Activia reklám
*************************
Activia joghurt - 25s +++ Értékelés: 3,8/10
Hahó! Van valaki odabent? Igen, csak mi vagyunk idebent. Actiregularis tanár úr, Bifidus Zoltán a harmadik b-ből, és Essensis Béla a második a-ból. És mit csináltok odabent? Illetve mit tetszik csinálni a tanár úrnak odabent? Túlélő táborozáson vagyunk fiam, rád is rád férne. Remélem nagy számban fogjuk túlélni ennek a gyomornak a savas környezetét.
***************
***************
Na de tanár úr, mi lesz, ha mégis meg tetszik emésztődni, akkor nekem egyedül kell kitalálnom az új koncepciót? Azt hiszem fiam, ennek így kell lennie, úgy tűnik, én már nem jutok át. S ezért nem csak a sav, de a bánat is elemészt. De Bifidus és Essensis átjutottak, várd meg őket a végbélnyílásnál. Mondd meg nekik, a nagy dolgok mindig kicsiben kezdődnek, és hogy csak a kevés pénzből lehet több, és a tudást mindig a nem tudás előzi meg, és még mondjál nekik néhány ilyen halál előtt szépen hangzó okosságot, mert én most meghalok, de örökké emlékezni fogok rájuk, agyő... ja, és ikrek...
Izzadtságtól csatakosan riadt fel rémálmából a kreatív, de egyúttal úgy érezte, megtermékenyült. Úgy érezte, mert álma megsúgta neki, hogy tudja, mi az a mindenki által átélhető, lehengerlően meggyőző szituáció, amelyben a termék fogyasztásának szükségszerűsége egyértelműen nyilvánvalóvá válik.
Ikrek! Igen, ha egyik iker mondja a másiknak, az mindennél jobban igazolhatja a közlendők igazságát, hiszen ők még talán az átlag testvéreknél is közelebb állnak egymáshoz. Elvégre az szinte teljesen valószerűtlen, hogy egy iker hazudjon a másik ikernek, illetve, hogy az ikrek hazudjanak egymásnak, hiszen akkor a másik iker is hazudna az egyiknek, mivel ők még egymás gondolatait, hajlamait is ismerik, tehát tudnák, hogy akár hazudhat is valamelyikük valamelyiküknek. Már ha hazudós ő maga is. De ha nem, pontosabban ha hazudós is, mivel ikrek, egymásnak mégsem hazudhatnak, mert ikrek, tehát?
Amikor idáig jutott a kreatív lezárta a magával folytatott vitát, és úgy döntött, jó ez az iker koncepció. Például lehet mondani, hogy bár egyformák, mégis sok mindenben különböznek. Ezek például abban különböznek a normális emberektől, hogy egyrészt annak ellenére, hogy magyar nevük van, magyarul beszélnek, a szájmozgásuk mégsem magyar, másrészt újdonságként ismerkednek egymás joghurt evési szokásaikkal, bár lehet, csak felnőtt korukban találkoztak, mert különböző családokhoz adták örökbe őket. Ugyanis örömmel újságolja az egyik látva nővérét éppen joghurtot enni, hogy ő is hódol e ritka élvezetnek. Rá is kérdez a másik, hogy az adott terméket fogyasztja-e, mert hogy az segít neki odabent. Erre az egyik, aki még soha nem látott hasonló joghurtot, hiszen nem éltek egymás közelében, azonnal kapcsol, igen éles elmével levonja a következtetést és lényegre törő kérdést tesz fel, miszerint szóval ez más, mint egy hagyományos joghurt? És mi megtudjuk, mert elárulják nekünk a nagy titkot, hogy ez a joghurt a hagyományos joghurt kultúrák mellett még tartalmazza azt az összetevőt is, amiről már sokat beszéltünk, és amely, szemben a hagyományos kultúrákkal, nagy számban éli túl a gyomor savas környezetét, vagyis az emésztőcsatorna alsóbb traktusaiban is ki tudja fejteni áldásos hatását. A Regularis segít, ahol tud odabent.
Ekkor a kreatívnak zseniális új termékötlete támadt. Mi a töknek (ő gondolatban itt nem ezt a szót használta) viaskodjunk ezzel a gyomorsavval, ha egyszer van kerülőút is! Egyszerűen lőjük fel magunknak alulról a terméket, kvázi mint beöntést, és akkor maradéktalanul érvényesülhet a benne foglalt különleges hatóanyag áldásos hatása. Persze lehetne akár kúp formában is gyártani ? fejlesztette tovább szinte azonnal magában a terméket a kreatív, és boldogan rohant a reklámot megrendelő gyártóhoz. Ott nagy csalódás érte, mert közölték vele, hogy jobban tenné, ha reklámot készítene, és nem terméket fejlesztene, mert persze arra nem gondolt, hogy alulról a konkurencia hagyományos kultúrái sem semmisülnének meg, vagyis pont eliminálná a mi termékünk megkülönböztető jellemzőjét. Szóval egy kreatív maradjon a kaptafánál.
Nagy tanulság volt ez szegény kreatívnak, de azért magában mosolyogva megállapította, hogy a gyári termékfejlesztőkkel ellentétben viszont csak ő fog tudni még stupidabb, még blődebb, még ostobább, és ezért még sikeresebb terméknépszerűsítőt előállítani. Odakint és idebent egyaránt.
*******************************************************************************
Értékelés: 3,8/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 3/10
A látvány (Scene) - 5/10
A technika (Technology) - 5/10
{mxc}