• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Nyakig merülős...

Soproni sör reklám

*************************

soproni uj logo Radler sör – 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nem utolsósorban a hazafias érzületre apellálnak, vagyis megpengetnek egyfajta nemzeti húrt mintegy érzékeltetve, voltaképp mi mind ugyanahhoz a nagy családhoz tartozunk, egyszersmind csupa jó tulajdonsággal megkülönböztetve más népek nyilvánvalóan kevésbé szerencsés lányaitól, fiaitól. Ez olyan jó érzést kölcsönöz nekünk itt bent a kebelünkben, egyszersmind a terméket is a kebelünkben éreztetve. Egyszersmind és ez a tetve vég. Ma ezek tetszettek meg. Szólt neki egy célzásal éreztetve, hogy van már néki néhány tetve. Csapjál már a kezemre…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. július 20
Találatok: 1436

Bővebben: Nyakig merülős...

0 comments
1.4k views

Egyszarvú hitel

Cofidis reklám

*************************

Cofidis logo fapados kölcsön – 60s +++ Értékelés: 4,4/10

…és a viccességes, idétlenséges verseny zavartalanul folytatódik. Ez egy komoly ága a reklámfilm készítésnek, gondolom külön tantárgyként oktatják a reklámiskolában. Nagyon helyes, a humor nehéz kenyér, tényleg szakember után kiált. Egyes humoristák például a humorban nem ismertek tréfát. A mai reklámok zömében viszont úgy tűnik, a tréfában nem ismernek humort, illetve bocsánat, nem mindenkinek egyforma a humorízlése, mondhatni humorízlések és pofonok ugyebár.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. július 13
Találatok: 6515

Bővebben: Egyszarvú hitel

0 comments
6.5k views

Nehogymá unatkozzá...

Telenor reklám

*************************

Telenor logo – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

A jópofaság tehát úgymond vezető erővé vált a reklámok tartalmát illetően, különösen az utóbbi évtizedekben. Valahogy az a kényszerképzetük a kedves alkotóknak, hogy tök mindegy, mit ajánlanak, ha nagyon kúl maga a reklám, ha nagyon bejön a megcélzott célcsoportnak maga a filmélmény, akkor nyert ügy, venni fogják a terméket. Mondhatjuk tehát, egyféle kúl verseny zajlik reklámfronton, és mivel nem minden kreatívban veszett el egy Karinthy, egy Rejtő, egy Örkény, egy stb., így hát e verseny leginkább az idétlenségek versenyévé avanzsált. És valóban, egyik idétlenebb, mint a másik…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. július 04
Találatok: 1973

Bővebben: Nehogymá unatkozzá...

1 comment
1.9k views

Szupermarket boldogság

Auchan reklám

*************************

auchan logo – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Imázs. Vagyis imázs javító reklám. Image in English. Hogy lásd, tudok angolul. Most már te is. Szóval az imázson dolgozni kell, karban kell azt tartani, hogy a vevők el ne tántorodjanak a cégtől, pontosabban a cégnek való fizetéstől, pontosabban a cég termékeinek megvásárlásától. Ugye például ha egy koszlott–foszlott húszéves Corsán látod, korszerű nyílászárók értékesítése + telefonszám, akkor te azt nem hívod fel, mert rossz az imázs. Viszont rögtön megkötöd a biztosítást egy csili-vili irodában, ahol még kávéval is kínálnak és hölgyem-uramnak szólítanak. (Nem kívánt törlendő.) Tehát az imázs az nagyon fontos. Az se baj, ha képi elemeinek semmi köze sincs valamiféle vonatkozó termékhez…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. június 26
Találatok: 1281

Bővebben: Szupermarket boldogság

0 comments
1.2k views

Töltött világ

Dréher reklám

*************************

Dréher logo - sör különlegességek – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

A kérdés az, voltaképp mennyire kell hogy köze legyen a látottaknak magához a termékhez? Vagy mennyire áttételesen, de mégis valamelyest? Végül is csak fantázia kérdése mekkora „áttételt” (metasztázis?) vagyunk még képesek a termékre vonatkoztatni. De a trend egyértelmű, az úgymond direkt termékismertetők kora lejárt. De az is lehet, a termékismertetőket direkt értelmezők kora járt le. Vagyis azoknak a kora, akiknek még ilyesmire volna igényük. Hogy mondjuk ez a sör azért jó, mert a legmodernebb 3D-s nyomtatóval gyártják, már hogy egy ilyen vicces képtelenséggel szórakoztassam önöket, amin sokat gondolkodtam, azért lett ilyen jó. Amiképp a mellékelt filmecske alkotói is ezt tették nyilván, de nem a viccesség volt itt azt hiszem a fő szempont, hanem hogy minden tökéletes legyen reklámpszichologice…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. június 18
Találatok: 2116

Bővebben: Töltött világ

0 comments
2.1k views
  1. CBA Saga
  2. Darabos vasaló
  3. Steril süti és reuma
  4. Csoki terápia

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

39. oldal / 204

  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top