• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Csapda majonézből

Univer reklám

*************************

Univer majonéz - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Képzeljük el, hogy be akarunk törni a reklámszakmába, csak úgy az utcáról, mint egyszerű földi halandó. Természetesen készülünk mindenféle reklámfilm ötletekkel, amelyek forgatókönyvét, story board-ját, ilyesmijét elegáns dossziéban magunkkal cipeljük. Most képzeljük el, hogy besétálunk egy neves reklámcéghez, és sokat sejtető mosollyal az ajkunkon előhozakodunk a következő ötlettel:

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. augusztus 06
Találatok: 8054

Bővebben: Csapda majonézből

2 comments
8k views

Lélekfehérítő

Vanish reklám

*************************

Vanish Oxi Action Intelligence Plus Crystal White - 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Én már többször bizonygattam e helyütt, hogy e reklámokat egész más szemmel kell nézni. Úgy kell olvasni bennük, ahogy annak idején olvastuk az újságokat, amikor a demokrácia még nem terjesztette ki fölénk áldásos szárnyait. A sorok között. Vagyis esetünkben a képkockák között. Ha nem ezt tesszük, ha felületesek vagyunk, akkor egy-egy ilyen szpot egyszerűen képtelen állítások halmazának tűnhet.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2009. augusztus 03
Találatok: 4335

Bővebben: Lélekfehérítő

0 comments
4.3k views

Tank és csokoládé

Snickers reklám

*************************

Snickers - 25s +++ Értékelés: 5,0/10

Egész úton hazafelé azon gondolkodám, vajon ki lehet itt a célcsoport? Vajon ki érezheti úgy, éppen őt szólítja meg ez az adott csoki fogyasztására ösztönző felhívás? Vajon ki tartja ezt a jelenetet imponálóan erőt sugárzónak, vagy jópofának, poénosnak, viccesnek? Persze lehet, megint magamból indulok ki, miközben én vagyok a nem normális, az átlagból erősen kilógó szórás, a statisztikailag elhanyagolható százalék. Egyébként ilyen csokit nekem úgyse szabad ennem, mert dagadt vagyok, mint állat. Ezért utálom még a reklámját is?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2009. július 31
Találatok: 5154

Bővebben: Tank és csokoládé

0 comments
5.1k views

Ludas Matyi is tudja

Erste reklám

*************************

Erste BetétPáros - 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Ez a termék azoknak való, akiknek megtakarításuk egy részére néhány hónap múlva szükségük lesz, de nagyobb részét hosszabb távra nélkülözni tudják. Ezt írják bankék a honlapjukon. Te most erre azt gondolnád, ezt kell mondani a hirdetésben is. Na itt téved ön. Picit persze gondolkodtunk rajta, hogyan tudná mindezt Ludas Matyi elmondani, de aztán rájöttünk, sehogy. Választanunk kellett tehát a józan ész és Ludas Matyi között. Mi az utóbbit választottuk.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. július 28
Találatok: 4915

Bővebben: Ludas Matyi is tudja

0 comments
4.9k views

Hülyeség többlet

Vodafone reklám

*************************

Vodafone 200 Plus - 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Nekem már-már szinte meggyőződésemmé válik, hogy amint azt már többször hangoztattam, egy reklámfilm célcsoportja elsősorban maga a megrendelő, nem pedig a széles fogyasztói tábor. A megrendelő vonatkozó döntéshozóit kell meggyőzni elsősorban, s ha ez sikerül, a projekt eredményesnek tekinthető. Ha ráadásul a reklámozandó termék mintegy magától is kelendő, akkor szárnyalhat csak igazán szabadon a kreatív fantázia.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. július 25
Találatok: 4135

Bővebben: Hülyeség többlet

0 comments
4.1k views
  1. Jótékonysági zagyvaság
  2. Nem kevés hasmenés
  3. A lapos leves
  4. Betét rejtély

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

159. oldal / 205

  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top