is lehet, a termékismertetőket direkt értelmezők kora járt le. Vagyis azoknak a kora, akiknek még ilyesmire volna igényük. Hogy mondjuk ez a sör azért jó, mert a legmodernebb 3D-s nyomtatóval gyártják, már hogy egy ilyen vicces képtelenséggel szórakoztassam önöket, amin sokat gondolkodtam, azért lett ilyen jó. Amiképp a mellékelt filmecske alkotói is ezt tették nyilván, de nem a viccesség volt itt azt hiszem a fő szempont, hanem hogy minden tökéletes legyen reklámpszichologice…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2166
CBA reklám
*************************
- üzletlánc – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Mert van az úgy, hogy valakit kiírnak egy sorozatból. Bizony van az úgy. Különféle okok késztethetik erre a sorozat alkotóit. Például, hogy a kiirtott… izé… a kiírt színész saját maga akar távozni. De legtöbbször mindenféle üzleti megfontolások alapján cserélnek le egy karaktert. Az üzleti megfontolásokat pedig nagyon sok alapon szokták megtenni, szinte felsorolni se lehet hányfélén. A reklámok esetében például egyszerűen kipróbálják hogyan hat az a kedves befogadóra, mondjuk egy fókuszcsoportos vizsgálattal, mi több, esetleg neuromarketing eszközökkel, bármit is jelentsen ez. Így is, úgy is beleturkálnak az agyadba közvetlenül, mert neked aztán nem hisznek…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2609