• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

A frissességgenerátor

Lenor reklám

*************************

Lenor öblítő - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Na végre, ezt is megértük. Végre definiálásra került egy reklámban a mértékegység. Ugyebár eddig azt hallottuk, hogy ez, vagy az mondjuk ötször jobb, mint az, vagy ez. Csak éppen fogalmunk sem volt, mihez képest? Ha például ötször jobban súrol valami, mint a régi, akkor az ötöd annyi súrolási időt, és/vagy ötöd annyi súroláshoz szükséges erőt jelent?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. szeptember 09
Találatok: 5872

Bővebben: A frissességgenerátor

0 comments
5.8k views

A bankban jó

Unicredit reklám

*************************

Unicredit 2 hónapra lekötött forintbetét - 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Adott bankunk esetében az előző koncepció a "talán" szóra volt felépítve. Több spot is arról szólt (ld. keresőnkbe ha beírod a bank nevét), hogy látványosan áthúzatott a "talán" szó, és kiderült, hogy nem talán, hanem biztos. De ennek mostantól vége. Talán rájöttek az alkotók, hogy a "talán" szó hangsúlyos szerepeltetése, függetlenül attól, mi következik utána, talán mégis némi bizonytalanságot sugároz inkább.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. szeptember 06
Találatok: 5556

Bővebben: A bankban jó

2 comments
5.5k views

A család érték

Vodafone reklám

*************************

Vodafone Családi Kedvezmény - 40s +++ Értékelés: 4,6/10

Tudja főnök, valami olyan koncepción gondolkodom, amely a céget egyfajta gondoskodó, problémamegoldó megvilágításba helyezné, de mégsem nyílna szakadék az üzenet, és e megmentő szerepkör láttatása között. Tehát igenis a termék használata révén oldódhatna meg, mondjuk egy családi konfliktushelyzet, illetve válhatna elviselhetővé egy problémás családi érzelmi viszony. Mit szól hozzá főnök?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. szeptember 03
Találatok: 5111

Bővebben: A család érték

0 comments
5.1k views

Csendesélet túrókrémmel

Danone reklám

*************************

Danone Fantasia gyümölcsjoghurt - 20s +++ Értékelés: 5,8/10

És tényleg. Hát el lehetne képzelni fordítva? Hogy mondjuk a meccset néző drukker srác a túrókrémet rúgja fel gólörömében, a magányosan merengő csaj  pedig pattogatott kukoricát eszik. Ugye hogy nem. A nyugalomhoz feltétlenül a túrókrém illik. Lassan, élvezettel, meditálva nem lehet pattogatott kukoricát enni. Azt tömni kell a pofánkba és közben másra koncentrálni.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. augusztus 31
Találatok: 4366

Bővebben: Csendesélet túrókrémmel

0 comments
4.3k views

Ragaszd meg a pillanatot!

 

 

Loctite pillanatragasztó reklám

*************************

Loctite pillanatragasztó - 20s +++ Értékelés: 7,2/10

Pillanatragasztó? Pillanat ragasztó? Ezt nézzem most meg? Na el tudom képzelni miféle, úgymond szellemességeket találtak ki a jó kreatívok, vagy ha azt nem, akkor miféle életbölcsességekkel kell megismerkednünk, mire végre kimondják mit vegyek. Esetleg valamiféle himnuszt kell majd meghallgatnunk, vagy az is lehet, egyszerűen egy kukkot sem fogok érteni az egészből. Vagy netán fiatalosra, bulizósra, ökörködősre lesz véve a figura?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2009. augusztus 27
Találatok: 4942

Bővebben: Ragaszd meg a pillanatot!

0 comments
4.9k views
  1. Pom-pom sör
  2. Ráérsz még sört inni
  3. Baba trükközik
  4. Szex és gyomor

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  697

Külföldi Cikkek száma:  326

157. oldal / 205

  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top