Allianz reklám
*************************
Allianz Életbiztosítások - 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Nos igen, mit tegyünk, ha meg akarjuk mutatni, milyen váratlan helyzetekben jelenthet felbecsülhetetlen értékű segítséget egy életbiztosítás? Hozhatunk reális helyzetet, vagy irreálisat, azaz vicceset. A reális verzió igen hatásos esete lehet, hogy mondjuk valamely közeli hozzátartozónk halálával példálózunk, de attól tartok, még kezdő kreatívok is ki tudnák mutatni e megoldás hátulütőit.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3998
Bővebben: Áttekintés az életről
Budapest Bank reklám
*************************
Budapest Bank MOST! kampány - 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Én nem tudom, ez a MOST! kampány zseniális ötlet-e, nem is érdekel, én csak a kampányt népszerűsítő reklámra figyelek. Egyáltalán nem érdekel, hogy e kampány alapkoncepciója szerint az emberek többsége most mély, ötlettelen apátiába süllyedt, és ebből csak egy bank MOST, éppen MOST kiáltása, és remek, döbbenetesen újszerű, valamiféle magazinban foglalt tanácsai zökkentheti ki. Engem nem érdekel, hogy ez szerintem marhaság.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6204
K&H reklám
*************************
K&H nagyon nagy betét - 20s +++ Értékelés: 3,8/10
Nagyon nagy hülye vagyok. Alapvetően rosszul állok hozzá a kérdéshez. Mindig abból indulok ki, vajon fel tudja-e kelteni érdeklődésemet az adott reklám akkor, amikor voltaképp nincs is semmi bajom. Ez helytelen megközelítés. Ugyanis a reklám elsősorban azokra hat, akiknek épp valami bajuk van.
AXE reklám
*************************
AXE Hot Fever tusfürdő - 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Úgy tűnik, az AXE alapvető marketingkommunikációs stratégája abban áll, hogy egyféle afrodiziákumként aposztrofálja termékeit, amelyek segítségével a férfiak különösen potensekké, és egyben kívánatosakká válhatnak. Ezenfelül még illatosít is a termék, szemben a Viagrával, amelytől lehet, hogy állat leszel, de ha a szagod is állati volt, hát az is marad.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5632
FHB reklám
*************************
FHB Életjáradék Időskori Program - 35s +++ Értékelés: 4,2/10
Na ja, a pénz, a közös érdek, az bizony még az olyan embereket is - ideig-óráig - együtt tarthatja, akik máskülönben már rég egymás torkának estek volna. Sok gengszterfilmből megtanulhattuk, a csapatmunka legnehezebb része nem maga a zsákmány megszerzése, hanem utána az osztozkodás. Számtalan derék, jóravaló bűnöző halt már meg ennél a pontnál.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4195