Ariel reklám
*************************
Ariel Color & Style mosópor - 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Milyen volna, ha mondjuk azzal hirdetnénk egy új mosóport, hogy melyek azok az újdonságok, amelyekben a régitől különbözik? Szépen világosan elmondanánk, tudósaink keményen dolgoztak annak érdekében, hogy az újdonság még gyorsabban, még hatékonyabban, még intenzívebben, még puhábban, még keményebben, még színesebben, még fehérebben, még kreatívabban és még kevesebb szar szer felhasználásával mossa ki a ruhánkat. Mondhatnánk, ha igaz lenne.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4573
Bővebben: A szegény lakberendező
Raiffeisen reklám
*************************
Raiffeisen Egyet Vissza Személyi Kölcsön - 40s +++ Értékelés: 3,6/10
El tetszik tudni képzelni egy olyan embert, aki a bank még oly kedvező ajánlatai ellenére sem akar semmiféle kölcsönt igénybe venni? Hát milyen ember lehet az ilyen? Milyen lelkülete lehet az ilyennek? Egyáltalán, felismerhető emberi formája van? Nem valamiféle kénköves leheletű, vámpírfogú, kecskepatájú ördögfattyút kell ilyenkor inkább magunk előtt megjeleníteni, ha valamelyest az igazsághoz közelítő képet akarunk nyerni a fajtájáról?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4857
Bővebben: Akinek nem kell kölcsön
Frosta reklám
*************************
Frosta Arany halrudak - 20s +++ Értékelés: 5,0/10
Foglalkoztunk már az úgynevezett filozofikus reklámokkal, amelyek mély filozófiai fejtegetésekbe bocsátkoznak legfőképp az élet értelméről, mielőtt rámutatnának egy konkrét termékre, amelyben természetesen pont ezen élet értelmét vélik felfedezni, és bátran ajánlják, hogy fedezzük fel benne mi is. Nos, az ilyen típusú reklámok egy nagyobb csoportba tartoznak, mégpedig a zagyvaságokkal indító reklámok főcsoportjába.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4527
Sió reklám
*************************
Sió Prémium gyümölcslé - 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Mostanra már talán elég reklámot dolgoztunk fel ahhoz, hogy megkezdődhessék a tudományos rendszerezés, az analízis, a szintézis, a modellalkotás, az absztrakció. Nem hagytam ki semmit? Na azért csak óvatosan, nem kell ezt elkapkodni. Jelen példánkról például már érezzük, hogy az úgynevezett filozofikusan kognifikáló reklámok csoportját fogja gyarapítani.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4098
*************************
Tonino Lamborghini Esplosivo parfüm - 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Sokszor elmélkedtünk már azon, vajon hogyan lehet hatásosan egy illatot reklámozni? Mert ugyebár amiképpen a puding próbája az evés, akképpen próbája az illatnak a szaglás. Persze könnyű a dolgunk, ha a kérdéses illat azonos, vagy erősen hasonló valamiféle közismert illattal. Akkor csak hivatkozni kell rá, és könnyű a képi megjelenítés. Legalábbis van miből kiindulni. De mi van akkor, ha nem áll fenn ilyesféle egyértelműség?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5210