Erste reklám
*************************
Erste Kamatbiztos Betét - 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Azt hiszem az történhetett, hogy valami nagyon nagy főnöknek ez a fixa ideája. És senki nem meri megmondani neki, hogy hagyja abba. Senki nem meri megmondani neki, hogy most már nagyon gáz, az idétlenségnek is vannak bizonyos határai. Ő pedig boldogan hozza hétről-hétre az újabb és újabb, élő, vagy holt, valós, vagy képzetes celebeket és a hozzájuk való viccességeket.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6338
blend a med reklám
*************************
blend-a-med ANTY-CAVITY - 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Ebből a reklámból azt tanulhatja meg a kedves mindenre nyitott befogadó, hogy nyugodtan hódolhatunk bármiféle élvezeteknek, ha tudjuk, mivel és hogyan kell azok esetleges káros mellékhatásait ellensúlyozni. Jelen példánk az édességek korlátlan befogadásának helyes módszerét tárja fel.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4166
Sportszelet reklám
*************************
Sportszelet - 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A kreatív apátságban szigorú rend uralkodik. A monostor vastag, középkori falai közt inkább az árnyék, mintsem a fény az úr. Azért a kerengő oszlopsorai közt gyakori vendég a nap aranyló sugara is. A főapát, azaz a főkreatív, minden reggel tíz órakor, közvetlenül a közös ima után fogadja és értékeli a kreatív szerzetestestvérek új storyboard-jait.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4765
Aszpirin reklám
*************************
Aspirin tabletta - 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Kétszer is foglalkoztunk már aszpirin reklámmal, egyszer volt egy Buksi kiszökős, meg egy mutogatós. És van most ez a fájó srácos. Azért kell ennyiféle, hogy minél szélesebb néptömegek szólíttassanak meg, minél többféle vásárlói insights húrjai legyenek megpendítve. (Insights - keresőnkben rákeresni, találatokat elolvasni... vizsgán kérdezem!)
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 6014
Tic Tac reklám
*************************
Tic Tac frissítő cukorka - 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Szóval játékos frissesség. Épp a minap gondolkodtam el arról, mekkora szerepe is van a reklámoknak nyelvünk formálásában. Vagyis mekkora felelősségük is van a kreatívoknak nyelvünk karbantartását, szebbé tételét illetően. Hisz mindannyian tőlük tanultunk, tanulunk beszélni, filmjeik és egyéb megnyilvánulásaik szókincsét építjük be nagy szorgalmasan saját szókincsünkbe. Nem így van?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4301